Název: Analýza marketingového mixu společnosti AAA auto a.s.
Překlad názvu: Analysis of marketing-mix of the company AAA AUTO a.s.
Autoři: Slepička, Jan ; Říha, David (vedoucí práce) ; Dobiáš, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: autobazar; marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; ojeté vozy; car mart; marketing; marketing research; marketing-mix; used cars

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45331

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195324


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet