Název:
Marketingová studie vybrané destinace
Překlad názvu:
Marketing study of a chosen destination
Autoři:
Gottwaldová, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, zejména definice destinace podle různých hledisek a chápání destinace jako produktu, dále pak vymezení pojetí marketingu destinace od marketingového řízení, koncepce, analýzy a segmentace po marketingovou strategii, marketingový mix a závěrečnou fázi celého procesu, marketingovou kontrolu. Analytická část práce je věnována již konkrétně destinaci jižní Čechy, která je zde vymezena jako správní území Jihočeského kraje. Vychází se z obecné a ekonomické charakteristiky kraje a z charakteristiky cestovního ruchu založené na statistických datech. Následuje marketingová studie, jejíž struktura je založena na teorii marketingové koncepce definované v teoretické části práce. Na závěr jsou formulovány samotné návrhy na zlepšení a doporučení autorky práce vyplývající ze studia dostupných dokumentů, informací, statistik a provedených analýz.In the theoretical part of the thesis there are the basic terms defined: before all definition of tourist destination according to different points of view, understanding destination as a product, defining the term destination marketing that includes marketing management, concept, analysis, segmentation, marketing strategy, marketing mix and marketing control. The analytical part of the thesis is particularly dedicated to the destination South Bohemia that is understood as the administrative territory of the South Bohemian region. The analysis is based on general and economic characteristics of the region and characteristics of tourism based on statistical data. The marketing study follows, structure of which is based on the marketing concept theory, that is defined in the theoretical part of the thesis. In conclusion suggestions for improvement and recommendations are formulated resulting from study of available documents, information, statistics and conducted analyses.
Klíčová slova:
Jihočeský kraj; jižní Čechy; marketingová studie; marketingový mix; SWOT analýza; marketing mix; marketing study; South Bohemia; South Bohemian region; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33364