Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv složení emulzního mikrokoberce na jeho vlastnosti
Dostál, Filip ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo zpracovat problematiku emulzních kalových vrstev/mikrokoberců. V teoretické části jsou popsány rozdíly mezi kalovou vrstvou a mikrokobercem. Složky pro jejich výrobu a provádění pokládky. Dále jsou zde popsány jejich výhody. V praktické části jsem se zabýval návrhem směsi a snažil se prokázat, že životnost směsi úzce souvisí s obsahem zbytkového pojiva a složením směsi mikrokoberce.
Vliv druhu a dávky polymeru na vlastnosti modifikovaných pojiv
Dostál, Filip ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se se zabývá vlastnostmi polymerem modifikovaných pojiv s různými dávkami polymeru. Teoretická část práce popisuje historii použití asfaltů, získávání asfaltů z ropy a chování polymeru typu SBS/SB, který byl použit v diplomové práci v modifikovaných pojivech. Dále teoretická část popisuje empirické a funkční zkoušky asfaltových pojiv, jimiž byly pojiva zkoušeny. V praktické části jsou uvedeny výsledky z jednotlivých provedených zkoušek a porovnány s normou ČSN 65 7222-1. V závěru práce jsou shrnuty výsledky práce a vyhodnocení pojiv s nejlepšími dosaženými vlastnostmi.
Církevní gymnázia a kurikulární reforma v ČR
Dostál, Filip ; Kuźniar, Mariusz (vedoucí práce) ; Dřímal, Ludvík (oponent)
Práce se zabývá teorií kurikula a vzdělávacími cíli katolické střední školy v souvislosti se zaváděním Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia v ČR. Rozvíjí teorii christocentrického kurikula podle dokumentů II. Vatikánského koncilu a Kongregace pro náboženskou výchovu. Tímto pohledem analyzuje školní vzdělávací programy čtrnácti katolických gymnázií v České republice.
Praktické zásady používání osobních ochranných pracovních prostředků
Dostál, Filip ; Scheu, Lenka ; Civín, Jan ; Havlíček, Petr
Informační brožura se zaměřuje na poskytnutí obecných informací o osobních ochranných pracovních prostředcích (dále jen OOPP) se zaměřením na základní zásady nakládání s OOPP včetně jejich typologie. Poskytuje informace a návodnou instruktáž zejména zaměstnancům a zaměstnavatelům ve zdravotnictví, neboť právě tento segment byl v nedávné minulosti masivně atakován požadavky na zajištění OOPP pro řešení rozsáhlé celosvětové pandemie nemoci covid-19.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Pracovnělékařské služby
Dostál, Filip ; Havelka, Josef ; Scheu, Lenka ; Štefko, Martin
Jednou z povinností zaměstnavatele je komplexně řídit rizika. Současně k jeho povinnostem podle ustanovení § 103 odst. 1 písm. a) zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákoník práce“) náleží i nepřipustit, aby zaměstnanci vykonávali zakázané práce, stejně jako práce, ve kterých by náročnost nebyla adekvátní jejich schopnostem a zdravotní způsobilosti. Ke splnění těchto povinností by měl být výrazně nápomocný poskytovatel pracovnělékařských služeb. Ten je obeznámen s problematikou bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v takové míře, že by se měl podílet na snížení počtu pracovních úrazů a nemocí z povolání, což se týká především méně rizikových prací. S účinností od 1. dubna 2012 jsou pracovnělékařské služby definovány v ustanovení § 53 zákona č. 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o specifických zdravotních službách“). V této souvislosti je možné poznamenat, že podle Úmluvy ILO č. 161 o závodních zdravotních službách pojem závodní zdravotní služba přesahuje pouhé provádění pracovnělékařských prohlídek zaměstnanců. Závodní zdravotní služba je důležitá hlavně z pohledu prevence vzniku onemocnění. K tomu je nezbytná důkladná znalost pracovního prostředí. Ačkoliv pod pracovnělékařské služby spadá preventivní, diagnostická a konzultační péče, stěžejní je zvláště služba posudkové péče. V jejím rámci poskytovatel pracovnělékařské péče zjišťuje, je-li zaměstnanec schopen vykonávat dosavadní práci.
