Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 536 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingového mixu vybrané společnosti
Kvapilíková, Jana ; Mráček, Pavel (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingového mixu vybrané společnosti pro zavedení nového zahraničního dodavatele. Práce se rozděluje do tří částí. První část práce se věnuje teorii, která vysvětluje teoretické základy pro správné pochopení řešené problematiky. V další, analytické, části je práce zaměřená na bližší představení společnosti, obsahuje analýzy vnitřního a vnějšího okolí podniku a kvalitativní průzkum. Poslední návrhová část obsahuje návrhy na zlepšení marketingového mixu, který bude využit pro získání nového zahraničního partnera.
Návrh informačního systému
Tesarčík, Josef ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je návrh informačního systému, který bude sloužit jako podnikový portál pro společnost plánující vstoupit na trh. V práci jsou autorem definovány základní pojmy týkající se informačních systémů a nutná teoretická východiska pro samotný návrh. Další části obsahují analýzy a samotný návrh a vyhodnocení.
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Jambor, Eric ; Malinka, Jakub (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tématy hodnocení finanční situace podniku Brand Promotion CZ s.r.o. a návrhy na zlepšení této situace. Pracoval jsem s účetními výkazy podniku z let 2018 až 2022. Strukturálně je tato práce složena ze dvou částí: teoretická část a praktická část pro určenou firmu. Teoretická část obsahuje základní pojmy a ukazatele pro finanční analýzu. Dále v praktické části počítám dané ukazatele a následné výsledky zhodnotím. V poslední části této práce tvořím vlastní návrhy pro zlepšení finanční situace v podniku.
Zhodnocení ekonomické situace podniku
Krátká, Veronika ; Tůma, Filip (oponent) ; Srbová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce hodnotí ekonomickou situaci podniku STRIX Chomutov, a. s. na základě strategické a finanční analýzy během let 2017-2022. První část představuje teoretická východiska ekonomické analýzy, která jsou dále aplikována v analytické části. V rámci práce je představen analyzovaný podnik a jeho tři vybrané konkurenční podniky. Analytická část prezentuje výsledné hodnoty ekonomických ukazatelů a celkové zhodnocení ekonomické situace analyzovaného podniku. Data podniku jsou porovnána s konkurenčními podniky a oborovým průměrem specializovaných stavebních činností. Poslední část práce je věnována návrhům, které by mohly vést ke zlepšení ekonomické situace podniku. Návrh představuje investici do vrtného střediska, porovnání různých forem jejího financování a zvolení nejvýhodnější varianty.
Zhodnocení ekonomické situace podniku
Špidlíková, Veronika ; Karas, Michal (oponent) ; Srbová, Pavla (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení ekonomické situace podniku TAJMAC-ZPS, a.s. v letech 2018-2022. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska ekonomické a finanční analýzy, součástí této části je popis podniku a jeho dvou konkurentů. Praktická část se zabývá zhodnocením ekonomické a finanční situace. Poslední část pojednává o vlastních návrzích na zlepšení finanční situace podniku.
Hodnotová nabídka podniků a strategie
CHYLÍKOVÁ, Markéta
Obsah této diplomové práce je zaměřen na analýzu hodnotové nabídky firem a jejich strategie. Cílem této práce je na základě zvolené metodiky analyzovat stav současné situace vybraných podniků a následně navrhnout změny pro zlepšení jejich strategie. Tento hlavní cíl byl dosažen pomocí čtyř dílčích cílů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou část a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako je strategie, strategie modrého oceánu, hodnotová nabídka nebo také význam a princip business modelu, který je pro tuto práci klíčový. V hlavní části jsou charakterizovány vybrané podniky a sestaveny business modely. Následně jsou zhodnoceny hodnotové nabídky podniků a jejich determinantů pomocí hodnotových křivek a PEST analýzy. Dále jsou navrhnuta doporučení pro strategii a změny jednotlivých firem. Ke splnění tohoto cíle byl vypracován rámec čtyř aktivních opatření. Všechny tři zkoumané podniky jsou na trhu velice úspěšné a nabízejí zákazníkovi určitou přidanou hodnotu. Společnost Pandora má silné postavení na trhu především díky svým originálním náramkům, které si mohou zákazníci sestavit dle své libosti. Společnost Mixit je známá především pro své vlastní míchání müsli dle chuti a výběru zákazníka. Společnost Airbnb je úspěšná díky své různorodé nabídce ubytování a pestrým zážitkům.
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společnosti s návrhem na zlepšení
Popravko, Sofia ; Milichovský, František (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh rozvoje strategie coworkingové společnosti na Ukrajině ve srovnání s vybranou coworkingovou společností v Brně. Teoretická část zahrnuje důležitá teoretická východiska práce směřující ke správnému pochopení problematiky v oblasti managementu včetně pojmu coworking, nástroje pro komparaci a implementaci vybraných prostředků pro kvalitní provedení výzkumu. Analýza problému a současné situace se soustředí na představení zmíněné společnosti, aplikaci vysvětlených strategických analýz a provedení výzkumného rozhovoru s vedením společnosti. Na základě výsledků z provedených analýz jsou v návrhové části představena doporučení ke strategickému rozvoji coworkingové společnosti.
Marketingová strategie hotelu Bítov
Růžičková, Žaneta ; Kočí, Alena (oponent) ; Kočí, Alena (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současné situace a následně výběrem vhodné marketingové strategie pro Hotel Bítov v rekreační oblasti Vranovské přehrady. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti poskytování hotelových služeb. Praktická část zahrnuje vnitřní a vnější analýzu prostředí hotelu. Výsledky jsou shrnuty v rámci SWOT analýz, ze které vychází stanovení marketingová strategie.
Expanze služby "Ideální nájemce" na nové lokální trhy
Hudáková, Markéta ; Brycha, Tomáš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje opaření pro rozšíření poskytování služby „Ideální nájemce“ na nový lokální trh, konkrétně do Prahy. Teoretická část práce zahrnuje klíčová východiska a teoretické poznatky, ze kterých následně vychází jak analytická, tak i návrhová část. Jedná se o definování podnikatelského plánu a jeho částí, jež by měl obsahovat, a doporučeného postupu, jak jej sestavit. Dále tato kapitola charakterizuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, kterými jsou PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, marketingový mix a SWOT analýza. Analytická část mapuje současné prostředí a situaci firmy a je zaměřena na průzkum budoucího trhu, na který bude v rámci expanze směřovat. Analytická část slouží jako hlavní podklad pro vypracování návrhové části, kde jsou formulovány konkrétní návrhy a doporučení. Tento návrh poskytuje společnosti podklady k tomu, aby bylo dosaženo zamýšleného cíle, kterým je expanze na nový trh do Prahy.
Spokojenost zákazníků
Ondráček, Leon ; Weiterová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, SWOT analýzy, dotazníkového šetření, shlukové analýzy a matice spokojenost-důležitost. Práce je rozdělena do tří části. První část se zabývá představením těchto a dalších teoretických východisek. Po ní následuje analýza současné situace společnosti a vlastní průzkum. Třetí část se na základě zjištění vycházejících z analytické části věnuje konkrétním návrhům, které by měli vést ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 536 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.