Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická analýza společnosti KMOTR - Masna Kroměříž a.s.
Pažoutová, Iveta ; Strouhal, Jiří (vedoucí práce) ; Čámská, Dagmar (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá finanční analýzou společnosti KMOTR - Masna Kroměříž a.s. za období let 2009 -- 2013 a srovnání jejích výsledků s vybranými konkurenčními firmami. Dále je zpracována analýza odvětví, ve kterém analyzovaná společnost působí. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První se věnuje teoretickému podkladu pro provedení finanční analýzy a strategické analýzy odvětví. Další část je zaměřena na analýzu odvětví zpracování a konzervování masa a masných výrobků a představení vybraných konkurentů. V poslední části je provedena vlastní finanční analýza na základě veřejně dostupných účetních výkazů. V závěru práce je shrnutí nejdůležitějších výsledků a doporučení ke zlepšení situace podniku.
Věrnostní programy určené pro děti a jejich vliv na chování dětí jako na spotřebitele
Pažoutová, Iveta ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na věrnostní programy určené dětem. Cílem práce je vytvořit doporučení pro určitou firmu, jak by její věrnostní program měl vypadat. Teoretická část obsahuje seznámení s věrnostními programy a popsání tržního segmentu dětí. V praktické části je popsáno, co značka Kubík nabízí dětem. Součástí práce je výzkumné šetření provedené na dětech ve věku od 8 do 11 let prostřednictvím dotazníků, které jsou rozděleny na dvě části - na obecnou a zaměřenou na nápoje Kubík. Z výstupů výzkumného šetření je analyzován vliv dětí jako spotřebitelů a popsáno doporučení pro značku Kubík, jak by měla vytvořit věrnostní program pro děti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.