Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 133 záznamů.  začátekpředchozí102 - 111dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010
Kopecká, Klára ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Vlková, Tereza (oponent)
Název: Prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010 Cíle: Cílem této práce je zhodnocení prezentace partnerů na akci Fotbalová škola Petra Čecha 2010 z více úhlů a nalezení možností jejího zlepšení. Práce se snaží připravit doporučení pro pořádající společnost SPORT INVEST Group, jak je možné posílit prezentaci partnerů, a získat tak nástroj jejich udržení a zároveň získávání nových partnerů. Metody: Hlavní metodou je dotazování pomocí dotazníků. Práce využívá také interview a pozorování. Z dat získaných těmito metodami vycházejí SWOT analýza. Výsledky: Práce ukázala, že nejdůležitější věcí, aby spojení bylo funkční, je aktivace partnerství. Co se týká přístupu k partnerům, je potřeba jim vycházet vstříc a průběžně přicházet s novými nápady na jejich prezentaci. Jméno Petra Čecha zahrnuté v projektu je pro partnery i pro samotné účastníky nesmírně lákavé. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, pořádání sportovní akce, sponzoring, Fotbalová škola Petra Čecha
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...
Marketingový plán České asociace sportu pro všechny na léta 2013 - 2015
Sysel, František ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Jeřábek, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015 Cíle: Hlavním cílem této práce je sestavení marketingového plánu České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015. Vzniklý marketingový plán obsahuje všechny kroky nezbytné pro dosažení marketingových cílů, které jsou součástí strategických cílů této organizace v uvedeném období. Metody: V této práci byly použity metody zkoumání dokumentů, neformální rozhovor, dotazníkové šetření, SWOT analýza a STEP analýza. Všechny tyto metody byly uplatněny při získávání informací o České asociaci Sport pro všechny. Výsledky: Výsledkem této práce je kompletní marketingový plán České asociace Sport pro všechny na léta 2013 - 2015, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Klíčová slova: marketing, sportovní marketing, marketing neziskových organizací, marketingový mix
Marketingový mix 1. FK Příbram a návrhy na jeho zlepšení
Molnár, Jakub ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: Marketingový mix 1. FK Příbram a návrhy na jeho zlepšení Cíle práce: Důkladný rozbor jednotlivých částí marketingového mixu sportovního klubu a následně návrh vhodných opatření či postupů, které by vedly k větší spokojenosti fanoušků, jakožto důsledku zkvalitnění marketingového mixu. Metody: Ke zjištění informací o marketingovém mixu je použito interview. Pro analyzování současného marketingového mixu je využita případová studie. Analýza podmínek se provádí za pomoci PEST analýzy, Porterovo modelu pěti sil a analýzy zdrojů. K syntéze předchozích analýz je aplikována SWOT analýza. Výsledky: Studie odhalila nedostatky v oblasti marketingu a marketingového mixu 1. FK Příbram. Největší nedostatky lze spatřit v oblasti venkovní reklamy, merchandisingu a ceníku vstupného na zápas. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, 1. FK Příbram, sportovní marketing
Marketingový výzkum spokojenosti účastnic Evropského týdne žen v letech 2009 - 2011
Omcirk, Vilém ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti účastnic Evropského týdne žen v letech 2009 - 2011. Cíle práce: Prezentace a interpretace výsledků marketingového výzkumu v letech 2009 - 2011, ověření hypotéz, doporučení organizátorům akce dle zjištěných výsledků. Metoda: Kvantitativní výzkum v letech 2009 - 2011, písemné dotazování, analýza spokojenosti zákazníků. Výsledky: Veškerá zjištění jsou prezentována v praktické části práce, ověřují předem stanovené hypotézy, jsou důležitým zdrojem informací organizátorům akce a reflektují vývoj spokojenosti účastnic v letech 2009 - 2011. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenost zákazníka, sportovní management, sportovní marketing.
Management sportovní akce AUTHOR Král Šumavy 2010 MTB
Matějka, Daniel ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit projekt managementu sportovní akce, který by mohl obecně sloužit organizátorům sportovních akcí a primárně vytvořit doporučení pro organizátory akce AUTHOR král Šumavy MTB. Úkolem je pomocí osobního dotazování a analýzy SWOT provést celkovou analýzu závodu a vytvořit návrhy na zlepšení celé organizace pro další ročníky. V závěrečné části jsem vyhodnotil, zda bylo dosaženo stanovených cílů a zrekapituloval nejdůležitější výsledky provedených metod.
Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery
Hladík, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: Nabídka produktů klubu SK Slavia Praha pro partnery Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce je zjistit a vyhodnotit současnou nabídku produktů klubu SK Slavia Praha pro své partnery a na základě analýzy této nabídky protislužeb a plnění klubu SK Slavia Praha pro své partnery se pokusím vypracovat návrhy na zlepšení a rozšíření této nabídky. Zároveň ve své práci navrhnu nové uspořádání partnerů, vytvořím novou kategorii partnerů, a to partnery mládeže, a pro všechny kategorie partnerů navrhnu sponzorské balíčky. Mnou navržené změny by měly vést k lepší spolupráci mezi klubem a jeho partnery. Klíčová slova: sportovní marketing, marketingový mix, sponzoring, sportovní reklama, sponzorský balíček.
Porovnání zajišťování sponzorů ze strany Českého svazu pozemního hokeje a České florbalové unie
Reinosová, Adéla ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Poludvorný, Vladimír (oponent)
Název: Porovnání zajišťování sponzorů v Českém svazu pozemního hokeje a České florbalové unii. Cíle: Cílem práce je na základě zkoumání efektivity zajišťování sponzorů vznést doporučení, jak by svaz pozemního hokeje měl pokračovat v této problematice dále, popřípadě navrhnout možná opatření pro zlepšení propagace pozemního hokeje a tím i pro zvýšení zájmu potenciálních sponzorů. Metody: Praktická část vychází ze sběru informací a jejich následné analýzy. K sběru informací jsem použila hloubkové interview, interní materiály a dostupné internetové zdroje obou porovnávaných subjektů. Výsledky: Podávají přehled možností plnění pro sponzory, změnu způsobu zajišťování sponzorů a zlepšení marketingových aktivit Českého svazu pozemního hokeje. Klíčová slova: sponzoring, sportovní marketing, sportovní reklama, interview
Komunikační mix společnosti ve sportovním prostředí
Vojáček, Filip ; Čechová, Kristýna (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza a zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti v průmyslovém prostředí a následnými návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí. Druhá část práce je zaměřena na charakteristiku společnosti, SWOT analýzu, marketingový mix a hlavně na současný komunikační mix společnosti, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení současné situace.
Inovace marketingové strategie vybrané sportovní akce
Zezula, Vojtěch ; Doležal, Tomáš (oponent) ; Kysel, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh modernizace marketingové strategie, která je tvořena za pomocí dat získaných z předešlého ročníku Moravské ligy Taekwon-Do ITF. Úvodní část práce obsahuje teoretická východiska, která jsou nezbytná ke zpracování praktické části. Objasňuje terminologii marketingu, marketingové strategie. Praktická část je následně tvořena analýzou předchozího ročníku, přičemž výsledky slouží jako podklady pro samotnou inovaci marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 133 záznamů.   začátekpředchozí102 - 111dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.