Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza marketingového mixu společnosti AAA auto a.s.
Slepička, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dobiáš, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO. Primárním cílem práce je analyzovat fungování jednotlivých složek marketingového mixu společnosti se zaměřením na specifika trhu s ojetými vozy. Sekundárním cílem je podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření mezi zákazníky. Práce je rozdělena na úvod, teoreticko-metodologickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část práce zpracovává formou literární rešerše problematiku marketingu, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V praktické části je představena společnost AAA AUTO a aplikovány dílčí složky marketingového mixu. Zvláštní důraz je kladen na trhu s ojetými vozy a jeho odlišnosti. Součástí práce je vyhodnocení dotazníkového šetření mezi zákazníky. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky a uvedeny návrhy na možné zlepšení jednotlivých složek.

Viz též: podobná jména autorů
3 Slepička, Jakub
4 Slepička, Jaroslav
2 Slepička, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.