Název: Návrh marketingového mixu pro uvedení nového produktu na trh
Překlad názvu: Marketing mix proposal for a market launch of a new product
Autoři: Mejzlík, Tomáš ; Říha, David (vedoucí práce) ; Procházka, Lukáš (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P; Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; 4P; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45309

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194836


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet