Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pečinka, Jan ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření konkrétních návrhů pro specifickou značku pro zlepšení dosahu. Tyto návrhy jsou vytvořeny na základě analýzy podpory prodeje největšího konkurenta na trhu. Práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická obsahuje výklad z odborné literatury, analytická využívá těchto poznatků a aplikuje poznatky z části teoretické na společnost LEGO, jakožto největšího a nejsilnějšího výrobce na trhu. Práce je zakončena návrhovou částí, která přebírá poznatky z analytické části o přístupu nejsilnější firmy a aplikuje je na poměrně slabou značku – Igráček. Návrhy jsou doplněny o ekonomický odhad.
Podpora prodeje a reklama konkrétní organizace
Rosenbergová, Tereza ; Mráček, Pavel (oponent) ; Bednářová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhů na zviditelnění organizace Right 2 Dance z. s., jejích služeb a produktů. K tomu jsou použity především nástroje podpory prodeje a reklamy. Teoretická východiska vysvětlují jednotlivé pojmy a analýzy, které jsou využívány v dalších částech práce. Analýza současného stavu slouží ke zhodnocení stávající situace v organizaci a vychází z ní část poslední. Poslední část se skládá z konkrétních doporučení na zlepšení situace pomocí nástrojů marketingové komunikace.
Rozvoj malého rodinného podniku
Vrtalová, Adéla ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce na téma „Rozvoj malého rodinného podniku“ se zaměřuje na návrh pro zlepšení rodinného vinařství Víno Zborovský, které se nachází v obci Velké Pavlovice na Jižní Moravě. Práce má pomoct v rozvoji vinařství prostřednictvím analýz podniku opírající se o teoretickou část. Návrh na rozvoj spočívá v novém designu vinných etiket pro jednotlivé řady vín.
Návrhy nefinanční motivace pro vedoucí pracovníky maloobchodu
Bodorík, Boris ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zameriava na zhodnotenie a navrhnutie nefinančnej motivácie vedúcich pracovníkov pobočky hypermarketu v maloobchodnej firme s cieľom prispieť k zvýšeniu spokojnosti zamestnancov a dosiahnutiu primárnych cieľov pobočky hypermarketu. Teoretická časť práce sa venuje priblíženiu konceptu motivácie, jej dôležitosti v pracovnom prostredí a rôznym spôsobom jej dosiahnutia. Praktická časť zahŕňa využitie dotazníkových štúdií a osobných rozhovorov s vedúcimi pracovníkmi na zhodnotenie súčasných motivačných stratégii a identifikáciu možných oblastí zlepšenia. Výsledky práce budú slúžiť ako základ pre navrhnutie efektívnych nefinančných motivačných stratégií, ktoré budú zamerané na podporu angažovanosti a výkonnosti zamestnancov.
Návrh změn konceptu motivačního programu pro zaměstnance ve vybrané organizaci
Slámová, Anežka ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Petrová, Kateřina (vedoucí práce)
Autorka se v bakalářské práci soustředí na analýzu stavu a návrhu změn motivačního programu ve vybrané společnosti. Práce je členěná do tří hlavních kapitol. Teoretická část obsahuje definice základních oblastí motivace, péče o zaměstnance, odměňování pracovníků a zaměstnaneckých benefitů. Analytická část práce popisuje vybranou společnost a analyzuje současný stav motivačního programu pomocí využití vybraných výzkumných metod. Poslední část pak obsahuje vlastní návrhy zlepšení opřené o analytickou část práce.
Sales Promotion and Advertising of Company
Trebichalský, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
The bachelor thesis focuses on the marketing communication in a specific company with a primary focus on sales promotion and advertising. The theoretical part focuses on the knowledge of marketing, marketing mix, marketing communication and communication mix. The analytical part introduces the company, the analysis of the current state of the company and its evaluation. The final part focuses on the suggestions for improving the marketing situation that result from the analytical part.
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bednářová, Markéta ; Mašterová,, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na problematiku marketingu, marketingové komunikace a teoretický základ analýz, které jsou v práci použité. Dále zhodnocuje aktuální situaci společnosti Diplomky-online.cz. Na základě provedené analýzy je vytvořen návrh konkrétních kroků pro zlepšení marketingové komunikace společnosti.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Liška, Marek ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem mé práce je na základě provedených analýz navrhnout vhodné změny/doplnění marketingově komunikačních nástrojů konkrétní společnosti se zaměřením zejména na nástroje podpory prodeje a reklamu. Realizací návrhů by pak mělo dojít k navýšení povědomí o společnosti, získání nových zákazníků či zvýšení spokojenosti (a tím opětovné návštěvnosti) stávajících zákazníků. Také se chci zaměřit na nastoupení a následný chod podniku ve spojení s pandemickou situací a z toho vycházející krizí. První část teoretická je zaměřena na definování jednotlivých ekonomických pojmů, metod a nástrojů komunikace. Druhá část praktická, je hlavně založena na metodě analýzy současného stavu podniku a konkurence. V této části se také zaměřuji zejména na komunikační nástroje využívané salonem, dále na cílovou skupinu zákazníků, a celkové vyhodnocení.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pospíšil, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je vypracována pro konkrétní knihkupectví maloobchodní sítě, a jejím cílem je doplnit/upravit marketingovou komunikaci o vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. Na základě provedených dílčích analýz je vytvořen jejich souhrn, který je proveden pomocí přístupu SWOT a jsou navrženy možnosti ke zlepšení. Realizací těchto návrhů by měl dojít především ke zvýšení spokojenosti stálých zákazníků, ale také k navýšení počtu nových zákazníků.
Vnitropodnikové směrnice obchodních korporací
Malovaná, Hana ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Pěta, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření vnitropodnikové směrnice v oblasti mzdového řádu v dopravní společnosti Drivers Trans, s. r. o. V první části jsou vymezena teoretická východiska vnitropodnikové směrnice, pracovní poměr, mzda, její formy a účtování. V druhé části je provedena analýza společnosti, kde autorka popisuje její chod, a především způsoby odměňování zaměstnanců. V třetí a zároveň v poslední části je návrh nové vnitropodnikové směrnice na téma – vnitřní mzdový řád.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 BEDNÁŘOVÁ, Marcela
7 BEDNÁŘOVÁ, Marie
7 BEDNÁŘOVÁ, Martina
4 BEDNÁŘOVÁ, Michaela
3 BEDNÁŘOVÁ, Monika
3 Bednárová, Miroslava
7 Bednářová, Marie
1 Bednářová, Marina
7 Bednářová, Martina
6 Bednářová, Michala
3 Bednářová, Miroslava
3 Bednářová, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.