Název: Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Překlad názvu: Customer Satisfaction Analysis and Proposals for Its Improvement
Autoři: Vokounová, Tatiana ; Korčoková,, Marína (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; metódy merania spokojnosti; spokojnosť; zisťovanie spokojnosti zákazníka; Zákazník; Consumer; methods of research satisfaction; questionnaire; research of consumer satisfaction; satisfaction

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/34087

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-610852


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet