Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uplatnění absolventů UK FTVS oboru Management TVS na trhu práce
Hampl, Jakub ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Uplatnění absolventů UK FTVS oboru Management TVS na trhu práce Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je prostřednictvím elektronického dotazování zjistit a popsat uplatnění absolventů oboru Management tělesné výchovy a sportu z let 2016 až 2022 na trhu práce. Metody: Provedený výzkum spočíval ve využití kvantitativní metody, kdy byla využita metoda elektronického dotazování prostřednictvím webové stránky Click4survey.cz. Teoretická část práce vychází z vybrané literatury. Výsledky: Základním souborem pro tuto studii jsou absolventi za období 2016 až 2022. Z celkového počtu 236 potenciálních respondentů, kteří dokončili studium v daném období, se podařilo získat odpovědi od 115 respondentů. Data byla analyzována pomocí chí kvadrát testu, s důrazem na identifikační proměnné jako je pohlaví respondentů a rok ukončení studia. Výsledky byly následně detailně analyzovány a prezentovány včetně grafického zpracování. Výzkum se zaměřil na první kroky absolventů po ukončení studia, kdy bylo zjištěno, že více než polovina absolventů pokračovala v práci započaté právě již během studia. Taktéž bylo zjištěno, že jen poměrně nízké procento absolventů má zkušenost s nezaměstnaností ať už dobrovolnou, tak hlavně tou nedobrovolnou. Nejobsáhlejší část je tvořena otázkami na současnou práci absolventů, způsob...
Popularita stanice ČT sport i ve srovnání s ostatními televizními stanicemi
Hampl, Jakub ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Popularita stanice ČT sport i ve srovnání s ostatními televizními stanicemi Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je v rámci marketingového výzkumu zjištění a popsání popularity sportovní stanice ČT sport i ve srovnání s ostatními televizními stanicemi. Práce je zaměřena na zjištění popularity u diváků této televizní stanice prostřednictvím dotazníkového šetření. Na závěr na základě provedeného výzkumu sepsat určitá možná doporučení. Metody: Marketingový výzkum spočíval ve využití kvantitativní metody. Pro marketingový výzkum popularity stanice ČT sport byla využita metoda elektronického dotazování prostřednictvím webové stránky Survio.com. Teoretická část práce vychází z rešerše literatury. Výsledky: Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že kromě zjišťování samotné popularity je velmi důležité brát v úvahu, jak se na ní díváme. Stanice ČT sport je stále mezi pasivními diváky sportu populární (oblíbená) a známá. Diváci preferují její sportovní přenosy a jsou s nimi spokojeni. S prací osobností, které jsou vidět v rámci vysílání, jsou také poměrně spokojeni. Nejznámějšími a nejoblíbenějšími tvářemi jsou především komentátoři - Robert Záruba a Jaromír Bosák. Faktem je, že část diváků reflektuje nedostatečnou nabídku přenosů konkrétních sportů - fotbal. Na druhou stranu pravidelné pořady a...

Viz též: podobná jména autorů
5 HAMPL, Jan
5 Hampl, Jan
2 Hampl, Jindřich
1 Hampl, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.