Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 255 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rostlinné oleje jako alternativní palivo v dopravě
Ježek, Přemysl ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Práce se věnuje jednomu z možných řešení otázky snížení ekologické zátěže životního prostředí - využití rostlinných olejů jako paliva vznětových motorů. Práce si klade si za cíl vysvětlit všechny podstatné pojmy této problematiky a uvést skutečnosti spojené s využíváním rostlinného oleje v praxi. Na základě takto získaných informací se pokusit odhadnout perspektivu tohoto alternativního paliva v budoucnosti.
Bytový dům
Doležal, Ondřej ; Ježek, Pavel (oponent) ; Donaťáková, Dagmar (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci zpracovávám projekt samostatně stojícího bytového domu terasového typu, z části zasazeného do terénu. Objekt má 3 nadzemní podlaží, jedno podzemní a je zastřešen plochou střechou. V bytovém domě se nachází šest bytových jednotek a tři garážová stání, včetně technického zázemí. Dům bude postaven v obci Přibyslavice, na pozemcích s parcelními čísly 140/1 a 145/1. Půdorys domu má tvar obdélníku. Svislý nosný konstrukční systém byl navržen jako zděný. Vodorovný pak tvoří předpjaté panely Spiroll. Vnitřní schodiště je betonové, monolitické. Materiálové a konstrukční řešení bylo voleno tak, aby se blížilo pasivním standardům. Projekt plně respektuje aktuální platné normy a technologické předpisy jednotlivých výrobců.
Posouzení investičního projektu - výstavba horských apartmánů
Votroubková, Jana ; Ježek, Pavel (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Diplomová práce si klade za cíl analyzovat efektivnost investičního projektu výstavby horského apartmánového domu. Podkladem pro posouzení hodnocené investice vybranými metodami je návrh konkrétního investičního projektu. V závěru jsou výsledky metod zhodnoceny. Autorka přidává i vlastní návrh řešení a doporučení.
Pevnostně deformační analýza uchycení filtru pevných částic na traktoru
Ježek, Přemysl ; Ramík, Pavel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je vypracování pevnostně deformační analýzy uchycení filtru pevných částic na traktor. Jsou zde uvedeny všechny podstatné kroky pro sestavení modelu pro výpočet metodou konečných prvků. Tedy jak popis geometrie, tak především tvorba sítě a zjišťování a definování všech zátěžných sil. Výsledek výpočtu je posouzen z pevnostního hlediska a je navrženo jedno nápravné opatření s cílem snížit napěťové maximum.
Jerry - aplikace pro sdílení klávesnice a myši
Klapová, Veronika ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit software pro ovládání více počítačů na jednom pracovním místě prostřednictvím jedné sady vstupních zařízení. Program se skládá z řídící apli- kace pro operační systém Windows a klientské aplikace pro řízené počítače, jenž může běžet na operačních systémech Windows, Linux a macOS. Komunikace mezi počítači je šifrována. Kromě vstupu klávesnice a myši, je možné sdílet i obsah schránky. Hlavním přínosem tohoto programu, v porovnání s jinými softwary, je správná interpretace kláves bez závislosti na aktuálním stavu řídícího počítače, jeho rozložení a mapování. Nedochází k chybám u psaní znaků s diakritikou, jeho běh nepoškozuje odezvu systému a neklade omezení na parametry virtuální plochy. Práce zahrnovala nejen implementaci samotného programu, ale také analýzu chyb jak ve funkcích rozhraní, tak i v jejich dokumentaci a způsobu šíření zpráv v systému Windows. 1
The Last Clan - RTS game in Unity
Tichý, Šimon ; Pacovský, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Tato práce zkoumá vývoj real-time strategické hry (RTS) využívající Unity Data-Oriented Technology Stack (DOTS) a programovací jazyk C#. RTS hry nabízí možnost bojovat v reálném čase, což vyžaduje, aby hráči ovládali více jed- notek s odlišnými vlastnostmi. Tradiční objektově orientovaný design často vede k redundantním datům v paměti, ale DOTS představuje nový datově orientovaný styl architektury, který vylepšuje herní design. Cílem je vybudovat herní prostředí kde hráč může ovládat jednotky svého klanu, které jsou schopné stavět, těžit a bojovat proti počítačem řízeným nepřátelům. Práce zdůrazňuje výhody ECS DOTS, jako je efektivní využití paměti a pod- pora vícevláknového běhu. Prostřednicvím této studie demonstrujeme potenciál datově orientované technologie, nového přístupu navrhování RTS her, který řeší zajímavé výzvy, s nimiž se během vývoje setkáváme. 1
2D tahová hra v Unity s prvky procedurálního generování
Srb, František ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Černý, Vojtěch (oponent)
Práce se zabývá vývojem 2D tahové hry v Unity, od návrhu herního de- signu až po dokončení její implementace. Rozebíráme důležité prvky pro herní žánry Roguelike, deck-building a dungeon-crawler a vytvořili jsme game de- sign dokument, který tyto herní prvky spojuje do jedné hry. Součástí práce je i využití prvků procedurálního generování. Provedli jsme detailnější ana- lýzu game design dokumentu, kterou společně se samotným dokumentem používáme k implementaci hry. Výsledkem práce je hra pro operační systém Windows, která se hraje na čtvercové mřížce a hráč se v ní pohybuje pomocí svého hrdiny. S nepřáteli ve hře bojuje za pomoci karet z balíčku, který bě- hem hry vylepšuje novými kartami získaných z poražených nepřátel ve formě předmětů.
ServIS - a web system for companies dealing with excavator repairs
Truchan, Milan ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Škoda, Petr (oponent)
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť softvérové dielo pre malé firmy zaoberajúce sa zemnými a výkopovými prácami, opravou a predajom bagrov, ktoré nemajú prístup k vhodnému softvérovému riešeniu pre svoju činnosť. Pri riešení práce sme vychádzali z konzultácií s majiteľom jednej z takýchto firiem. Vzniknutá webová aplikácia, napísaná pomocou frameworku Blazor Server, predstavuje riešenie problému. Je schopná zobraziť ponuku (bagre, prídavné zariadenia) a umožňuje užívateľom odosielať dopyt (v podobe emailov) na tieto ponuky. V aplikácii tiež existuje aukcia, kde sa môžu dražiť opravené bagre. Užívatelia si tiež môžu v aplikácií vytvoriť účet. Vymenované funkcionality môžu využívať prihlásení aj neprihlásení užívatelia. Bežní prihlásení užívatelia nemusia vyplňovať informácie o sebe vo formulároch pri dopytovaní sa na ponuku. Prihlásení administrátori majú možnosť spravovať stránku, t. j. pridávať nové, editovať a mazať existujúce ponuky, odpovedať na správy atď.
EdLab - web application for management of online courses
Valentová, Michaela ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Pešková, Klára (oponent)
Oblasť vzdelávania sa rýchlo vyvíja, pričom vzdelávanie na diaľku sa stáva čoraz popu- lárnejším spôsobom výučby. S príchodom technológií učitelia hľadajú efektívne spôsoby, ako vyučovať aj bez fyzickej prítomnosti svojich študentov. V tejto bakalárskej práci vy- tvárame webovú aplikáciu, ktorá umožní učiteľom vytvárať vlastné online vzdelávacie kurzy. Navrhovaná webová aplikácia poskytne učiteľom užívateľsky prívetivé rozhranie na vytváranie a prispôsobenie kurzov podľa ich špecifických potrieb a preferencií. Učitelia budú môcť jednoducho navrhnúť obsah kurzu, rozčlenenie kurzu na kapitoly, interaktívne komponenty a mnoho ďalšieho. Aplikácia vytvorí interaktívne vzdelávacie prostredie tak pre študentov ako aj pre širokú verejnosť zapojenú v kurze "AI v kontextu", ktorý je zadávateľom tohto projektu. Flexibilita aplikácie poskytuje študentom možnosť zvoliť si kedy a kde sa zapoja do kurzu, pričom rýchlosť osvojovania si vedomostí z kurzu sa prispôsobuje ich vlastnému tempu učenia sa. Atraktivitu štúdia zvyšuje možnosť zapájať sa do spoločných aktivít - zúčastňovať sa hlasovaní, overovať získané vedomosti a dostávať spätnú väzbu prostredníctvom vedomostných kvízov. Aplikácia je vyvinutá vo frameworku React a využíva online databázu Firebase Fi- restore, jej rozhranie bolo navrhnuté na základe princípov...
3D Simulátor šermu s mečem založený na fyzice
Hroník, Jakub ; Černý, Vojtěch (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Boj nablízko s chladnou zbraní najdeme v mnoha videohrách, zřídka se však pokouší o realistickou simulaci, jež by hráči dala svobodu blížící se té, již manipulace s chladnou zbraní umožňuje v reálném světě. Velkou výzvou je návrh schématu ovládání pro klasické počítačové periferie. Ještě méně prozkoumanou oblastí je pak zapojení zbraně do fyzikální simulace herního světa. Práce implementuje simulátor šermu s jedenapůlručním mečem v enginu Unity, v němž figuruje meč jako plně fyzikálně simulovaný objekt. Rovněž předkládá schéma ovládání pro klávesnici a myš umožňující hráči jemnou kontrolu nad pohybem zbraně. Pro testo- vání hratelnosti implementuje jednoduchého AI protivníka. Implementace je vytvořena s použitím dobrých programátorských praktik a může komukoliv posloužit jako základ pro akční hru s pokročilým bojovým systémem. 1

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 255 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 JEŽEK, Přemysl
7 Ježek, Pavel
10 Ježek, Petr
5 Ježek, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.