Název: Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli
Překlad názvu: Czech consumers’ perception analysis of guerilla and traditional types of marketing communications
Autoři: Pravdová, Klára ; Říha, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: guerillová komunikace; komunikační mix; komunikační nástroje; Marketingová komunikace; vnímání marketingové komunikace; communication mix; guerilla marketing communications; instruments of marketing communications; marketing communications; marketing communications perception

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/42679

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199450


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet