Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Last Clan - RTS game in Unity
Tichý, Šimon ; Pacovský, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Tato práce zkoumá vývoj real-time strategické hry (RTS) využívající Unity Data-Oriented Technology Stack (DOTS) a programovací jazyk C#. RTS hry nabízí možnost bojovat v reálném čase, což vyžaduje, aby hráči ovládali více jed- notek s odlišnými vlastnostmi. Tradiční objektově orientovaný design často vede k redundantním datům v paměti, ale DOTS představuje nový datově orientovaný styl architektury, který vylepšuje herní design. Cílem je vybudovat herní prostředí kde hráč může ovládat jednotky svého klanu, které jsou schopné stavět, těžit a bojovat proti počítačem řízeným nepřátelům. Práce zdůrazňuje výhody ECS DOTS, jako je efektivní využití paměti a pod- pora vícevláknového běhu. Prostřednicvím této studie demonstrujeme potenciál datově orientované technologie, nového přístupu navrhování RTS her, který řeší zajímavé výzvy, s nimiž se během vývoje setkáváme. 1
Navigace jednotek v počítačových hrách za pomocí toků v sítích
Pacovský, Jan ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá navigací jednotek v real-time strategických hrách a zaměřuje se především na problematiku navigace větší skupiny jednotek herním světem, v němž existují zúžená místa. V nich často dochází k výraznému zdržení, kterému by se dalo předejít, pokud by se skupina rozdělila a využila též alternativních cest. V této práci je navrženo řešení tohoto problému pomocí toků v sítích. Převedením herní mapy na síť a její následnou analýzou nalezneme alternativní cesty k přetíženému zúžení, které plánovači cest umožní naplánovat jednotkám ve skupině různé trasy. Předkládaná metoda byla testována v simulá- toru, který byl za tímto účelem zvlášť navržen, a porovnávána s jinými způsoby navigace běžně užívanými v počítačových hrách. Závěrečné vyhodnocení ukazuje, že navigace jednotek pomocí toků v sítích dokáže tento problém úspěšně vyřešit. 1
Action 2D platformer game with complex equipment system
Bakoš, Martin ; Kliber, Filip (vedoucí práce) ; Pacovský, Jan (oponent)
Cieľom práce je naimplementovať RPG (Role-Playing-Game) hru s komplexným sys- témom predmetov vo vývojovom prostredí Unity. Hra je zasadená do 2D pološinového sveta so stredovekou tematikou. V hre hráč ovláda postavu rytiera, ktorý vie behať ská- kať a plaziť sa. Okrem toho hráč bojuje proti nepriateľom v súboji na blízko, zbiera rôzne suroviny, hľadá recepty pre výrobu predmetov a časti brnenia či zbraní. Z nájde- ných predmetov je následne možné u kováča vyrobiť vybavenie zlepšujúce vlastnosti jeho postavy. Vybavenie sa používaním opotrebováva a je potrebné ho pravidelne opravovať. V opačnom prípade sa po čase vybavenie nenávratne zničí. Pomocou Unity a návrhu hry chceme umožniť jednoduché pridávanie nových predmetov, surovín či rozširovanie vlastností postavy. 1
System providing mediawiki server content for offline browsing on mobile devices
Potočeková, Natália ; Pacovský, Jan (vedoucí práce) ; Kliber, Filip (oponent)
Pre spestrenie hodín a zvýšenie záujmu študentov o preberanú problematiku sa často využívajú rôzne pracovné listy a študijné materiály. Cieľom tejto práce je vytvoriť mul- tiplatformnú mobilnú aplikáciu, ktorá by uľahčovala vzdelávací proces. Aplikácia je za- meraná na MediaWiki server, ktorý poskytuje študijné materiály vo viacerých jazykoch. Účelom aplikácie je umožniť zobrazovanie materiálov servera aj v ofline móde, či už počas vyučovania alebo samoštúdia. S využitím technológie Bluetooth, e-mailu a ďalších apli- kácií je možné zdieľať materiály aj s tými, ktorí si z rôznych dôvodov nemôžu aplikáciu nainštalovať. Aplikácia uchováva najnovšie verzie materiálov, čo si vyžaduje synchronizáciu so ser- verom. Aby sme nezaťažovali server a nezvyšovali náklady na prevádzku, zvolili sme komunikáciu prostredníctvom mediátora. Tento mediátor je zodpovedný za uchovávanie najaktuálnejších verzií materiálov MediaWiki servera a ich poskytovanie klientským apli- káciám. Aplikácia umožňuje užívateľovi zvoliť si jazyk aplikácie, nastaviť si preferované jazyky materiálov, ich formát, ako aj frekvenciu ich aktualizovania. Aplikácia je dostupná pre platformy Android a iOS. 1
Medieval Adventures:Beyond Unknown - 2D Adventure Game with 3D Graphics
Špakovský, Rastislav ; Ježek, Pavel (vedoucí práce) ; Pacovský, Jan (oponent)
Množstvo hráčov je fanúšikom dobrodružných príbehových hier. V práci takúto hru nielen tvoríme, ale ide nám aj o rozšírenie editora, ktoré by uľahčilo prácu na dizajne a rozširovaní hry. Pracujeme v hernom engine Unity. Samotným výsledkom našej práce je 2D dobrodružná príbehová hra s 3D grafikou, štruktúrovaná do levelov. V hre hráč ovláda hlavného hrdinu a počas hry musí využívať rôzne predmety, zbrane a vybavenie na boj s nepriateľmi a interakciu s rôznymi postavami. Na konci každého levelu sa na- chádza špeciálny boss. Príbeh mu je podávaný formou questov, ktoré dostáva od rôznych postáv v leveloch a dialógov, ktoré s nimi vedie. Rozšírili sme editor Unity tak, aby sme zjednodušili vytváranie nových levelov a prácu na nich. Vytvorili sme nástroje na pridá- vanie nepriateľov, predmetov a ďalších postáv do hry a ich editáciu. Dizajnéri môžu na vytváranie a úpravu questov a dialógov v hre použiť grafové editory. 1
Interactive environment for flow-cytometry data analysis
Molnárová, Soňa ; Kratochvíl, Miroslav (vedoucí práce) ; Pacovský, Jan (oponent)
Pr·toková cytometrie je metoda pro měření chemických vlastností jed- notlivých buněk v roztoku, s aplikacemi v biologickém a klinickém výzkumu. Nedávny pokrok technologií pr·tokové cytometrie umožňuje mimořádně snadně vyrobit větší soubory dat, které popisují další zajímavé jevy, které vytváří nové výzvy pro zpracování dat a softwaru pro analýzu. Tato práce popisuje a implementuje prototyp softwaru, který zjednodušuje zpracování dat im- plementací interaktivního pipeline editoru pro analýzu, který je navržen tak, aby efektivně zpracovával obrovské soubory dat. Funkcionalita soft- waru je demonstrována implementací nejnovějšího algoritmu analýzy dat a porovnáním efektivity zdroj· s typickým nástrojem pro analýzu v pro- gramu R. Budoucí využití softwaru biology a lékaři je usnadněno poskytnutím jednoduchého rozhraní pro přidávání nových algoritm·, čímž se rozšiřuje funkčnost. 1
Navigace jednotek v počítačových hrách za pomocí toků v sítích
Pacovský, Jan ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Chrpa, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá navigací jednotek v real-time strategických hrách a zaměřuje se především na problematiku navigace větší skupiny jednotek herním světem, v němž existují zúžená místa. V nich často dochází k výraznému zdržení, kterému by se dalo předejít, pokud by se skupina rozdělila a využila též alternativních cest. V této práci je navrženo řešení tohoto problému pomocí toků v sítích. Převedením herní mapy na síť a její následnou analýzou nalezneme alternativní cesty k přetíženému zúžení, které plánovači cest umožní naplánovat jednotkám ve skupině různé trasy. Předkládaná metoda byla testována v simulá- toru, který byl za tímto účelem zvlášť navržen, a porovnávána s jinými způsoby navigace běžně užívanými v počítačových hrách. Závěrečné vyhodnocení ukazuje, že navigace jednotek pomocí toků v sítích dokáže tento problém úspěšně vyřešit. 1
Rozšíření zim-wiki umožňující plynulé přecházení mezi strukturou stránek a nadpisů
Pacovský, Jan ; Lessner, Daniel (vedoucí práce) ; Pešková, Klára (oponent)
Multiplatformní textový editor Zim umožňuje uchovat a třídit poznámky, propojovat a organizovat texty a spravovat kolekce textových souborů. Cílem práce bylo vytvoření zásuvného modulu (rozšíření), který dokáže komfortně rozdělovat a spojovat stránky v~Zimu, aniž by uživatel ztratil přehled o svých textech a jejich organizační struktuře. V průběhu řešení se ukázalo nutným zasáhnout i do kódu hlavního programu. Podařila se implementovat nová funkcionalita umožňující převod obsahu stránky na podstrom stránek. Úspěšně se vyřešilo zachování odkazů a nesoulad počtu úrovní nadpisů a stránek v podstromu. Výsledkem je efektivnější, přehlednější a systematičtější práce s~vlastními texty ve stromové struktuře stránek. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Vztah ceny ropy a ceny benzínu
Pačovský, Jan
Práce se zabývá identifikací vzájemného vztahu mezi cenou ropy a cenou benzínu jak na komoditních burzách, tak ve vybraných zemích. K výpočtu tohoto vztahu byla využita metoda DCCA. Zkoumána byla týdenní data od srpna 2006 do března 2015. Výsledky výpočtů prokázaly vzájemnou korelaci mezi cenami obou komodit.
ČR po vstupu do EU - makroekonomický vývoj a mezinárodní srovnání.
Pačovský, Jan ; Nečadová, Marta (vedoucí práce) ; Džbánková, Zuzana (oponent)
Vývoj základních makroekonomických indikátorů po vstupu ČR do EU. Výkonnost české ekonomiky ve srovnání se státy Visegrádské skupiny. Hodnocení konkurenceschopnosti České republiky prostřednictvím Globální zprávy o konkurenceschopnosti. Srovnání konkurenceschopnosti ČR se státy Visegrádské skupiny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Pacovský, Jaroslav
2 Pacovský, Jiří
4 Pacovský, Josef
1 Pačovský, Jakub
6 Pačovský, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.