Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 221 záznamů.  začátekpředchozí102 - 111dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Augmented Reality on Smartphones
Minda, Marek ; MA, Patrick Jost, BSc (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Augmented reality is a concept of supplementing a real world by a computer-generated content. Thanks to the development in capabilities of mobile devices, there are countless opportunities to use this concept on smart-phones. This thesis researches how current Android devices perform in 3D photo-realistic rendering and its usability for Augmented reality applications. Based on comparison of available frameworks, Wikitude SDK has been chosen to implement application for rendering buildings into AR. Geolocation is used for tracking purposes.
Vliv rozvoje mobilního internetu na eTourism
Lopata, Jan ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Tématem této bakalářské práce je rozvoj a penetrace mobilního internetu a jeho následný dopad na eTourism neboli elektronický trh cestovního ruchu. Práce se nejdříve zabývá informačními a komunikačními technologie s velkou pozorností věnovanou internetu, který měl zásadní význam pro vznik eTourismu. Dále se věnuje mobilnímu internetu, který umožnil vznik mTourismu, a popisuje současná mobilní zařízení. Další kapitola již analyzuje současný stav a trendy mobilního internetu v rámci mTourismu a jeho vliv na oblast eTourismu. Nakonec je uvedena predikci možného budoucího vývoje situace a jsou představeny nejnovější technologie na trhu.
Vlyv Reklamy na Chování Spotřebitele
Probstnerová, Laura ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Cílem této studie bylo analyzovat, jak různé faktory ovlivňují chování spotřebitelů a jejich rozhodování. V teoretické části se diskutuje reklama jako součást obchodní komunikace spolu s chováním spotřebitele a rozhodovacím procesem, jako i faktory, které ho ovlivňují, a sice sociální, osobní a psychologické. Dále je psychologie reklamy popsána z hlediska značky, jejího vlastního jmění a opatření ovlivňujících preference značky a jak značka vytváří umělé potřeby. Empirická část je založena na analýze značky Apple. Bližší pohled na jejich identitu a marketingovou strategii, stejně jako na některé příklady reklamy. Empirická část zahrnuje vlastní výzkum založený na datech shromážděných ze samosprávného průzkumu, týkající se preferencí při výběre značky smartphonu mezi spotřebiteli. Zaměřuje se konkrétně na společnost Apple a jejího největšího konkurenta, Samsung. Zjištění ukázala, že značka s vyšším kapitálem značky v podobě povědomí o značce a totožnosti bude přednostní v rozhodovacím procesu nákupu, zejména u Generace Y, což se v tomto případě ukázalo být Apple.
Mobilní reporting
Irišek, Michael ; Kerol, Valeria (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Primárním cílem práce je analyzovat vybrané dvojice mobilních zařízení a reportovacích aplikací za účelem nalezení nejvhodnější kombinace pro účely mobilního reportingu. Tato analýza probíhá pro zmapování současné situace vhodných mobilních aplikací na trhu a k usnadnění výběru řešení mobilního reportingu pro případné zájemce. K dosažení cíle bylo využito vícekriteriálního výběru. Dalším cílem práce je seznámení čtenáře s problematikou Business Intelligence, reportingu a mobilních zařízení. Následně je na základě prezentovaných znalostí provedena analýza trhu a výběr vhodných kombinací k testování. Dále jsou stanovena hodnocená kritéria na základě kterých bylo prováděno testování. O tom práce informuje a analyzuje jeho výsledky, čímž plní svůj primární cíl.
Analýza služeb založených na pozici a jejich integrace v oblasti turismu
Pokorný, Michal ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou služeb založených na pozici poskytovaných přes mobilní zařízení a jejich integrací v oblasti turismu. Východisky práce je definice termínu LBS, stručný popis a historie technologií využívaných těmito službami a přehled současného stavu trhu mobilních služeb založených na pozici. Hlavním cílem práce je návrh LBS aplikace pro využití v oblasti turismu a zjistit jaké součásti aplikace čeští zákazníci nejvíce využijí v závislosti na cíli jejich cesty. Tohoto bylo dosaženo pomocí vlastního dotazníkového průzkumu a porovnáním s již existujícími studiemi zabývající se touto problematikou. Tato analýza je největším přínosem této práce.
Internet věcí a navigační aplikace
Kouba, Václav ; Luc, Ladislav (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na internet věcí a GPS navigační aplikace. První část práce zahrnuje teoretický podklad pro seznámení čtenáře s internetem věcí, jeho vývojem, odvětvími užití a bezpečnost. V současnosti jsou využívány vestavěné navigace a navigační aplikace v chytrých telefonech odděleně a to v budoucnu internet věcí změní.. V druhé části jsou nynější GPS navigační aplikace analyzovány a srovnány na základě stanovených kritérií a je zde zkoumáno, zda jsou navigační aplikace v chytrých telefonech schopné nahradit vestavěné řešení u BMW X5. Aplikace jsou srovnávány na základě funkcí každé z nich. Cílem této práce je každou aplikaci analyzovat a porovnat dle stanovených kritérií a dospět k závěru, která aplikace je vhodnou náhradu za vestavěné řešení, která bude postačovat do příchodu kombinovaného řešení se synchronizací mezi vestavěnou navigací a navigační aplikací.
Analysis of mobile running applications
Junga, Tomáš ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou mobilních běžeckých aplikací. Teoretická část se zabývá základními pojmy mobilních zařízení jako je smarthpone a sporttester a jejich vývojem a funkcemi. Praktická část analyzuje mobilní běžecké aplikace, které jsou dostupné na trhu a jejich následné srovnání na základě vyhodnoceného dotazníkového průzkumu. Z dotazníkového průzkumu jsou vytvořeny závěry, které odpovídají na další cíl diplomové práce. V závěru se práce zabývá sadou doporučení, která vznikla na základě dlouhodobého testování mobilních běžeckých aplikací. Přínosem práce je jednak formulovat aspekty optimální běžecké aplikace a jejího využití při běhu, jakož i vlastní zhodnocení otestovaných mobilních běžeckých aplikací.
Mobile applications and their use in tourism
Medovičová, Kristína ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce se věnuje postavení mTourismu na trhu cestovního ruchu, představuje současné trendy a možný vývoj do budoucna. Cílem je prozkoumat trh mobilních aplikací, jejich využití v jednotlivých oblastech cestovního ruchu s konkrétními příklady aplikací a zhodnotit jejich význam. První kapitoly práce se zabývají historickým vývojem mobilních zařízení, jejich použitím a vznikem smartphonu, operačními systémy pro tato zařízení, dále mobilními aplikacemi a jejich distribucí pomocí obchodů s aplikacemi. V pozdějších kapitolách se práce zabývá momentální situací mTourismu, jeho rozvoji a službám, rolí mobilních aplikaci v různých oblastech cestovního ruchu a jejich konkrétními příklady s jejich charakteristikou a funkcemi. V poslední kapitole je obsaženo vyhodnocení internetového dotazníku a výsledky průzkumu.
Uživatelské zvyky majitelů smartphonů z pohledu konzumace mediálních obsahů
Kimla, Lukáš ; Huněk, Filip (vedoucí práce) ; Jirků, Jan (oponent)
Diplomová práce "Uživatelské zvyky majitelů smartphonů z pohledu konzumace mediálních obsahů" si klade za cíl odborně rozkrýt a hlouběji popsat uživatelské návyky majitelů dnešních chytrých telefonů neboli smartphonů a zaměřit se především na aspekty konzumace mediálních obsahů na těchto zařízeních, jako jsou aplikace, hry, web browsing, zpravodajství, audiovizuální obsahy a sociální sítě. Smyslem práce je podat celistvý obraz o dnešních uživatelích smartphonů jakožto konzumentech nového technologického média a poodhalit spektrum vlivu, který na tyto uživatele smartphony mají, ať už v pozitivních nebo negativních konotacích. Pomocí metody kvalitativního šetření byly prováděny polostrukturované rozhovory s mladšími zástupci uživatelů smartphonů, specificky ze zkoumané generace Y. Výsledkem šetření bylo zjištění a odborné popsání toho, jaké mediální obsahy zástupci této generace na smartphonech konzumují a jak sami užívání smartphonů reflektují. Bylo prokázáno, že nejčastěji mladí lidé na smartphonech se svým okolím komunikují skrze sociální sítě a také, že by někteří z nich už bez smartphonů těžko dokázali žít, byť si dobře uvědomují jejich silný vliv na sebe samotné i své širší kulturní okolí.
Vliv smartphonů a tabletů na vývoj současných médií
Kovář, Jan ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Švelch, Jaroslav (oponent)
! ! Abstrakt Diplomová práce zkoumá a analyzuje vliv uvedení chytrých telefonů, tabletů a elektronických čteček na vývoj současných médií a to jak z pohledu vydavatelů, tak i z pohledu konzumentů médií. Cílem práce je zmapovat překotný vývoj médií díky možnostem, které přinesly revoluční zařízení především iPhone a iPad, jejich vliv na vydavatelské domy a tradiční média. Práce se taktéž zaobírá otázkou budoucnosti tištěných médií a jejich koexistence s elektronickými verzemi tradičních titulů, možnostmi a ochotou platby uživatelů za elektronický obsah a právními otázkami spojenými s autorskými právy ve světě elektronických médií. Práce se snaží vytyčit cílové skupiny konzumentů jednotlivých médií vč. jejich typického chování a polemizuje nad odklonem od tradičních médií k elektronickým.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 221 záznamů.   začátekpředchozí102 - 111dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.