Název: Návrh úprav marketingového mixu vybrané společnosti
Překlad názvu: Proposal of Change of Marketing Mix of selected Company
Autoři: Pokorný, Petr ; MBA, Michal Novotný, (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingová strategie firmy; marketingový mix; marketing; marketing mix; marketing strategy of the company

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/196838

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-553760


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet