Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 483 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnotová nabídka podniků a strategie
CHYLÍKOVÁ, Markéta
Obsah této diplomové práce je zaměřen na analýzu hodnotové nabídky firem a jejich strategie. Cílem této práce je na základě zvolené metodiky analyzovat stav současné situace vybraných podniků a následně navrhnout změny pro zlepšení jejich strategie. Tento hlavní cíl byl dosažen pomocí čtyř dílčích cílů. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou část a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako je strategie, strategie modrého oceánu, hodnotová nabídka nebo také význam a princip business modelu, který je pro tuto práci klíčový. V hlavní části jsou charakterizovány vybrané podniky a sestaveny business modely. Následně jsou zhodnoceny hodnotové nabídky podniků a jejich determinantů pomocí hodnotových křivek a PEST analýzy. Dále jsou navrhnuta doporučení pro strategii a změny jednotlivých firem. Ke splnění tohoto cíle byl vypracován rámec čtyř aktivních opatření. Všechny tři zkoumané podniky jsou na trhu velice úspěšné a nabízejí zákazníkovi určitou přidanou hodnotu. Společnost Pandora má silné postavení na trhu především díky svým originálním náramkům, které si mohou zákazníci sestavit dle své libosti. Společnost Mixit je známá především pro své vlastní míchání müsli dle chuti a výběru zákazníka. Společnost Airbnb je úspěšná díky své různorodé nabídce ubytování a pestrým zážitkům.
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společnosti s návrhem na zlepšení
Popravko, Sofia ; Milichovský, František (oponent) ; Pfeifer, Marcel Rolf (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh rozvoje strategie coworkingové společnosti na Ukrajině ve srovnání s vybranou coworkingovou společností v Brně. Teoretická část zahrnuje důležitá teoretická východiska práce směřující ke správnému pochopení problematiky v oblasti managementu včetně pojmu coworking, nástroje pro komparaci a implementaci vybraných prostředků pro kvalitní provedení výzkumu. Analýza problému a současné situace se soustředí na představení zmíněné společnosti, aplikaci vysvětlených strategických analýz a provedení výzkumného rozhovoru s vedením společnosti. Na základě výsledků z provedených analýz jsou v návrhové části představena doporučení ke strategickému rozvoji coworkingové společnosti.
Marketingová strategie hotelu Bítov
Růžičková, Žaneta ; Kočí, Alena (oponent) ; Kočí, Alena (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současné situace a následně výběrem vhodné marketingové strategie pro Hotel Bítov v rekreační oblasti Vranovské přehrady. Teoretická část se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v oblasti poskytování hotelových služeb. Praktická část zahrnuje vnitřní a vnější analýzu prostředí hotelu. Výsledky jsou shrnuty v rámci SWOT analýz, ze které vychází stanovení marketingová strategie.
Expanze služby "Ideální nájemce" na nové lokální trhy
Hudáková, Markéta ; Brycha, Tomáš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce navrhuje opaření pro rozšíření poskytování služby „Ideální nájemce“ na nový lokální trh, konkrétně do Prahy. Teoretická část práce zahrnuje klíčová východiska a teoretické poznatky, ze kterých následně vychází jak analytická, tak i návrhová část. Jedná se o definování podnikatelského plánu a jeho částí, jež by měl obsahovat, a doporučeného postupu, jak jej sestavit. Dále tato kapitola charakterizuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí podniku, kterými jsou PEST analýza, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, marketingový mix a SWOT analýza. Analytická část mapuje současné prostředí a situaci firmy a je zaměřena na průzkum budoucího trhu, na který bude v rámci expanze směřovat. Analytická část slouží jako hlavní podklad pro vypracování návrhové části, kde jsou formulovány konkrétní návrhy a doporučení. Tento návrh poskytuje společnosti podklady k tomu, aby bylo dosaženo zamýšleného cíle, kterým je expanze na nový trh do Prahy.
Spokojenost zákazníků
Ondráček, Leon ; Weiterová, Monika (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků vybrané společnosti. K tomuto účelu je využito analýz vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, SWOT analýzy, dotazníkového šetření, shlukové analýzy a matice spokojenost-důležitost. Práce je rozdělena do tří části. První část se zabývá představením těchto a dalších teoretických východisek. Po ní následuje analýza současné situace společnosti a vlastní průzkum. Třetí část se na základě zjištění vycházejících z analytické části věnuje konkrétním návrhům, které by měli vést ke zlepšení celkové spokojenosti zákazníků.
Podnikatelský záměr pro prodej vína
Zborovská, Petra ; Sochor,, Jiří (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vypracování podnikatelského záměru, který se zabývá prodejem vína z nové odrůdy révy vinné, která se nazývá „Marlen”. Teoretická část se týká oblasti podnikatelských plánů a způsobu jeho zpracování se zaměřením na danou problematiku. Praktická část se týká konkrétních opatření a nástrojů pro úspěšné sestavení podnikatelského záměru, jímž je zavedení prodeje nového vína do prodeje.
Podnikatelský plán společnosti vyrábějící dětská odrážedla
Tovaryš, Filip ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Tématem mé závěrečné práce je podnikatelský plán společnosti vyrábějící dětská odrážedla. První část práce je zpracována formou rešerše z odborné literatury, za niž následuje analýza současné situace. Závěrem je tvůrčí část vlastního návrhu zpracovaná na základě fakt a poznatků předchozích částí.
Příprava a realizace mezinárodního závodu ve freestyle lyžování
Chrástecký, Martin ; Ing.Jana Michlíková (oponent) ; Kotrbáček, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na přípravu a realizaci mezinárodního závodu v lyžování. Práce je členěna do několika části. Teoretická část se zabývá tvorbou podnikatelského plánu, SWOT analýzou, PEST analýzou, marketingovým mixem, dotazníkem, rozpočty a kalkulacemi a analýzou konkurenčního prostředí. Tyto poznatky jsou aplikovány v praktické části, v které je také navrhnuta inovace závodu.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Son, Daniel ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na posouzení informačního systému Krajské knihovny Vysočiny a následnému návrhu změn. Organizace je nejprve analyzována. Na základě těchto analýz jsou navrhnuty změny, které mají vést ke zlepšení efektivity práce v informačním systému. Teoretická část práce vysvětluje danou problematiku informačních systém a analýz použitých k vypracování této práce. Tyto poznatky byly využity k vypracování analýzy, která je předmětem druhé časti této práce. V poslední části jsou navrženy možné změny analyzovaných nedostatků za účelem jejich odstranění.
Podnikatelský plán – návrh na rozšíření fitness centra
Stehlíková, Jaroslava ; Peričková, Lucie (oponent) ; Blahutková, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu etablovaného fitness centra. Cílem je vytvoření podnikatelského plánu. Bakalářská práce je členěna do tří vzájemně propojených částí – teoretickou, analytickou a návrhovou. Základní pojmy problematiky jsou definovány v teoretické části. Analytická část, prostřednictvím strategické analýzy, postihuje mikroekonomické a makroekonomické souvislosti, tedy celkovou situaci a předpoklady daného trhu. Návrhová část zahrnuje vlastní návrh podnikatelského plánu – popis podniku, vizi, obchodní, marketingový a organizační plán a dále finančních aspekty zamýšleného plánu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 483 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.