Název: Marketingový výzkum spokojenosti účastnic Evropského týdne žen v letech 2009 - 2011
Překlad názvu: Marketing research of the participants' satisfaction European Week of Women in the years 2009 - 2011
Autoři: Omcirk, Vilém ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; sportovní management; sportovní marketing; customer satisfaction; marketing; marketing mix; marketing research; sports management; sports marketing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/40181

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-304487


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet