Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí33 - 42dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Lula - muž ze sertaa, který dosáhl Brasílie
Veselá, Veronika ; Binková, Simona (vedoucí práce) ; Grauová, Šárka (oponent)
Bakalářská práce se zabývá postavou bývalého prezidenta Brazílie Luizem Ináciem Lulou da Silva a dvěma hypotézami s ním souvisejícími. Hypotézy zní: "Bolsa Família výrazně zvýšil Lulovu oblíbenost a vedl k jeho opětovnému zvolení prezidentem v roce 2006" a "Korupční skandál mensalão poškodil Lulovu osobnost a politickou kariéru, i přesto byl však Lula zvolen podruhé do úřadu". Na tomto základě byla shromážděna data pojednávající o Lulově dětství, funkčním období, osobnosti celkově a zejména o uvedených Bolsa Família a mensalão. Analýza uvedených dat dala prostor pro verifikaci a falzifikaci klíčových otázek práce. Klíčová slova Luiz Inácio Lula da Silva Strana pracujících mensalão Bolsa Família dělnické hnutí Brazílie
Komunikace v týmu Klatovské nemocnice
Veselá, Veronika ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Komunikace v týmu Klatovské nemocnice. Cíl: Cílem bakalářské práce je prezentovat zjištěné názory pracovníků a vrcholového manažera dané organizace na současný stav komunikačního procesu zaměřeného na předávání informací v rovině horizontální i vertikální. Pomocí výsledků z písemného dotazování porovnat tyto názory a poukázat na případné rozdíly. Použité metody: Pro získání primárních dat byla v této práci použita metoda písemného dotazování pracovníků a vrcholového manažera organizace. Pro interpretaci dat byly použity standardní metody pro statistické vyhodnocení dotazníků. Výsledky: Výsledkem práce jsou zjištěné informace vypovídající o fungování komunikačního procesu v oblasti předávání informací v rovině horizontální i vertikální. Tyto informace jsou sumarizovány do tabulek četností odpovědí a znázorněny ve sloupcových a koláčových grafech. Klíčová slova: Komunikace, komunikační proces, komunikační dovednosti a schopnosti, manažer, tým.
Fan art v oficiální propagaci počítačových her
Veselá, Veronika ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
S rozvojem Internetu, Webu a nových digitálních technologií publikum hraje aktivnější roli v přetváření a usměrňování toku mediálních obsahů. Fanoušek, jako odborný a zasvěcený konzument, stanul v centru pozornosti mediálního průmyslu a jeho marketingových strategií. Toto uspořádání na jednu stranu skýtá fanouškům větší samostatnost a nové možnosti. Na druhou stranu přesunutím aktivity od producentů ke konzumentům dochází k transformaci mediálního průmyslu, ve kterém neplacení dobrovolníci dělají práci, za kterou jsou profesionálové placeni. Tato diplomová práce zkoumá tuto tenzi na konkrétní situaci, kdy herní společnosti využívají produkty fanouškovské kultury (fan art) k propagaci svých herních titulů. Kultura konvergence klade nároky na stávající autorská práva, formuje nové vztahy mezi tvůrci fan artu a herními společnostmi. Tato práce: (1) popisuje okolnosti, za kterých herní společnosti publikují fan art na svých oficiálních webových stránkách, (2) zjišťuje, jak svoji neplacenou práci, kterou odvádějí tvůrci fan artu, vnímají sami fanoušci, (3) zjišťuje postoj fanoušků k autorským právům v konkrétní situaci využívání fan artu herními společnostmi. Těmto cílům odpovídají formulované výzkumné otázky. K jejich zodpovězení jsem zvolila metodu deskripce (1) a kvalitativní obsahové analýzy komentářů pod...
