Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie společnosti PLASTIC BOX CZ, s.r.o.
Vlašínová, Radka ; Brejchová, Ingrid (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zpracování kompletního komunikačního mixu společnosti PLASTICBOX CZ, s.r.o. Studie je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První část práce podrobně rozebírá teoretická východiska jednotlivých marketingových nástrojů, které jsou následně ověřeny v části druhé.
Organizace a řízení tréninkového centra mládeže golfového sportovního klubu
Vlašínová, Radka ; Giacintova, Jana (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je řízení a organizace Tréninkového centra mládeže golfového sportovního klubu. Úvodní část obsahuje teoretická východiska práce, vysvětluje základní pojmy v oblasti managementu. Praktická část je zaměřena na organizační strukturu a zpracování návrhu na lepší organizaci Tréninkového centra mládeže.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Sedláček, Martin ; Vlašínová, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro expanzi na zahraniční trh společnosti MONTI SYSTEMS, s.r.o., která se zabývá návrhem, vývojem, implementací a servisem hardwarových a softwarových částí informačního technologického systému MONTI CONTROL pro čerpací stanice pohonných hmot. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z marketingu, na které navazuje analytická část podniku. Návrhová část diplomové práce se věnuje konkrétním návrhům marketingové strategie pro rozšíření podnikatelských činností na zahraniční trh.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Sedláček, Martin ; Vlašínová, Radka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro expanzi na zahraniční trh společnosti MONTI SYSTEMS, s.r.o., která se zabývá návrhem, vývojem, implementací a servisem hardwarových a softwarových částí informačního technologického systému MONTI CONTROL pro čerpací stanice pohonných hmot. V teoretické části jsou zpracovány poznatky z marketingu, na které navazuje analytická část podniku. Návrhová část diplomové práce se věnuje konkrétním návrhům marketingové strategie pro rozšíření podnikatelských činností na zahraniční trh.
Organizace a řízení tréninkového centra mládeže golfového sportovního klubu
Vlašínová, Radka ; Giacintova, Jana (oponent) ; Korvas, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je řízení a organizace Tréninkového centra mládeže golfového sportovního klubu. Úvodní část obsahuje teoretická východiska práce, vysvětluje základní pojmy v oblasti managementu. Praktická část je zaměřena na organizační strukturu a zpracování návrhu na lepší organizaci Tréninkového centra mládeže.
Komunikační strategie společnosti PLASTIC BOX CZ, s.r.o.
Vlašínová, Radka ; Brejchová, Ingrid (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Obsahem této práce je zpracování kompletního komunikačního mixu společnosti PLASTICBOX CZ, s.r.o. Studie je rozdělená na teoretickou a praktickou část. První část práce podrobně rozebírá teoretická východiska jednotlivých marketingových nástrojů, které jsou následně ověřeny v části druhé.

Viz též: podobná jména autorů
1 VLAŠÍNOVÁ, Romana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.