Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh úprav marketingového mixu ve vybrané restauraci
Ryšavá, Monika ; Havíř, David (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úpravami marketingového mixu vybrané restaurace. Teoretická část obsahuje definici pojmů souvisejících s problematikou této práce. V analytické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí a vyhotoven současný marketingový mix restaurace. Součástí analytické části je marketingový výzkum ve formě mystery shopping. Poslední část práce tvoří návrhy úprav marketingového mixu.
Hodnocení výkonnosti podniku pomocí nástrojů finanční analýzy
Ryšavá, Monika ; Toman,, Petr (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení výkonnosti podniku ABC a.s. pomocí nástrojů finanční analýzy v letech 2016-2020. Teoretická část práce zahrnuje popis základních pojmů strategické a finanční analýzy. V praktické části jsou uvedeny základní informace o společnosti, provedena strategická analýza prostředí podniku a zhodnoceny výpočty jednotlivých ukazatelů finanční analýzy. Výsledky těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Poslední část obsahuje návrhy na řešení finanční situace této společnosti.
Srovnaní subjektivního a automatického odečtu přímé aglutinace antikardiolipinových protilátek při diagnostice syfilis.
Ryšavá, Monika ; Rathouská, Jana (vedoucí práce) ; Jílek, Petr (oponent)
Univerzita Karlova v Praze, Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra biochemických věd Kandidát: Mgr. Monika Ryšavá Vedoucí rigorózní práce: PharmDr. Jana Rathouská, Ph.D. Konzultant: MUDr. Hana Zákoucká Název rigorózní práce: Srovnání subjektivního а automatického odečtu přímé aglutinace antikardiolipinových protilátek při diagnostice syfilis Cíl práce: Práce byla tvořena teoretickým souhrnem informací o onemocnění syfilis a jeho diagnostice. Dále byla tvořena experimentální částí, jejímž cílem bylo porovnat výsledky hodnocení manuálního a automatického provedení netreponemového testu. Hodnocení bylo porovnáváno ve třech skupinách pacientů. První skupinu tvořili pacienti s čerstvým záchytem syfilis, druhou pacienti již léčení se syfilis a třetí skupinu tvořili pacienti s negativním nálezem syfilis. Dalším cílem bylo zhodnotit shodu rozřazení vzorků na negativní a pozitivní, bez ohledu na titr protilátek. Cílem bylo také zhodnotit opakovatelnost a reprodukovatelnost automatického hodnocení RPR pomocí analyzátoru AIX1000. Metody: Studie byla uskutečněna v Národní referenční laboratoři pro syfilis se vzorky zaslanými ke konfirmaci. Do studie bylo zařazeno 170 vzorků, z nichž 50 vzorků bylo od léčených pacientů, 20 od negativních a 100 od pacientů s čerstvým záchytem. Pro manuální hodnocení byla...
Hodnocení výkonnosti podniku pomocí nástrojů finanční analýzy
Ryšavá, Monika ; Toman,, Petr (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na hodnocení výkonnosti podniku ABC a.s. pomocí nástrojů finanční analýzy v letech 2016-2020. Teoretická část práce zahrnuje popis základních pojmů strategické a finanční analýzy. V praktické části jsou uvedeny základní informace o společnosti, provedena strategická analýza prostředí podniku a zhodnoceny výpočty jednotlivých ukazatelů finanční analýzy. Výsledky těchto analýz jsou shrnuty ve SWOT analýze. Poslední část obsahuje návrhy na řešení finanční situace této společnosti.
Jak marketingové aktivity ovlivňují stravovací návyky u dětí
Černá, Kateřina ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl zhodnotit stravovací návyky vybraného dětského segmentu dle toho, jakým způsobem jsou ovlivňovány, co je jejich příčinou. Na základě teoretických podkladů klasifikace dětského segmentu jsou prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumány vlivy marketingových aktivit, rodiny a okolí na dětské spotřební chování. Snahou je zároveň zjistit, jaké je mezi dětmi povědomí o značkách působících na potravinářském trhu, které konkrétně upoutávají dětskou pozornost a jakým způsobem. Analýza tohoto spotřebního chování a konkrétně stravovacích návyků je vyústěním průzkumem zjištěných dat a tvoří páteř celé práce. V závěru je snaha o zevšeobecnění a spojení souvislostí mezi vyhodnocenými konkrétními body a potvrzení či vyvrácení stanovených hypotéz týkajících se dětského stravování a vlivů na něj působících. Celá práce se tak snaží zhodnotit závažnost aktuálního tématu dětského stravování, na které se snaží působit řada cílených marketingových aktivit.
Jak marketingové aktivity ovlivňují stravovací návyky u dětí
Jirásková, Eliška ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, zda Granko patří mezi snídaňové trendy v oblasti nápojů, a do jaké míry ovlivňují spotřebu Granka marketingové aktivity. V teoretické části se zabývám marketingem a marketingovou komunikací s jejími typickými nástroji. Dále se zabývám reklamou a jejími omezeními, které vyplývají pro osoby mladší 18 let. Následuje popsání cílové skupiny včetně metod používaných k oslovení dětí a vlivu reklamy na dětský segment. V další kapitole jsem rozebrala stravovací návyky dětí a trend ve spotřebě mléka. V praktické části jsem se zabývala marketingovým výzkumem. Primární data jsem získala dotazníkovým šetřením. Z vyhodnocených dat jsem odvodila závěr, že Granko patří mezi víkendové snídaňové trendy dnešní doby.
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Gruberová, Anna ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostními programy, zdůrazňuje jejich důležitost, výhody a popisuje, jakou formu mohou mít. V teoretické části je uvedeno jejich zařazení v rámci marketingového mixu. Praktická část se zaměřuje na věrnostní programy, které jsou určené dětem. Jsou zde uvedeny konkrétní příklady věrnostních programů. Cílem této práce je zjistit, jak moc jsou jimi děti ovlivněné a jak o nich získávají informace. To je zkoumáno pomocí dotazníkového šetření, kterého se zúčastnily děti základní školy. V závěru jsou shrnuty podstatné informace a získané výsledky.
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Pažoutová, Iveta ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na věrnostní programy určené dětem. Cílem práce je vytvořit doporučení pro určitou firmu, jak by její věrnostní program měl vypadat. Teoretická část obsahuje seznámení s věrnostními programy a popsání tržního segmentu dětí. V praktické části je popsáno, co značka Kubík nabízí dětem. Součástí práce je výzkumné šetření provedené na dětech ve věku od 8 do 11 let prostřednictvím dotazníků, které jsou rozděleny na dvě části - na obecnou a zaměřenou na nápoje Kubík. Z výstupů výzkumného šetření je analyzován vliv dětí jako spotřebitelů a popsáno doporučení pro značku Kubík, jak by měla vytvořit věrnostní program pro děti.
Děti a reklama a její vliv na spotřebitelské chování
Hanovská, Zuzana ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou a jejím vlivem na děti ve věku od 7 do 10 let. Hlavním cílem je zjistit, jak děti vnímají televizní reklamu. Teoretická část se zabývá rozdělením marketingové komunikace, jelikož jednou z jejích součástí je již zmiňovaná reklama. Další kapitola je věnována samotné reklamě, její historii, typům reklamních médií a zákonům, které děti před reklamou chrání. V druhé části je práce směřována k dotazníkovému šetření, který zkoumá, zda děti vůbec rozumí pojmu reklama, zda jsou reklamou ovlivněni a jestli děti reklamám důvěřují.
Návrh vstupu e-shopu na trh z pohledu marketingu
Mádle, Jakub ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšavá, Monika (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem vstupu nového e-shopu na trh. Cíli této práce je posouzení trendů na českém knižním trhu s návazností na zahraničí, sestavení marketingového mixu e-shopu a první komunikační kampaně. Při zpracování práce se vycházelo z odborných publikací, periodik, výzkumů a zkušeností majitele podniku. Zjištění této práce je, že v dnešní době ubývá čtenářů v České republice. I přes tento negativní trend se autorovi podařilo sestavit ucelený marketingový mix a komunikační kampaň, která přivedla na stránky e-shopu návštěvníky, kteří na webu objednali zboží.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Ryšavá, Marcela
2 Ryšavá, Markéta
4 Ryšavá, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.