Název: Specifika osobního prodeje v bankovnictví
Překlad názvu: The specifics of personal selling techniques in retail banking
Autoři: Sittová, Alexandra ; Říha, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bankovní marketing; bankovní poradce; důvěra; klient; komunikace; marketing; marketingový výzkum; osobní prodej; spokojenost; banking advisor; client; communication; marketing; marketing research; personal sale; retail banking; satisfaction; trust

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42748

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-198695


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet