Žádný přesný výsledek pro Roman,, Robert nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Roman Robert ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Add-on instrukce sítě AS-Interface pro dopravník
Püschel, Robert ; Foukal, Roman (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je seznámit čtenáře s tvorbou Add-On instrukcí ve vývojovém prostředí Studio 5000 pro průmyslovou síť AS-Interface, na kterou je napojen model dopravníku. Práce je rozdělena na teoretickou část, zabývající se popisem sítě AS-Interface, fungování Add-On instrukce a modelu dopravníku, a praktickou část, která popisuje konkrétní tvorbu Add-On instrukcí, jejich logiku, demonstraci v úloze a úplný výčet.
Návrh komunikačního mixu firmy
Havlíčková, Romana ; Fiala, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá sestavením komunikačního mixu pro společnost M-soft, spol. s. r. o., která provozuje internetové služby a zabývá se prodejem výpočetní techniky. Práce zkoumá společnost, analyzuje komunikační mix a okolí a navrhuje vhodnou kombinaci nástrojů komunikačního mixu.
Hodnocení finanční situace vybrané soukromoprávní korporace metodami finanční analýzy a návrhy na její zlepšení
Donath, Robert ; Mgr.Roman Król, účetní firma (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá finanční analýzou vybrané společnosti, která byla zpracována na základě účetních výkazů z let 2016-2020. Práce je rozdělena na tři části. V teoretické části byly zpracovány veškeré informace zabývající se finanční analýzou. Následně tyto informace byly použity pro správné zpracování analytické části, kdy výsledky byly porovnány s indexy a oborovými průměry. Dle porovnaných výsledků byl zhodnocen aktuální stav společnosti a byly doporučeny návrhy na zlepšení její finanční situace.
Návrh opatření pro zlepšení konkurenceschopnosti firmy
Havlíčková, Romana ; Fiala, Roman (oponent) ; Fiala, Roman (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem opatření, které povedou ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy M-soft, spol. s. r. o., která provozuje internetové služby a zabývá se prodejem výpočetní techniky. Práce zkoumá společnost, analyzuje vnitřní a vnější okolí podniku a navrhuje vhodná opatření, která zvýší konkurenceschopnost firmy a budou mít uplatnění pro její další vývoj.
Stanovení přesnosti měření souřadnicového měřicího stroje Zeiss UPMC Carat
Kiška, Roman ; Jankových, Róbert (oponent) ; Šrámek, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je vytvoření komplexní studie přesnosti měření souřadnicového měřícího stroje (dále jen CMM) Zeiss UPMC 850 Carat S-ACC (dále jen Zeiss Carat) pro potřeby národního metrologického orgánu ČMI OI Brno v souladu s normou ČSN EN ISO/IEC 17025 a navazujících systémových norem řady ČSN EN ISO 10360. Součástí je také vytvoření návodu pro výpočet nejistoty měření, který poslouží v praxi akreditované kalibrační laboratoře. První část práce je věnována popisu současného stavu poznání a vymezení základních pojmů v oblasti metrologie a přesného měření na CMM. V druhé části je popsán měřící stroj Zeiss Carat, jsou zde identifikováni jednotliví přispěvatelé k výsledné nejistotě měření a je zde také definována metodika pro jejich kvantifikaci. Poslední část se zabývá vyhodnocením dat z kalibrace a výpočtem rozšířené nejistoty měření přístroje Zeiss Carat, která slouží pro kvantifikaci jeho přesnosti.
Návrh změny marketingového mixu pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Bartolšic, Roman ; Peprla, Oldřich (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vytvořit návrhy pro zvýšení konkurenceschopnosti a postavení podniku na trhu restaurací s rychlým občerstvením. Součástí práce je v její první části také teoretický úvod do dané problematiky. Klíčovou součástí práce je poté analýza stávající situace podniku na trhu a zhodnocení dosavadní marketingové strategie, ze které poté vychází návrh strategie nové, respektive konkrétních kroků k jejímu uvedení do praxe.
Investiční strategie a portfolio retailového investora
Hartmann, Robert ; Toman,, Petr (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření vhodného investičního portfolia pro českého retailového investora. Práce se skládá z teoretické části, analytické části a části věnující se návrhu vlastního řešení. V teoretické části jsou vymezeny pojmy definující problematiku investování, tvorby investičního portfolia, výběru investičních nástrojů a hodnocení emitentů cenných papírů. Poznatky z teoretické části jsou pak aplikované v analytické části při samotné tvorbě investičního portfolia, při finanční analýze emitentů cenných papírů a také v části práce s vlastním návrhem řešení, kde je vytvořeno investiční portfolio pro modelového českého investora.
eGovernment: Zpracování informací o veřejných zakázkách
Bikár, Robert ; Trchalík, Roman (oponent) ; Očenášek, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací webové aplikace, která získává a vizualizuje data z veřejně dostupných registrů. Získaná data jsou zpracována XML analyzátorem a převedena do objektové reprezentace. Vytvořená aplikace je použitelná pro vyhledávání fyzických osob, ekonomických subjektů, veřejných zakázek, a také pro zobrazení vazeb mezi těmito subjekty.
Analýza EEG signálů při Stroopově testu
Tolaszová, Eva ; Roman,, Robert (oponent) ; Sekora, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou měření biologických signálů během psychické zátěže. Ke sledování tohoto vlivu byl zvolen Stroopův test, který se v psychologii využívá ke zjišťování poruch pozornosti a schopnosti soustředění. Záznamy EEG a EKG signálů v průběhu Stroopova testu byly získány pomocí EEG stanice v rámci výzkumu evokovaných potenciálů. Součástí práce je navržená uživatelská aplikace pro analýzu a interpretaci dat a následnou statistickou analýzou dvou-výběrovým t-testem.
Návrh marketingové strategie
Velček, Martin ; Ing.Roman Gřešek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Předmětem této Diplomové práce je analýza stávající situace a návrh marketingové strategie. Práce je rozdělena na tři části, teoretickou, analytickou a návrhovou. První část je teoretickým přehledem problematiky marketingové strategie, popisem analytických nástrojů marketingu a charakteristik ve stavebnictví. Druhá část je zaměřena na analýzu situace ve společnosti s použitím finanční analýzy, PEST analýzy, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil, BCG matice a SWOT analýzy. Třetí část je návrhová, formuluje marketingovou strategii pomocí marketingového mixu 6P. Závěr se věnuje komunikačnímu mixu a propagaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.