Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,003 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu vybrané společnosti
Novohradský, Michal ; Michna, Dennis (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačním mixem vybrané společnosti, kterou je marketingová agentura. V první, teoretické oblasti práce jsou vysvětleny jednotlivá teoretická východiska vztahující se k marketingu a komunikačnímu mixu. Druhá oblast práce se zabývá analýzou současného stavu vybrané společnosti spolu s provedením výzkumné části, která se skládá z polostrukturovaného rozhovoru a benchmarkingu konkurence. Na základě získaných výsledků v rámci analytické části jsou poté představeny návrhy řešení vedoucí ke zlepšení komunikačního mixu marketingové agentury dle stanovených cílů.
Návrh na změnu marketingové komunikace realitní agentury
Kolářová, Anna ; Kučera, Radim (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané realitní agentury s primárním zaměřením na preference generace Z. Práce je rozdělena do tří částí, teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci služeb, generaci Z, X a Y a hlavní rysy charakterizující trh s nemovitostmi. Analytická část se soustředí na aktuální situaci vybrané realitní agentury v oblasti marketingové komunikace, analýzu vnějšího a vnitřního prostředí a kvalitativní výzkum, zaměřující se na preference generace Z v oblasti výběru vlastního bydlení. V návrhové části jsou doporučeny na základě analytické části optimální změny v oblasti marketingové komunikace pro realitní agenturu.
Marketing Communication Strategy of the Selected Company
Bognár, Ladislav ; Vörös, Jozef (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master´s thesis is focused on the analysis of the current situation of the manufacturing company PLAST-EX spol. s.r.o. operating in the field of shading technology, and on the proposals for improving the marketing communication strategy of the mentioned company. The thesis consists of three parts. The first part of the thesis contains a theoretical background in the field of marketing communication strategy, which should serve for a better understanding of the issue. The second part of the thesis characterizes the analyzed company, analyzes its current state including communication mix, macro environment, competitors, and in addition includes an own marketing research. The final part of the thesis presents proposals based on analyses and research results, which should improve the current marketing communication strategy of the company.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Hrdinková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na podporu prodeje a reklamu konkrétní maloobchodní jednotky, a to na prodejnu Studio zdravého spánku ve Slavkově u Brna. Práce je rozdělena na tři části. První z nich se zabývá teoretickými poznatky, které tvoří základ pro další části. Druhá pojednává o představení vybrané maloobchodní jednotky, analyzuje současnou marketingovou situaci a zároveň obsahuje analýzu konkurence. V poslední části této práce jsou představeny vlastní návrhy na zlepšení marketingové komunikace podniku.
Marketingová komunikace vybrané společnosti na zahraničním trhu
Nguyen, My Linh ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce, rozdělena na tři části, se zabyvá návrhem komunikačního mixu vybrané společnosti Knihobot, s. r. o., které je v procesu expanze na rakousky trh. Podnik se zabyvá prodejem repasovanych knih. První část se zabyvá teoretickym vychodiskem v souvislosti se zkoumanou problematikou. Následující část je složena z analyz současného stavu dané společnosti, jenž je rozdělena na mikroprostředí a makroprostředí. V této kapitole je dále zahrnuty i marketingovy vyzkum provedeny na základě kvalitativních a kvantitativních metod. V poslední části jsou vytvořené vlastní návrhy na základě analytické části, jenž se zabyvá návrhem komunikačního mixu na rakouském trhu.
Návrh na zlepšení marketingového mixu společnosti
Pokorný, Jakub ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Ulč, Jakub (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou v oblasti návrhu na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti za účelem rozšíření trhů. Je rozdělena do tří částí. První část je zaměřena na teoretické definování jednotlivých pojmů a analýz. Druhá část je zaměřena na analýzu společnosti, jak z vnějšího prostředí, tak vnitřního prostředí. Závěrečná část této práce je věnována návrhům na zlepšení marketingového mixu vycházejících z analýz z předešlé části.
Marketingová komunikační strategie a návrhy na zlepšení ve vybrané společnosti
Esslerová, Veronika ; Netopil, Tomáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá strategií marketingové komunikace ve vybrané společnosti. První část je zaměřena na teoretické poznatky související s problematikou marketingové komunikace. V druhé části je analyzován současný stav marketingové komunikace společnosti. V poslední části jsou navrženy změny pro zlepšení stávající komunikace.
Marketingová komunikace konkrétní společnosti
Baťková, Nikola ; Havíř, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje návrh marketingové komunikace pro rodinný podnik, který se zabývá prodejem tepelných a chladících zařízení. Impulsem pro rozvoj komunikace je navázání spolupráce s dodavatelem jako autorizovaný prodejní a servisní partner. Cílem je navrhnout marketingovou komunikaci, která bude vhodným základem jak pro analyzovanou společnost, tak i dodavatele. Na základě provedených analýz budou sestaveny návrhy, které respektují požadavky zadavatele.
Proposal of Communication Mix for a Selected Business
Bečková, Veronika ; Sikorová, Ing, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
This thesis focuses on the issue of communication mix in the company Lumenawen, which specializes in handmade jewelry. It identifies weaknesses in the current way of communicating with the target customer base, primarily through the Instagram platform and e-shop. Based on theoretical knowledge and analysis, it proposes specific measures to improve the communication mix using communication tools. The aim of the thesis is to increase brand awareness and propose measures that will enable Lumenawen to achieve this goal.
Návrhy na zlepšení marketingové strategie vybrané společnosti
Machálková, Pavla ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii zkoumané společnosti a na návrhy změn, které povedou k jejímu zlepšení. Práce se skládá ze tří hlavních částí – teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část se za pomocí odborné literatury zaměřuje na oblast marketingu a marketingové strategie a dopomáhá k pochopení této problematiky. Následuje analytická část, která již pojednává o analýze současného stavu marketingové strategie konkrétní společnosti. Finální částí diplomové práce je část návrhová, ve které jsou navržena opatření vycházející ze zjištěných informací v analytické části a která v praxi povedou ke zlepšení současné marketingové strategie zkoumané společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,003 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.