Název: Marketingový výzkum
Překlad názvu: Marketing Research
Autoři: Jadrná, Michaela ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2019
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketing; marketingový mix 7P.; marketingový výzkum; PESTLE analýza; Porterova analýza pěti konkurenčních sil; SWOT analýza; Marketing; marketing mix 7P.; marketing research; PESTLE analysis; Porter´s five forces; the SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/178740

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-612987


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-02.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet