Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vlyv Reklamy na Chování Spotřebitele
Probstnerová, Laura ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Cílem této studie bylo analyzovat, jak různé faktory ovlivňují chování spotřebitelů a jejich rozhodování. V teoretické části se diskutuje reklama jako součást obchodní komunikace spolu s chováním spotřebitele a rozhodovacím procesem, jako i faktory, které ho ovlivňují, a sice sociální, osobní a psychologické. Dále je psychologie reklamy popsána z hlediska značky, jejího vlastního jmění a opatření ovlivňujících preference značky a jak značka vytváří umělé potřeby. Empirická část je založena na analýze značky Apple. Bližší pohled na jejich identitu a marketingovou strategii, stejně jako na některé příklady reklamy. Empirická část zahrnuje vlastní výzkum založený na datech shromážděných ze samosprávného průzkumu, týkající se preferencí při výběre značky smartphonu mezi spotřebiteli. Zaměřuje se konkrétně na společnost Apple a jejího největšího konkurenta, Samsung. Zjištění ukázala, že značka s vyšším kapitálem značky v podobě povědomí o značce a totožnosti bude přednostní v rozhodovacím procesu nákupu, zejména u Generace Y, což se v tomto případě ukázalo být Apple.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.