Shlukové bodové procesy v pojistné matematice
Veselá, Veronika ; Pawlas, Zbyněk (vedoucí práce) ; Dostál, Petr (oponent)
Název práce: Shlukové bodové procesy v pojistné matematice Autor: Veronika Veselá Katedra: Katedra pravděpodobnosti a matematické statistiky Vedoucí diplomové práce: RNDr. Zbyněk Pawlas, Ph.D. Abstrakt: V této práci se věnujeme bodovým procesům a jejich významu v po- jistné matematice. Pomocí shlukových a kótovaných bodových procesů lze popsat model, který uvažuje doby vzniku pojistné události a doby a výšky příslušných úhrad. Zkoumáme dva konkrétní modely, které lze použít na výpočet predikce budoucích plateb a počtů plateb za pojistné události, které již nastaly. Prvním modelem je chain ladder v podobě Mackova modelu, u kterého ukazujeme odhady vývojových faktorů, rozptylu a jejich vlastnosti. Určujeme predikci o jeden a více kroků, na jejím základě pak vypočítáváme predikci rezervy. Krátce se také vě- nujeme asymptotickým vlastnostem. Druhý model je Poissonův shlukový model, kde nejdříve definujeme tento model a veličiny, které do něho vstupují. Posléze se věnujeme predikci o jeden a více kroků. Zajímá nás taky predikce při speci- fických rozděleních pro některé náhodné veličiny modelu. Na závěr aplikujeme obě metody predikce na simulovaná data a porovnáme jejich průměrné relativní absolutní chyby. Klíčová slova: bodový proces, shlukový bodový proces, Mackův model, Poissonův shlukový model. 1
Barevná symbolika v marketingové komunikaci v aplikaci na předvolební kampaň k parlamentním volbám v červnu 2006
Veselá, Vendula ; Dolanský, Pavel (vedoucí práce) ; Hubálek, Slavomil (oponent)
The bachelor's thesis concentrates on defining colour influence on the political parties' campaign for 2006 general election in the Czech Republic. We considered only fi ve major parties - The Czec h Social Democratic Party, The Christian and Democratic Union. Czechoslovak People' s Party, The Communist Party of Bohemia and Moravia, The Civic Democratic Party and The Green Party. The opening part of this thesis deals with the history of colour context, colour associations and psychic influence on man. In the theoretical part it is suggested which marketing tools does the political communication use and then the thesis has a detailed look on advertisement with a handsight of colour. The main stress is put on the political poster, important part of the political mass communication. We also studied the web presentations, which has become part of the campaigns and have more and more inn uence on the voters. The last chapter dea ls with the political spectrumand steady colour associations. Colour can be very influential means of communication. which is easy to remember. It also has other benefits, as it has psychological infl uence on a person, thanks to our own experience with the colour. These experiences have often common features. which make the communication easier. The political parties discussed chose...
BBC Radio 7 - veřejná služba dětskému posluchači
Veselá, Veronika ; Osvaldová, Barbora (oponent) ; Moravec, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce mapuje dětské vysílání na sedmém digitálním rozhlasovém okruhu veřejnoprávního vysílatele British Broadcasting Corporation BBC Radia 7. Představuje BBC Radio 7 obecně jako novou digitální stanici vysílající od prosince 2002, její historii až po současnost, vymezuje formát a zaměření BBC Radia 7, její poslechovost a výši rozpočtu. Charakterizuje programovou skladbu BBC Radia 7 a typ programu. Blíže se věnuje charakteristice pořadů pro děti, které BBC Radio 7 vysílá. Podobně analyzuje zpravodajskou relaci pro děti World News for Children strukturu, žánrovou pestrost, tematickou skladbu zpráv, jazyk, způsob zpracování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí33 - 42dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
5 VESELÁ, Vendula
39 VESELÁ, Veronika
1 VESELÁ, Vladimíra
4 VESELÁ, Věra
2 Veselá, Vanda
5 Veselá, Vendula
39 Veselá, Veronika
1 Veselá, Viktorie
2 Veselá, Vladislava
4 Veselá, Vlasta
4 Veselá, Věra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.