Žádný přesný výsledek pro Daniel, Milan, nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Daniel Milan ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 223 záznamů.  začátekpředchozí214 - 223  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingová a PR strategie pro Universitní Sportovní Klub Praha
Stach, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na marketingové a PR aktivity klubu vodního slalomu "Univerzitní Sportovní Klub Praha" (USK Praha). Analyzován je současný stav a je vytvořena nová komplexní komunikační strategie. V teoretické části se práce věnuje marketingu jako takovému a jeho jednotlivým složkám. Popsány jsou podoby marketingové komunikace a podrobně jsou definovány formy komerční komunikace. Praktická část práce začíná představením USK Praha a zhodnocením současné situace. Po jednotlivých částech je následně připravena nová komunikační strategie. Stěžejní je sedmá kapitola, která konkrétně a jednoznačně vymezuje kroky, které mají být realizovány v pevně stanoveném časovém horizontu.
Ekonomické postavení Tatarstanu v rámci Ruské federace
Dreiseitl, Daniel ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Ekonomický vývoj ruských regionů je značně nevyvážený. Vysoká úroveň ekonomického rozvoje města Moskvy kontrastuje s výrazně nižším stupněm rozvoje ostatních regionů. Přesto je na případu Tatarstánu poukázáno, že potenciál některých regionů je vysoký a s pomocí zahraničního kapitálu je možné zvýšit jejich ekonomické postavení v Ruské federaci. I přesto, že je přístup zahraničních investorů v Tatarstánu znesnadněn tržními deformacemi, představuje tato povolžská republika perspektivní destinaci pro zahraniční kapitál, a to včetně českého.
Pozitivní ovlivňování sféry cestovního ruchu v oblasti marketingu vlivem inovativních technologií.
Mališ, Daniel ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem Pozitivního ovlivňování sféry cestovního ruchu v oblasti marketingu vlivem inovativních technologií. Hlavním cílem této práce je seznámit čtenáře se základní typologií a charakteristikami jednotlivých marketingových nástrojů, s důrazem na vybrané konkrétní druhy, jež zohledňují specifika oblasti cestovního ruchu a vycházejí z předmětu podnikání popisované firmy. Celá koncepce si klade za cíl vycházet ze zcela reálných podmínek a zaměřuje se na možnosti využití jednotlivých komunikačních nástrojů v podmínkách omezených finančních prostředků. Předpokladem, je že i přes omezený rozpočet marketingového oddělení, který neumožňuje využití všech marketingových nástrojů, lze aplikováním vhodného komunikačního mixu vytvořit účinnou formu propagace. Dalším východiskem je tvrzení, že posun od konceptu tzv. "učící se organizace" ke konceptu "vzájemně se učících organizací" a vybudování trvalého vztahu partnerství, umožňuje získání konkurenční výhody.
Ekonomický význam Kaspického moře pro státy regionu
Dreiseitl, Daniel ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Kaspický region tvoří pět států, jejichž ekonomické vztahy s Kaspickým mořem se navzájem liší. Je to dáno třemi hlavními faktory: existence právního režimu, stav zásob a hustota infrastruktury. Na jednom konci se nachází Ázerbájdžán a Kazachstán, kteří jsou zcela závislý na produktech jezera, následuje Turkmenistán a Rusko, pro něž Kaspické moře neznamená hlavní ekonomický příjem a na konci je Írán s minimálním užitkem. Ekonomický prospěch z Kaspického moře může být ohromující, pokud stát splňuje všechny tři podmínky (Ázerbájdžán nebo Kazachstán), ale pokud se nebude držet určitých zásad, může ji také silně poškodit.
Silniční doprava v Evropě a zapojení do intraregionálního obchodu
Mimra, Daniel ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Vondrušková, Barbora (oponent)
Práce analyzuje silniční dopravu (prioritně nákladní) v Evropské unii s ohledem na postupné rozšiřování z EU15 na EU25 a nově také EU27. Okrajově se též zaměřuje na neunijní státy Evropy. Sleduje podíly silniční nákladní přepravy na celkové evropské přepravě, porovnává společnou dopravní politiku Evropské unie, dopravní politiky a situace v dopravní sféře ve státech bývalého východního bloku, Německa a Velké Británie a poukazuje na silniční bezpečnostní politiku vybraných západních států. Jedna kapitola se věnuje střetům zastánců a odpůrců silniční dopravy. Zvláštní kapitola je poté ke konci práce věnována České republice.
Ekonomická analýza bodového systému přijatého zákonem č.411/2005Sb.
Linka, Milan ; Šťastný, Daniel (vedoucí práce) ; Chytilová, Helena (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou nově přijaté legislativy regulující oblast dopravy. Hlavní zájem je soustředěn na efekt zavedení bodového systému, který měl přispět ke zvýšení bezpečnosti dopravy. Analýza vychází z průřezových dat, která zaznamenávají vývoj ukazatelů popisujících bezpečnost dopravy a dohledovou činnost policie v jednotlivých správních krajích České republiky. Je prokázáno, že v tomto období nebyl zaznamenán statistický vliv změny v počtu dopravních policistů na úmrtnost při dopravních nehodách.
NEROVNOMĚRNOST ROZMÍSTĚNÍ SVĚTOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ: KOMPARACE CENTER
Cimala, Daniel ; Vošta, Milan (vedoucí práce) ; Kašpar, Václav (oponent)
Práce se zabývá nerovnoměrností rozmístění světového hospodářství na pozadí komparace čtyř hlavních center: EU, USA, Japonska a Číny. Anylyzuje jejich primární a sekundární sektor a postavení v mezinárodním obchodě. Zkoumá rovněž přesuny výrob a produkce z center tradičních do centra globálně nového a nejvýznamnějšího.
Využití analýzy návštěvnosti ke zvýšení efektivnosti internetových prezentací
Tesař, Milan ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Práce se zabývá efektivností internetových prezentací, jejím hodnocením a zvyšováním. Vychází z konceptů posuzování efektivnosti informačních systémů, které adaptuje na podmínky internetových prezentací. Definuje model pro posuzování efektivnosti internetových prezentací. Tento model dokáže integrovat všechny v současnosti používané metody pro hodnocení efektivnosti internetových prezentací a dokáže tak určit jejich roli při zvyšování efektivnosti. Ve druhé části je vysvětlena aplikace jedné z metod - analýzy návštěvnosti - na definovaný model. Práce popisuje teoretické pozadí analýzy návštěvnosti a její techniky použitelné pro hodnocení a zvyšování efektivnosti internetových prezentací.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 223 záznamů.   začátekpředchozí214 - 223  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
3 Daniel, M.
8 Daniel, Martin
1 Daniel, Michal
32 Daniel, Milan
1 Daniel, Miloslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.