Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika osobního prodeje v bankovnictví
Sittová, Alexandra ; Říha, David (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na specifikaci osobního prodeje v bankovnictví a následný marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané bankovní instituce s bankovním poradcem. V úvodní teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy související s problematikou bankovního marketingu a osobního prodeje, a také pojmy, které úzce souvisí a ovlivňují vzájemnou komunikaci mezi klientem a bankovním poradcem. Teoretická část práce dále seznamuje čtenáře s jasnými kroky, jak správně provést marketingový výzkum. Praktická část práce odráží teoretické poznatky implementované v praxi ve vybrané bankovní instituci. K jednotlivým teoretickým pojmům jsou uvedeny příklady z praxe. Praktická část je obohacena o analýzu spokojenosti zákazníka se službami bankovního poradce. V závěru práce jsou tato zjištění vyhodnocena, interpretována a dochází k formulaci návrhů opatření plynoucích z daného výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.