Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Last Clan - RTS game in Unity
Tichý, Šimon ; Pacovský, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Tato práce zkoumá vývoj real-time strategické hry (RTS) využívající Unity Data-Oriented Technology Stack (DOTS) a programovací jazyk C#. RTS hry nabízí možnost bojovat v reálném čase, což vyžaduje, aby hráči ovládali více jed- notek s odlišnými vlastnostmi. Tradiční objektově orientovaný design často vede k redundantním datům v paměti, ale DOTS představuje nový datově orientovaný styl architektury, který vylepšuje herní design. Cílem je vybudovat herní prostředí kde hráč může ovládat jednotky svého klanu, které jsou schopné stavět, těžit a bojovat proti počítačem řízeným nepřátelům. Práce zdůrazňuje výhody ECS DOTS, jako je efektivní využití paměti a pod- pora vícevláknového běhu. Prostřednicvím této studie demonstrujeme potenciál datově orientované technologie, nového přístupu navrhování RTS her, který řeší zajímavé výzvy, s nimiž se během vývoje setkáváme. 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.