Název:
Marketingový plán pro vybranou společnost
Překlad názvu:
Marketing plan based on a chosen company
Autoři:
Večeřová, Aneta ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kita, Peter (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu pro Body Diamond fitness. V teoretické části bude marketing popisován ze soustavy poznatků a nezbytných informací pro sestavení marketingového plánu. Analytická část bude zaměřována na společnost a budou aplikovány poznatky na toto fitness centrum. Budou vymezeny silné a slabé stránky, zanalyzován současný stav. Závěrem bude navrhnuto řešení na zlepšení fungování a zvýšení návštěvnosti Body Diamond.
The aim of this bachelor thesis is to create a marketing plan for Body Diamond fitness. In the theoretical part, marketing will be described from a set of knowledge and the necessary information to compile a marketing plan. The analytical part will be focused on the company and the findings will be applied to this fitness center. We will identify strengths and weaknesses, analyze the current situation. Finally, solutions will be proposed to improve the performance and increase the number of Body Diamond traffic.
Klíčová slova:
analýza; konkurence; marketing; marketingový plán; SLEPT; SWOT; analysis; competition; marketing; marketing plan; SLEPT; SWOT
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/82890