Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Získávání, výběr a adaptace pracovníků
Jirásková, Eliška ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Schejbalová, Jitka (oponent)
Téma této diplomové práce se zaměřuje na oblast z personalistky, která je nepostradatelnou součástí fungování organizací. Jedná se o získávání, výběr a adaptaci zaměstnanců ve společnosti NAPA TRUCKS, spol. s.r.o. Zaměřuje se na analyzování postupů a praktik v této společnosti a na základě teoretických poznatků navržením postupů vedoucích ke zlepšení získávání, výběru a adaptace zaměstnanců. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická. Druhá část obsahuje jak popis dosavadních postupů, tak za každým oddílem doporučení pro zlepšení. Cílem práce je analyzovat současné procesy a navrhnout doporučení pro zefektivnění a zlepšení zkoumaných procesů.
Jak marketingové aktivity ovlivňují stravovací návyky u dětí
Jirásková, Eliška ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce si klade za cíl zjistit, zda Granko patří mezi snídaňové trendy v oblasti nápojů, a do jaké míry ovlivňují spotřebu Granka marketingové aktivity. V teoretické části se zabývám marketingem a marketingovou komunikací s jejími typickými nástroji. Dále se zabývám reklamou a jejími omezeními, které vyplývají pro osoby mladší 18 let. Následuje popsání cílové skupiny včetně metod používaných k oslovení dětí a vlivu reklamy na dětský segment. V další kapitole jsem rozebrala stravovací návyky dětí a trend ve spotřebě mléka. V praktické části jsem se zabývala marketingovým výzkumem. Primární data jsem získala dotazníkovým šetřením. Z vyhodnocených dat jsem odvodila závěr, že Granko patří mezi víkendové snídaňové trendy dnešní doby.

Viz též: podobná jména autorů
1 JIRÁSKOVÁ, Erika
7 JIRÁSKOVÁ, Eva
7 Jirásková, Eva
3 Jirásková, Eva,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.