| |
| |
|
Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti
Pokorný, Petr ; MBA, Michal Novotný, (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingového mixu vybrané společnosti. Je rozdělena do čtyř částí. Na cíle a metodiku, teoretickou, praktickou a návrhovou část. První část se zaměřuje na určení cílů diplomové práce a současně popisuje užitou metodiku, druhá kapitola se zaobírá teoretickými poznatky, třetí kapitola řeší praktické zpracování a poslední je koncentrována na návrhové řešení marketingového mixu společnosti, přičemž celá práce zároveň porovnává teoretické poznatky se skutečností.
|
| |
|
Chování zákazníka v konkrétní oblasti
Kudrnová, Marcela ; Milichovský, František (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na chování zákazníka v prostředí kočičích kaváren. Teoretická část vysvětluje základní pojmy a dále pak faktory, které mohou ovlivnit přístup a chování zákazníka v návaznosti na komunikační mix. Analytická část se zabývá interpretací výsledků dotazníkového šetření a analýzy v místě prodeje, která slouží především k segmentaci zákazníka a následné úpravě komunikace dle jednotlivých skupin, person a map empatie. V závěru práce jsou navržena možná doporučení vycházející z výsledků analýz.
|
|
Podpora prodeje a reklama sportovního centra
Neugebauer, Karel ; Wagnerová, Hana (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
V této bakalářské práci je zanalyzována společnost GladiatorsZone v Ivančicích, která je na trhu již od roku 2014. První kapitola je věnována vysvětlení elementárních prvků marketingu, které bude potřeba pochopit pro využití v následujících kapitolách. Druhá část je zaměřena na analýzu společnosti, zjištění marketingové situace podniku a průzkum spokojenosti zákazníků. Ve třetí části jsou spojeny všechny dosažené poznatky, na jejich základě jsou pak předloženy náměty a možnosti, které by mohly vést k vyšší návštěvnosti, větší spokojenosti zákazníků, a tím pak ke zlepšení postavení společnosti na trhu.
|
|
Marketingový plán pro vybranou společnost
Večeřová, Aneta ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kita, Peter (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro Body Diamond fitness. V teoretické části bude marketing popisován ze soustavy poznatků a nezbytných informací pro sestavení marketingového plánu. Analytická část bude zaměřována na společnost a budou aplikovány poznatky na toto fitness centrum. Budou vymezeny silné a slabé stránky, zanalyzován současný stav. Závěrem bude navrhnuto řešení na zlepšení fungování a zvýšení návštěvnosti Body Diamond.
|
| |
|
Návrh na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti
Horníčková, Adéla ; Marčíková, Šárka (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou komunikačního mixu vybrané společnosti. Teoretická část práce je věnována obecným poznatkům z oblasti marketingu, které jsou východiskem pro další části práce. Na základě provedené analýzy, která se věnuje současnému stavu společnosti, jsou předloženy konkrétní návrhy pro zlepšení stávajícího komunikačního mixu společnosti. Tyto návrhy by měly zvýšit publicitu společnosti a povědomí o poskytovaných službách.
|
|
Podpora prodeje a reklama konkrétní restaurace
Hoang, Linh Chi ; Hoang, Tuan Lam (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro restauraci Viet Palace. Zabývá se marketingovou komunikací především v oblasti podpory prodeje a reklamy. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy v marketingu. V praktické části je analyzován současný stav podniku. Zejména se provádí analýza komunikačního mixu a analýzu konkurence. V poslední části práce jsou představeny vlastní návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové strategie podniku, které vychází z předešlých analýz.
|