|
Porovnání organizace práce v Místní knihovně Radotín a v Národní technické knihovně
Srbová, Michaela ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Černá, Milena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním organizace práce v Místní knihovně Radotín a v Národní technické knihovně. První část práce je zaměřena obecně na management, popisuje jeho funkce, motivaci a komunikaci. Další část práce se věnuje specifikaci managementu v prostředí knihoven se zaměřením na jeho funkce, motivaci a aplikaci současných trendů v managementu knihoven. V následujících kapitolách bakalářská práce představuje obě knihovny z hlediska organizace práce a seznamuje s provedením dotazníkového průzkumu zaměřeného na styl řízení lidí. V poslední části jsou knihovny porovnány z hlediska organizace práce a stylu řízení lidí.
|
|
Beyond Academic Support: using a CRM System to Enhance the Value of Academic Services and Improve Internal Training
Chodounská, Alena ; Ryzhkov, Alexey
This case study from National Library of Technology in Prague describes the use of customer relation management (CRM) software by the User Support Team in order to keep a record of provided academic support services provided and—most importantly—to ensure continuous improvement and appropriate analysis of these services. The CRM system helps to identify gaps in student support services, and inspires the development of new services. It is also used to enhance peer-to-peer personal knowledge exchange within the team. Last but not least, the essence and value of our support has been “materialized” in the form of the CRM system and can be easily communicated with our stakeholders.
Plný text: PDF
|
| |
| |
| |
| |
|
Online služby Národní technické knihovny v Praze
Hedvíková, Květa ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Drobíková, Barbora (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vybranými službami Národní technické knihovny v Praze. Věnuje se problematice e-knih, konsorcií na nákup zdrojů, hledání v různých katalozích v NTK. Popisuje různé další služby knihovny jako Oborovou bránu TECH, Virtuální polytechnickou knihovnu, Národní úložiště šedé literatury, službu eBooks on Demand a službu Ptejte se knihovny. Cílem je zjistit přínos služeb pro čtenáře i budoucí směr vývoje. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
|
|
Porovnání organizace práce v Místní knihovně Radotín a v Národní technické knihovně
Srbová, Michaela ; Římanová, Radka (vedoucí práce) ; Černá, Milena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá porovnáním organizace práce v Místní knihovně Radotín a v Národní technické knihovně. První část práce je zaměřena obecně na management, popisuje jeho funkce, motivaci a komunikaci. Další část práce se věnuje specifikaci managementu v prostředí knihoven se zaměřením na jeho funkce, motivaci a aplikaci současných trendů v managementu knihoven. V následujících kapitolách bakalářská práce představuje obě knihovny z hlediska organizace práce a seznamuje s provedením dotazníkového průzkumu zaměřeného na styl řízení lidí. V poslední části jsou knihovny porovnány z hlediska organizace práce a stylu řízení lidí.
|
| |
| |