|
Coaching as a tool to increase the performance of employees
Fitte-Duval, Axel Fabien ; Říha, David (vedoucí práce) ; Pichanič, Mikuláš (oponent)
Společnosti se snaží udržet si své postavení na trhu a prosperovat. Přirozeně, najímání těch nejlepších lidí je nezbytné, stejně jako usnadnění zaměstnancům pracovat s využitím jejich plného potenciálu. Tato diplomová práce zkoumá vztah mezi manažerským koučinkem a výkonem zaměstnance na základě informací z rozhovorů s manažery a údajů ze vzorku 102 respondentů vícenásobné regresní analýzy a Pearson korelační analýzy za použití softwaru SPSS. Bylo zjištěno, že manažerský koučink má nepřímý dopad na výkony zaměstnanců. Tato práce poskytuje údaje o efektivitě koučování.
|
|
Komparace dvou forem podnikání se sportem
Kořínková, Alena ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl porovnat dvě formy podnikání v oblasti jezdectví. Práce hledá odpověď na otázku, zda je pro podnikatele výhodnější podnikat jako živnostník, nebo ve formě občanského sdružení. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy spojené se sportem, jezdectvím, účetní závěrkou a finanční analýzou. V praktické části je vypracována finanční analýza živnostenského podnikání, která je následně převedena do modelu občanského sdružení. V práci tedy nalezneme dvě samostatné finanční analýzy s využitím horizontálních i vertikálních analýz a analýz poměrových ukazatelů. Je zde zahrnut i dopad nového občanského zákoníku na občanská sdružení.
|
|
Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli
Pravdová, Klára ; Říha, David (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářské práce je objasnit působení marketingové komunikace na české spotřebitele a jejich vztah k firemní komunikaci, jak tradiční tak netradiční a dokázat vysokou efektivnost guerilla marketingové komunikace. V teoretické části mé práce jsou představeny specifika a nástroje tradičního komunikačního mixu a guerillové marketingové komunikace. V praktické části práce je proveden kvantitativní výzkum vnímání marketingové komunikace českými spotřebiteli a jsou zde představeny výsledky tohoto výzkumu.
|
|
Specifika osobního prodeje v bankovnictví
Sittová, Alexandra ; Říha, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na specifikaci osobního prodeje v bankovnictví a následný marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané bankovní instituce s bankovním poradcem. V úvodní teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou bankovního marketingu a osobního prodeje, a také pojmy, které úzce souvisí a ovlivňují vzájemnou komunikaci mezi klientem a bankovním poradcem. Teoretická část práce dále seznamuje čtenáře s jasnými kroky, jak správně provést marketingový výzkum. Praktická část práce odráží teoretické poznatky implementované v praxi ve vybrané bankovní instituci. K jednotlivým teoretickým pojmům jsou uvedeny příklady z praxe. Praktická část je obohacena o analýzu spokojenosti zákazníka se službami bankovního poradce. V závěru práce jsou tato zjištění vyhodnocena, interpretována a dochází k formulaci návrhů opatření plynoucích z daného výzkumu.
|
| |
|
Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých
Mihalíčková, Veronika ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dumbrovská, Hana (oponent)
Tato práce se věnuje retro stylu, konkrétně pak českým retro značkám. Je zde zkoumán jejich vliv na spotřební chování mladistvých. V teoretické části je definována značka jako taková, hlavně pak ale klíčový pojem retro marketing. Dále se práce věnuje obnoveným českým značkám a jsou vybrány čtyři konkrétní případy těchto značek. Ty jsou pak detailně rozebrány z jejich historické stránky i z pohledu jejich současné strategie. V praktické části je pak proveden výzkum kvalitativní metodou focus group. Výstupy z tohoto výzkumu jsou poté zanalyzovány a výsledky interpretovány. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda mají retro značky vliv na spotřební chování mladistvých. Dalším cílem pak je také odhalení jejich konkrétních motivů pro nákup, a zda mezi ně patří i aspekty jako je historie, tradice a původ produktu.
|
|
Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull
Černý, Lukáš ; Říha, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou marketingového mixu a značky společnosti Red Bull. V první části práce jsou popsána teoretická východiska pro marketingový mix a značku, což tvoří základ této práce. V praktické části jsou popsány jednotlivé části marketingového mixu, jejich využití a jsou zde rozdělení dle klasického marketingového mixu 4P. Práce hodnotí a analyzuje jednotlivé aktivity a následně vysvětluje dopady aktivit na vnímání značky samotnými spotřebiteli. Pomocí porovnání výzkumů provedených v letech 2013 a 2015 hodnotí dopad funkčnosti zvoleného marketingového mixu společnosti Red Bull na studenty vysokých škol v České republice.
|
|
Analýza marketingového mixu společnosti AAA auto a.s.
Slepička, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dobiáš, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO. Primárním cílem práce je analyzovat fungování jednotlivých složek marketingového mixu společnosti se zaměřením na specifika trhu s ojetými vozy. Sekundárním cílem je podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření mezi zákazníky. Práce je rozdělena na úvod, teoreticko-metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část práce zpracovává formou literární rešerše problematiku marketingu, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V praktické části je představena společnost AAA AUTO a aplikovány dílčí složky marketingového mixu. Zvláštní důraz je kladen na trhu s ojetými vozy a jeho odlišnosti. Součástí práce je vyhodnocení dotazníkového šetření mezi zákazníky. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky a uvedeny návrhy na možné zlepšení jednotlivých složek.
|
|
Podnikatelský plán - půjčovna a prodejna videoher -
Trval, Jan ; Slunčík, Peter (vedoucí práce) ; Říha, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit podnikatelský plán, který by byl atraktivní, reálně uplatnitelný v podmínkách českého trhu a investičně výhodný s přiměřenou dobou návratnosti. Moje práce je rozdělena do dvou celků na část teoretickou a část praktickou. V první části se zaměřuji na vysvětlení pojmů spojených s podnikáním obecně a konkretizováním na podmínky v České republice, právní formy podnikání, strukturu a náležitosti podnikatelského plánu a informace o trhu s videohrami. V praktické části je již obsažen samotný podnikatelský plán konkrétního podniku s informacemi o finančních prostředcích, strategii, marketingovém plánu a SWOT analýze. Závěr práce se věnuje shrnutí celého záměru a přílohám, které obsahují informace, z nichž jsem v některých částech dokumentu vycházel.
|
|
Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Mejzlík, Tomáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Procházka, Lukáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá uvedením nového produktu na trh z pohledu marketingu se zaměřením na marketingový mix. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická přibližuje základní způsoby marketingového výzkumu a definuje pojmy související se strategickým a taktickým marketingem. Praktická část implementuje poznatky z teoretické části na konkrétní produkt. Cílem této práce je na základě výzkumu zvolit daný cílový segment, určit jeho pozici a následně na ni implementovat celý marketingový mix. Výstupem práce je tedy přesně vydefinovat produkt v širší rovině. Návrh distribuční a cenové strategii a poté za vydefinovaný rozpočet sestavit komunikační mix.
|