Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 436 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
International Marketing Strategy of the Selected Company
Höklová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the design of an international marketing strategy for a selected company. The main objective of this thesis is to develop a proposal for a marketing strategy for a chosen company expanding into a selected international market. The theoretical part of the thesis outlines the concepts and methods that contribute to developing a marketing strategy. The methodological part of the thesis describes the plan and the methodology used in processing the data and information obtained. The practical part focuses on the introduction of the company and the subsequent analysis of the microenvironment and macroenvironment. The final part of the thesis summarises the proposals for an international marketing strategy, which are compiled based on previous research and analysis.
On-line marketingová komunikace
Gregorová, Karin ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh nových webových stránek společnosti KVĚTOLOGIE s.r.o. První část práce je věnována teoretickým poznatkům v oblasti marketingu, na jejichž základě je pak postavena praktická část. Praktická část je rozdělena na analytickou a návrhovou část. V analytické části je provedena analýza marketingového mixu a on-line komunikace společnosti, segmentace a analýza domu jakosti. V návrhové části práce jsou pak uvedeny vlastní návrhy pro tvorbu webových stránek.
Marketingová strategie produktu
Horňáková, Martina ; Kučerovský, Radek (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie zavedení nového produktu Pekárny Crocus, s. r. o. Východiskem pro sestavení návrhu vhodné marketingové strategie jsou údaje získané z teoretických poznatků a aplikace zvolených marketingových metod. Výstupem diplomové práce jsou konkrétní návrhy marketingové strategie dle rozšířeného marketingového mixu, která je předpokladem pro úspěšné zavedení nového produktu na trh.
Marketingová strategie vznikající florbalové akademie
Fiala, Marek ; Veselá, Jitka (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce sleduje problematiku marketingové strategie a její tvorby pro vznikající Florbalovou akademii. Základem pro tvorbu marketingové strategie jsou údaje získané na základě teoretických poznatků, aplikace zvolených metod primárního výzkumu a analýz mikroprostředí, makroprostředí a SWOT analýzy. Výstupem diplomové práce jsou, na základě zpracování a vyhodnocení zjištěných údajů, konkrétní návrhy dílčích prvků marketingové strategie, která je předpokladem úspěšného vstupu a působení Florbalové akademie na trhu.
Komunikační strategie společnosti PLASTIC BOX CZ, s.r.o.
Vlašínová, Radka ; Brejchová, Ingrid (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zpracování kompletního komunikačního mixu společnosti PLASTICBOX CZ, s.r.o. Studie je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První část práce podrobně rozebírá teoretická východiska jednotlivých marketingových nástrojů, které jsou následně ověřeny v části druhé.
Spokojenost zákazníků
Ondráček, Leon ; Weiterová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, SWOT analýzy, dotazníkového šetření, shlukové analýzy a matice spokojenost-důležitost. Práce je rozdělena do tří části. První část se zabývá představením těchto a dalších teoretických východisek. Po ní následuje analýza současné situace společnosti a vlastní průzkum. Třetí část se na základě zjištění vycházejících z analytické části věnuje konkrétním návrhům, které by měli vést ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Miškaříková, Ludmila ; Vašková, Eva (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na teoretické definování a popis problematiky související se spokojeností zákazníka a jeho loajalitou, dále vliv vzhledu a chování podniku na celkovou spokojenost zákazníka. Práce definuje základní metody a postupy analýzy marketingového prostředí podniku a principy dotazníkového průzkumu. Teoretické poznatky jsou aplikovány na konkrétní výrobní podnik, je popsána jeho aktuální situace včetně základních analýz vnějšího a vnitřního prostředí, završena souhrnnou SWOT analýzou. Na základě dotazníkového průzkumu je zjištěna spokojenost zákazníků podniku a odhalena přání i nedostatky vnímané zákazníky. Pomocí těchto výstupů jsou stanoveny konkrétní návrhy vedoucí k lepšímu image podniku a růstu spokojenosti zákazníků.
On-line marketingová komunikace
Jílková, Šárka ; Novotný, Lukáš (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na on-line marketingovou komunikaci kosmetického studia Mis-sys. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu, které jsou následně využity v analytické části. Analytická část popisuje základní informace o firmě a její současný stav. Na základě získaných informací z analýz a z dotazníkového šetření následuje v praktické části vlastní návrh řešení problému a jeho přínos.
Podpora prodeje a reklama konkrétního realitního zprostředkovatele
Kvasnicová, Sabina ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace především se zaměřením na podporu prodeje a reklamu samostatného realitního zprostředkovatele. Teoretická část se zabývá poznatky z odborné literatury, zejména z oblasti marketingu, marketingové komunikace, podpory prodeje a reklamy. Analytická část se skládá z představení realitního zprostředkovatele, analýzy marketingového mixu 4P, analýzy konkurence, SLEPT analýzy, analýzy klientů a souhrnné analýzy. Poslední část se zabývá vlastními návrhy na zlepšení marketingové komunikace realitního zprostředkovatele.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Vokounová, Tatiana ; Korčoková,, Marína (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou spokojnosti zákazníkov. Cieľom práce je zistiť spokojnosť zákazníkov v bagetérii Bagetka na Račku a na základe zistených údajov navrhnúť opatrenia na zvýšenie jej úrovne.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 436 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.