Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix společnosti
Gorošová, Dagmar ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rozšíření stávajícího komunikačního mixu společnosti Kinetic s. r. o. Je rozdělena na tří hlavní části. První část práce je teoretická a zabývá se podstatnými teoretickými východisky k dané problematice v oblasti marketingu a komunikačního mixu. Druhá část práce se věnuje představení společnosti a následné analýze současného stavu komunikačního mixu. Součástí práce je také výzkum formou dotazníkového šetření. Poslední část práce se na základě analytické části zabývá možnými návrhy, které rozšiřují stávající komunikační mix společnosti.
Sales Promotion and Advertising of Company
Trebichalský, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the marketing communication in a specific company with a primary focus on sales promotion and advertising. The theoretical part focuses on the knowledge of marketing, marketing mix, marketing communication and communication mix. The analytical part introduces the company, the analysis of the current state of the company and its evaluation. The final part focuses on the suggestions for improving the marketing situation that result from the analytical part.
Návrh změn konceptu motivačního programu pro zaměstnance ve vybrané organizaci
Sedláková, Aneta ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Petrová, Kateřina (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení současného motivačního programu společnosti Montáže inženýrských sítí spol. s r. o. Cílem práce je navrhnout takové změny, které budou vést k optimalizaci a zvýšení motivace zaměstnanců. Teoretická východiska práce definují důležité pojmy, které jsou využity v dalších částech práce. Analytická část zhodnocuje současný stav motivačního systému ve společnosti. V rámci výzkumu bylo využito kvantitativních a kvalitativních metod. Pro kvantitativní výzkum bylo provedeno dotazníkové šetření a pro kvalitativní výzkum byl proveden strukturovaný rozhovor se zaměstnanci. Získané informace jsou podkladem pro návrhovou část. Vlastní návrhy na řešení představují 7 možných návrhů na zlepšení na motivačního programu společnosti.
Návrh změn marketingové komunikace internetového obchodu na sociálních sítích
Pohanka, Pavel ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu Czech – Art, který prodává výrobky a produkty od českých umělců a designerů. V první části práce jsou pomocí odborné literatury popsána teoretická východiska. Dále je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace e-shopu. Z výstupů této části pak vycházejí podané návrhy na změnu marketingové komunikace internetového obchodu.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Berdnyk, Dariia ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace květinářství „Květiny u pošty“ s cílem zdokonalit oblast podpory prodeje a reklamy. Jejich podstata je vysvětlena v první, teoretické části práce. Praktická část pojednává o představení společnosti a zároveň analyzuje současnou marketingovou situaci. Na základě provedených dílčích analýz jsou navrženy možnosti ke zdokonalení. Tato doporučení jsou vhodná ke zlepšení podpory prodeje a reklamy, která povedou k navýšení tržeb analyzované společnosti, počtu nových zákazníků a uspokojení jejich potřeb.
Vnitropodnikové směrnice obchodních korporací
Malovaná, Hana ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření vnitropodnikové směrnice v oblasti mzdového řádu v dopravní společnosti Drivers Trans, s. r. o. V první části jsou vymezena teoretická východiska vnitropodnikové směrnice, pracovní poměr, mzda, její formy a účtování. V druhé části je provedena analýza společnosti, kde autorka popisuje její chod, a především způsoby odměňování zaměstnanců. V třetí a zároveň v poslední části je návrh nové vnitropodnikové směrnice na téma – vnitřní mzdový řád.
Ideální a reálný učitel odborného předmětu z pohledu žáků středních škol a studentů vyšších a vysokých škol, vývoj preferencí
Bednářová, Markéta ; Koťa, Jaroslav (vedoucí práce) ; Pelikán, Jiří (oponent)
Předkládaná práce Ideální a reálný učitel odborného předmětu z pohledu žáků středních škol a studentů vyšších a vysokých škol je zaměřena na zjištění názoru žáků středních zdravotnických škol a studentů vyšších a vysokých škol oboru ošetřovatelství na působení odborného učitele. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak si žáci a studenti představují ideálního učitele - jaké vlastnosti a dovednosti učitele oceňují, zda se preference sledovaných skupin liší a jak žáci a studenti hodnotí svého současného učitele v kontextu vytvořeného modelu ideálu. Teoretická část práce rekapituluje závěry z tématicky podobně zaměřených výzkumů. Na základě kvalitativní analýzy údajů z literatury jsou shrnuty a rámcově vyloženy klíčové pojmy, které se vztahují k tématu výzkumu: učitel, úloha učitele, žádoucí (ideální) vlastnosti učitele, učitel odborných předmětů, učitel ošetřovatelství, profesní příprava učitele, žák, student. Empirická část práce popisuje aplikovaný kvantitativní výzkum prováděný metodou nepřímého dotazování u 805 respondentů - žáků středních a studentů vyšších zdravotnických škol a vysokých škol oboru ošetřovatelství. Respondenti byli vybráni ze čtrnácti škol, sedmi rozdílně velkých měst a pěti krajů. Originální dotazník, který byl k tomuto účelu sestaven, byl ověřen dvěma předvýzkumy. Získané výsledky...
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Liška, Marek ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé práce je na základě provedených analýz navrhnout vhodné změny/doplnění marketingově komunikačních nástrojů konkrétní společnosti se zaměřením zejména na nástroje podpory prodeje a reklamu. Realizací návrhů by pak mělo dojít k navýšení povědomí o společnosti, získání nových zákazníků či zvýšení spokojenosti (a tím opětovné návštěvnosti) stávajících zákazníků. Také se chci zaměřit na nastoupení a následný chod podniku ve spojení s pandemickou situací a z toho vycházející krizí. První část teoretická je zaměřena na definování jednotlivých ekonomických pojmů, metod a nástrojů komunikace. Druhá část praktická, je hlavně založena na metodě analýzy současného stavu podniku a konkurence. V této části se také zaměřuji zejména na komunikační nástroje využívané salonem, dále na cílovou skupinu zákazníků, a celkové vyhodnocení.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pospíšil, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro konkrétní knihkupectví maloobchodní sítě, a jejím cílem je doplnit/upravit marketingovou komunikaci o vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. Na základě provedených dílčích analýz je vytvořen jejich souhrn, který je proveden pomocí přístupu SWOT a jsou navrženy možnosti ke zlepšení. Realizací těchto návrhů by měl dojít především ke zvýšení spokojenosti stálých zákazníků, ale také k navýšení počtu nových zákazníků.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pernicová, Lenka ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na podporu prodeje a reklamu společnosti Autoškola Pernica. Obsahuje teoretickou definici nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu. Za cíl jsem si dala zhodnocení stávající situace společnosti, která se zabývá prodejem služeb v oblasti autoškoly. V teoretické části je stručně popsán marketing obecně a dále podpora prodeje a reklama. Problematika související s touto společností je popsána v analytické části této práce, kde je také vypracovaná analýza SWOT. Na základě těchto analýz jsem zpracovala vlastní návrhy na zlepšení společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 BEDNÁŘOVÁ, Marcela
6 BEDNÁŘOVÁ, Marie
7 BEDNÁŘOVÁ, Martina
4 BEDNÁŘOVÁ, Michaela
3 BEDNÁŘOVÁ, Monika
3 Bednárová, Miroslava
6 Bednářová, Marie
1 Bednářová, Marina
7 Bednářová, Martina
6 Bednářová, Michala
3 Bednářová, Miroslava
3 Bednářová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.