Covid-19 nemoc z povolání
Dostál, Filip ; Scheu, Lenka
Informační brožura poskytuje informace a návodnou instruktáž zejména zaměstnancům a zaměstnavatelům v případě podezření, že nákaza nemocí covid-19 při výkonu zaměstnání má charakter nemoci z povolání.
Vliv druhu a dávky polymeru na vlastnosti modifikovaných pojiv
Dostál, Filip ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se se zabývá vlastnostmi polymerem modifikovaných pojiv s různými dávkami polymeru. Teoretická část práce popisuje historii použití asfaltů, získávání asfaltů z ropy a chování polymeru typu SBS/SB, který byl použit v diplomové práci v modifikovaných pojivech. Dále teoretická část popisuje empirické a funkční zkoušky asfaltových pojiv, jimiž byly pojiva zkoušeny. V praktické části jsou uvedeny výsledky z jednotlivých provedených zkoušek a porovnány s normou ČSN 65 7222-1. V závěru práce jsou shrnuty výsledky práce a vyhodnocení pojiv s nejlepšími dosaženými vlastnostmi.
Vliv složení emulzního mikrokoberce na jeho vlastnosti
Dostál, Filip ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo zpracovat problematiku emulzních kalových vrstev/mikrokoberců. V teoretické části jsou popsány rozdíly mezi kalovou vrstvou a mikrokobercem. Složky pro jejich výrobu a provádění pokládky. Dále jsou zde popsány jejich výhody. V praktické části jsem se zabýval návrhem směsi a snažil se prokázat, že životnost směsi úzce souvisí s obsahem zbytkového pojiva a složením směsi mikrokoberce.
Církevní gymnázia a kurikulární reforma v ČR
Dostál, Filip ; Kuźniar, Mariusz (vedoucí práce) ; Dřímal, Ludvík (oponent)
Práce se zabývá teorií kurikula a vzdělávacími cíli katolické střední školy v souvislosti se zaváděním Rámcového vzdělávacího programu pro gymnázia v ČR. Rozvíjí teorii christocentrického kurikula podle dokumentů II. Vatikánského koncilu a Kongregace pro náboženskou výchovu. Tímto pohledem analyzuje školní vzdělávací programy čtrnácti katolických gymnázií v České republice.
Evaluace a autoevaluace gymnázia
Dostál, Filip ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chvál, Martin (oponent)
Diplomová práce pojednává o zavádění procesu autoevaluace školy na gymnázia spolu s probíhající kurikulární reformou. Analýzou platné školské legislativy a závazných kurikulárních dokumentů jsme došli k závěru, že autoevaluace školy je hlavním a téměř jediným mechanizmem kontroly a zvyšování kvality a efektivity gymnaziálního vzdělávání. S touto skutečností kontrastuje okrajová pozice autoevaluace v platné legislativě a kurikulárních dokumentech. Kompilací literatury jsme vymezili a kriticky posoudili některá teoretická východiska pro autoevaluaci gymnázia, přičemž jsme je interpretovali ve světle filosofických konceptů postmoderního, pozitivistického a pragmatického; dílčí kritiku jsme vedli z neotomistických pozic. Těžiště práce spočívá v rozboru v literatuře doporučovaných fází autoevaluace. Nově jsme koncipovali fázi "předevaluační", která nabývá metaevaluačního charakteru, přestože samotné autoevaluaci předchází. Pro tuto fázi jsme zkonstruovali a na pilotním gymnáziu kurikulární reformy aplikovali dvoufázové dotazníkové šetření. V závěru jsme zkonstruovali tři nástroje autoevaluace studijních výsledků žáků gymnázia - metodu evaluace volitelných předmětů, statistickou analýzu výsledků přijímání maturantů na vysoké školy a korelační analýzu výsledků subtestů přijímacích zkoušek na gymnázium.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
13 DOSTÁL, Filip
3 Dostál, František
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.