| |
| |
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Sedláček, Martin ; Vlašínová, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro expanzi na zahraniční trh společnosti MONTI SYSTEMS, s.r.o., která se zabývá návrhem, vývojem, implementací a servisem hardwarových a softwarových částí informačního technologického systému MONTI CONTROL pro čerpací stanice pohonných hmot. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z marketingu, na které navazuje analytická část podniku. Návrhová část diplomové práce se věnuje konkrétním návrhům marketingové strategie pro rozšíření podnikatelských činností na zahraniční trh.
|
|
Návrh marketingové strategie pro firmu
Sedláček, Martin ; Vlašínová, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro expanzi na zahraniční trh společnosti MONTI SYSTEMS, s.r.o., která se zabývá návrhem, vývojem, implementací a servisem hardwarových a softwarových částí informačního technologického systému MONTI CONTROL pro čerpací stanice pohonných hmot. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z marketingu, na které navazuje analytická část podniku. Návrhová část diplomové práce se věnuje konkrétním návrhům marketingové strategie pro rozšíření podnikatelských činností na zahraniční trh.
|
| |
| |