Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní restaurace
Hoang, Linh Chi ; Hoang, Tuan Lam (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro restauraci Viet Palace. Zabývá se marketingovou komunikací především v oblasti podpory prodeje a reklamy. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy v marketingu. V praktické části je analyzován současný stav podniku. Zejména se provádí analýza komunikačního mixu a analýzu konkurence. V poslední části práce jsou představeny vlastní návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové strategie podniku, které vychází z předešlých analýz.
Podpora prodeje a reklama konkrétní restaurace
Hoang, Linh Chi ; Hoang, Tuan Lam (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro restauraci Viet Palace. Zabývá se marketingovou komunikací především v oblasti podpory prodeje a reklamy. Teoretická část je zaměřena na základní pojmy v marketingu. V praktické části je analyzován současný stav podniku. Zejména se provádí analýza komunikačního mixu a analýzu konkurence. V poslední části práce jsou představeny vlastní návrhy a doporučení pro zlepšení marketingové strategie podniku, které vychází z předešlých analýz.

Viz též: podobná jména autorů
1 Hoang, Le Phuong Thao
1 Hoang, Long
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.