Název: Marketingová studie vybrané destinace
Překlad názvu: Marketing study of a chosen destination
Autoři: Gottwaldová, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Jihočeský kraj; jižní Čechy; marketingová studie; marketingový mix; SWOT analýza; marketing mix; marketing study; South Bohemia; South Bohemian region; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33364

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-124570


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-10-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet