Název:
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Překlad názvu:
Sales Promotion and Advertising of Company
Autoři:
Pospíšil, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2021
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je vypracována pro konkrétní knihkupectví maloobchodní sítě, a jejím cílem je doplnit/upravit marketingovou komunikaci o vhodné nástroje podpory prodeje a reklamy. Na základě provedených dílčích analýz je vytvořen jejich souhrn, který je proveden pomocí přístupu SWOT a jsou navrženy možnosti ke zlepšení. Realizací těchto návrhů by měl dojít především ke zvýšení spokojenosti stálých zákazníků, ale také k navýšení počtu nových zákazníků.
The bachelor thesis is prepared for a specific bookstore retail network, and its goal is to supplement/ modify marketing communication with appropriate sales support tools and advertising. Based on the performed partial analyzes, their summary is created, which is implemented using the SWOT approach and opportunities for improvement are suggested. The implementation of these proposals should primarily increase the satisfaction of regular customers, but also to increase the number of new customers.
Klíčová slova:
marketing; marketingová komunikace; Podpora prodeje; reklama; spokojenost zákazníků; advertising; customer satisfaction; marketing; marketing communication; Sales promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/199881