Název:
Aktivace sponzoringu v softballovém klubu v Praze
Překlad názvu:
Activation of sponsoring in softball club in Prague
Autoři:
Novotná, Tereza ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Aktivace sponzoringu ve vybraném softballovém klubu v Praze Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce bude aktivovat sponzoring v softballovém klubu v Praze pomocí vytvoření nabídek sponzoringu na míru předem vybraným společnostem. Metody: Práce využívala metody kvalitativního charakteru. Nejprve se výzkum soustředil na analýzu stávajícího stavu sponzoringu ve vybraném softballovém klubu v Praze pomocí hloubkového rozhovoru s generálním manažerem klubu a krátkých rozhovorů se stávajícími sponzory o jejich spokojenosti. Poté na základě rozhovoru se specialistou na sponzoring a poznatky z rozhovorů s partnery byl sestaven seznam možných benefitů pro sponzory. Na závěr byly vytvořeny návrhy pro vybrané společnosti. Výsledky: Výsledky z provedeného výzkumu a analýzy současného stavu sponzoringu klubu poskytly východiska pro vytvoření návrhů aktivací sponzoringu pro vybrané firmy. Tyto návrhy zohledňují potřeby, cíle a filosofie jednotlivých firem a klubu. Klíčová slova: aktivace, sponzoring, softball, financování sportu, marketingTitle: Activation of sponsorship in softball club in Prague Objectives: The aim of this work is to activate sponsorship in a softball club in Prague by creating four personalised sponsoring offers for the preselected companies. These offers will be created based on analysis of current state of the club sponsorship and possible benefits the club could offer. Methods: The paper will use qualitative research methods. Firstly, the paper will be focused on analysis of the current state of sponsorship in the club using a qualitative interview with the general manager of the club and short interviews with the current sponsoring companies about their satisfaction. Afterwards, a list of possible benefits for the sponsors will be provided using data from an interview with a sponsoring specialist and the interviews with sponsors. Based on the list and the information collected during the interviews the personalised sponsorship offers will be designed. Results: Results from the executed research and the analysis of current state of the sponsorship in the club provided starting points for the creation of personalised sponsorship activation offers for chosen companies. These offers are considering the needs, goals and philosophy of the companies and the club. Keywords: activation, sponsoring, softball, sport...
Klíčová slova:
aktivace; financování sportu; marketing; softball; sponzoring; activation; financing of sport; marketing; softball; sponsoring