Název:
Návrh změn marketingové komunikace internetového obchodu na sociálních sítích
Překlad názvu:
Proposal for changes in the marketing communication of the online shop on social networks
Autoři:
Pohanka, Pavel ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2023
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu Czech – Art, který prodává výrobky a produkty od českých umělců a designerů. V první části práce jsou pomocí odborné literatury popsána teoretická východiska. Dále je provedena analýza současného stavu marketingové komunikace e-shopu. Z výstupů této části pak vycházejí podané návrhy na změnu marketingové komunikace internetového obchodu.
The bachelor thesis deals with the marketing communication of the Czech – Art online shop, which sells products from Czech artists and designers. The first part of the thesis describes the theoretical background with the help of literature. Furthermore, the current state of marketing communication of the e-shop is analysed. The results of this part are then used as a basis for the proposals for changing the marketing communication of the online store.
Klíčová slova:
e-shop; konkurence; marketingová komunikace; sociální sítě; zákazník; competition; customer; e-shop; marketing communication; social networks
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/211250