Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10,487 záznamů.  začátekpředchozí10478 - 10487  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.18 vteřin. 

Nation branding České republiky a její efektivní prezentace v evropském prostoru
Dianová, Markéta ; Dostál, Petr (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Práce se zaměřuje na vztahy, struktury a procesy, které zásadně ovlivňují implementaci mechanismů nation brandingu do množství aktivit vedených institucionálními aktéry České republiky; na vzájemnou komunikaci mezi státem a evropským kulturním prostředím; a na roli, kterou hrají institucionální aktéři České republiky v komunikaci s externím prostředím země. Práce osvětluje míru zapojení relevantních aktérů v procesu nation brandingu České republiky a její pozici v mezinárodních vztazích v evropském prostoru. Kriticky zkoumá modely a přístupy k k nation brandingu a přináší vhled do problematiky perspektivou nadnárodních, národních a lokálních aktérů (jak formálních tak neformálních), kteří přispívají k tvorbě image země. Poskytuje vhled do institucionálního rámce nation brandingu v České republice, zdrojů dvoukolejných procesů v distribuci agendy a úrovně zapojení aktérů veřejné diplomacie a dalších institucí zodpovědných za prezentaci země. Na základě analýzy formální a neformální úrovně těchto vztahů a interakcí přináší návrh formálního zjednodušení implementačního procesu strategie nation brandingu v České republice.

Způsoby snímání sportovních přenosů
Ptáčník, Jaroslav ; HYNEK KRÄMER, Kristian (vedoucí práce) ; Trojan, Zdeněk (oponent)
Úloha hlavního kameramana při snímání sportu jednou a více kameramai. Základní způsoby snímání sportu při jednokamerovém snímání, rozdíly při snímání více kamerami historický vývoj snímání sportu Rozmístění kamer na sportovištích. kamerové platformy, konstrukce a jejich umístění v rámci sportoviště prostředky pro pohyb kamery využívané v TV přenosu (pole cam, čipové kamery, kamerové jeřáby, lanovky,?.) situační plánky jednotlivých sportů porovnání ČR a okolí

Vizuální styl ZŠ a MŠ Brno
Kapounková, Andrea ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o vizuálním stylu Základní školy a Mateřské školy Brno, Blažkova 9, příspěvkové organizace s hlavním důrazem na její logo. Předmětem práce je dále zkoumání podoby firemní identity, firemní kultury, image a firemního designu z hlediska grafické teorie a srovnání firemních značek základních škol stejné i odlišné lokalizace napříč republikou. K vypracování byl proveden monitoring různých základních škol a jejich firemních značek i s jejich aplikacemi. Práce v závěrečné části představuje autorčin návrh grafického manuálu, který by zmíněná základní škola měla začít využívat pro prezentační účely od školního roku 2016/2017.

Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči
Bursíková, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči Abstrakt: Bakalářská práce Optimalizace komunikace HC Letci Letňany s rodiči pojednává o komunikačních a PR aktivitách klubu ve vztahu k rodičům hráčů 1. třídy. Práce vychází z primárních i sekundárních zdrojů informací. Jejími hlavními cíly jsou zhodnocení současného stavu komunikace týmu s rodiči, na základě pozorování chodu mužstva, konzultace s jeho vedoucí a názorů rodičů získaných dotazníkovým šetřením, a navrhnutí souboru zásad, která by vedla k efektivnější komunikaci klubu. Teoretický rámec tvoří vymezení základních pojmů z oblasti komunikace a Public Relations, jejich vzájemné vztahy a aplikace na sportovní prostředí. Klíčová slova: Komunikace s rodiči, komunikace hokejového klubu, Public Relations, image sportovního klubu.

Mediální zájem o mistrovství světa ve florbalu v letech 1998 a 2008
Fejfárek, Martin ; Zamazal, Ondřej (vedoucí práce) ; Macků, Lucie (oponent)
Bakalářská práce "Mediální zájem o mistrovství světa ve florbalu v letech 1998 a 2008" si dává za cíl porovnat mediální obraz mistrovství světa ve florbalu v letech 1998 a 2008 v denících Mladá fronta Dnes a Sport. Kombinací metod kvantitativní a kvalitativní analýzy je zjišťováno, jak intenzivně se média mistrovství světa ve florbalu věnují a jakým způsobem o něm referují. Srovnání mediálního zájmu je provedeno jak mezi deníky ve zkoumaných letech, tak mezi roky 1998 a 2008. Kvantitativní část je zaměřena na žánrové zařazení, umístění, používání fotografií, grafiky apod. a kvalitativní část na výskyt vzorců, které nabízí recipientům určitý způsob vnímání prezentovaných informací.

Cultural Diplomacy as an Instrument of Foreign Policy of the Russia Federation. Case Study: Slovakia
Chebeňová, Nina ; Voráček, Emil (vedoucí práce) ; Dubský, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce je soustředěna na definování místa kulturní diplomacie a konceptů soft power a nation branding v zahraniční politice Ruské federace, jelikož od konce Studené války začal význam kultury a kulturní diplomacie v mezinárodních vztazích narůstat. Zabývá se otázkou, zda kulturní diplomacie jako součást zahraniční politiky Ruské federace přispívá ke zvyšování atraktivity a pozitivního obrazu země v zahraničí. K určení její pozitiv, negativ a využití potenciálu byla aplikována SWOT analýza. V případové studii je definována pozice Slovenska v kulturní diplomacii Ruské federace s ohledem na problémová místa spolupráce. Součástí je také analýza činnosti, jejích výsledků a hlavních projektů Ruského centra vědy a kultury v Bratislavě.

Vývoj boxu v Mostě od počátků do současnosti
Procházka, Tomáš ; Waic, Marek (vedoucí práce) ; Kolář, František (oponent)
Název: Vývoj boxu v Mostě od počátků do současnosti Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění informací o počátcích boxu v městě Most. Dalším cílem bude zmapování vývoje mosteckého boxu až do současné doby. Metody: Je důležité definovat hlavní problém a důvod vypracování celé práce. Současně je nutné vyhledat hodnověrné, ověřené zdroje informací. Svou důležitost má i důkladný popis a analýza vzniklých situací. Pro splnění cílů bude použito shromažďování potřebných údajů s využitím především metody rozhovoru, studia písemných a elektronických materiálů. Ústně získaný materiál z rozhovorů byl písemně zaznamenáván a poté byl analyzován a zpracován do přehledné formy. Stejně tak bylo postupováno u písemně a elektronicky získaných informací. Výsledky: Zjištěná data budou postupně porovnávána, dále zpracována a interpretována formou souvislého textu doplněného obrázky a přílohami. Názorně tak budou předloženy informace popisující počátky a vývoj mosteckého boxu až do současné doby. Klíčová slova: dějiny, historie, Mostecko, rohování, sport, tělocvičná aktivita

Význam olympijských her pro rozvoj turismu
Golovenko, Anastasiya ; Kondrashov, Alexey (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Teoretická část mé práce se zabývá vývojem Olympijských her od časů, kdy vznikly až do současné doby a popisuje pojem Olympijské Hnutí a všechno co s ním souvisí. Cílem je sportovní akce zařadit do systému cestovního ruchu, určit jejich dopady na cestovní ruch a uvést typické příklady. Součástí práce je i druhý cíl. Ten má za úkol potvrdit hypotézu, že sportovní akce mohou výrazně ovlivnit cestovní ruch. Praktická část obsahuje zkoumání dopadů a významů olympijských her pro ekonomickou a sociální oblast. Podrobně se zaměří na Olympijské hry ve Vancouveru v roce 2010 a na letošní hry v Soči. Součástí práce je také zkoumání sociální stránky vlivu olympijských her na návštěvníky a na samotnou destinaci, a proto byl vytvořen dotazník za účelem zjištění, zda tato událost ovlivňuje image destinace cestovního ruchu.

VIZUÁLNÍ IDENTITA PRO DESIGNÉRKU ŠPERKŮ
Bierská, Tereza ; Homola, Ondřej (oponent) ; Kögler, Žaneta (vedoucí práce)
Vizuální styl pro dvojici designérek a jejich značku Palma de Alma. Navrh strategie propagace a vhodné prezentace pro začínající kreativní studio. Výsledný výstup práce zahrnuje fotografické filtry určené na objektivy pro digitální zrcadlovku a také smartphone. Filtry vytvářejí deformaci obrazu, která je způsobena broušeným sklem a tvoří tak celkovou vizuální podobu značky. Dále práce zahrnuje logotyp, vizitky a webové stránky prezentující výrobky designérek.

Brand management
Puškárová, Jana ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Bakalářská práce se zabývá budováním značky a jejím strategickým řízením. Cílem práce je na základě hloubkových rozhovorů a následné analýzy zjistit, jaké aktivity společnost Samsung vyvíjí za účelem budování její značky a jaký je jejich dopad. V teoretické části jsou představeny odborné definice související s pojmem značka, jako prvky značky, identita a image, positioning značky, hodnota a její měření. V následující části je charakterizován proces budování značky a jejího strategického vedení, který zahrnuje také specifika interního brandingu a pozice brand managera. Praktická část obsahuje analýzu budování značky Samsung, stručný popis historie, vizi společnosti a současnou strategii. Na základě hloubkových rozhovorů budou detailně analyzovány jednotlivé aktivity, jejichž cílem je budování značky Samsung. Následně bude v této bakalářské práci uvedena případová studie, která zkoumá zavedení a úspěšnost facebookové stránky Samsung Česko a Slovensko. V závěru jsou všechny poznatky shrnuty do SWOT analýzy, která podá detailní obraz o silných a slabých stránkách značky Samsung, její příležitostech, ale i hrozbách.