Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza procesů s prázdnými obaly ve firmě GEFCO Česká republika
Dumbrovská, Hana ; Jirsák, Petr (vedoucí práce) ; Chroustová, Monika (oponent)
Má diplomová práce se zabývá procesy s prázdnými obaly ve společnosti GEFCO. Cílem je tyto procesy zanalyzovat a navrhnout řešení, která by firmě přinesla úsporu nákladů a optimalizaci toků. V teoretické části definuji vratné obaly, jejich funkce, druhy, trendy a porovnávám jednotlivé logistické poskytovatele. Praktická část je věnována společnosti GEFCO se zaměřením na českou pobočku a její procesy s vratnými obaly.
Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých
Mihalíčková, Veronika ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dumbrovská, Hana (oponent)
Tato práce se věnuje retro stylu, konkrétně pak českým retro značkám. Je zde zkoumán jejich vliv na spotřební chování mladistvých. V teoretické části je definována značka jako taková, hlavně pak ale klíčový pojem retro marketing. Dále se práce věnuje obnoveným českým značkám a jsou vybrány čtyři konkrétní případy těchto značek. Ty jsou pak detailně rozebrány z jejich historické stránky i z pohledu jejich současné strategie. V praktické části je pak proveden výzkum kvalitativní metodou focus group. Výstupy z tohoto výzkumu jsou poté zanalyzovány a výsledky interpretovány. Hlavním cílem této práce je zjistit, zda mají retro značky vliv na spotřební chování mladistvých. Dalším cílem pak je také odhalení jejich konkrétních motivů pro nákup, a zda mezi ně patří i aspekty jako je historie, tradice a původ produktu.
Budování značky IKEA ve středoevropském regionu
Dumbrovská, Hana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ouvínová, Tereza (oponent)
Práce se zabývá problematikou marketingových komunikací spojených s budováním značky IKEA na trhu s nábytkem v zemích středoevropského regionu. Proto jsou v teoretické i praktické rovině popsány metody a nástroje, jenž společnost IKEA využívá. Obsahem práce je i autorkou provedený výzkum o image značky a z něj plynoucí doporučení. Práci uzavírá srovnání typických zákazníků IKEA Česká republika, Slovensko a Maďarsko.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.