Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,236 záznamů.  začátekpředchozí977 - 986dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje efektivní interní komunikace v době sociálních sítí
Růžičková, Barbora ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
V současné době zahrnuje pojem komunikace mnoho druhů sdílení informací a samotná efektivita pak spočívá v umění porozumění jednotlivým složkám komunikačního procesu a ve správném použití komunikačních nástrojů. Je zapotřebí si uvědomit, že současné myšlení lidí se značně liší od myšlení předchozích generací a s tím souvisí i změna komunikačních kanálů a způsob komunikace. Původní myšlení lidí vycházelo z nastaveného pořádku, zatímco dnešní svět je nezorganizovaný a komplexní. Dříve existoval konečný počet elementů, který na sebe vzájemně působil, avšak v současnosti je neomezený počet elementů ve velkém propojeném stylu. V minulosti byly podmínky předvídatelné, avšak v současnosti je vysoký stupeň nepředvídatelnosti. Je více než zřetelné, že lidstvo učinilo velký krok od dob konce světové války a nadnárodní korporace, organizace a sdružení mají větší vliv, než samotné vlády. Je jen otázka, do jaké míry se svět bude propojovat dál a jak se myšlení lidí a komunikace posunou v příštích desetiletích. Předmětem zkoumání kvalifikační práce je způsob interní komunikace a využívané vnitřní nástroje, zejména pak rozbor komunikačních kanálů napříč generacemi, efektivnost komunikačních procesů a způsob využití v současné době. V rámci teoretické části zkoumám změnu myšlení lidí (podle výzkumu kanadského profesora Dona Tapscotta), rozdílnosti mezi generacemi baby boomers, X, Y a novou generací Z. Využívám k tomu zdroje internetových stránek o sociálním marketingu, ale i výzkum časopisu Forbes o nejmladší generaci Z. Kromě změny myšlení a rozdílných vlivů na jednotlivé generační skupiny zkoumám konkrétní komunikační nástroje těchto skupin a pokrok v této oblasti. Vyvozuji tak přetrvávající i nově vzniklé výzvy v celosvětové komunikaci na základě zdrojů oficiálních publikací OSN a internetové světové statistiky. Dále se zaměřuji na nástroje interní komunikace a sociální média. Interní komunikace je v Čechách stále poměrně na okraji zájmu. Málokde si lidé uvědomují, jak ohromná síla se v ní skrývá a jak může ovlivnit nejen atmosféru a vztahy na pracovišti, ale i samotné výsledky organizace. Z tohoto důvodu jsem si vybrala interní komunikaci jako předmět zkoumání v praktické části své práce. Empirická část této diplomové práce se zaměřuje na interní komunikaci mezi studenty fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické a vedením, které studentům informace předává. Zaměřuji se na internetový studentský portál ISIS, webové stránky, intranet, osobní přístup od učitelů po studijní referentky i na sociální média VŠE. Hodnotím míru využití i následnou efektivitu jednotlivých komunikačních kanálů. Na základě výsledků z dotazníkového šetření hodnotím dané hypotézy předpokládající různé využití a funkčnost komunikačních kanálů. Mým cílem je na základě výsledků tohoto výzkumu posoudit zvolené komunikační kanály, porovnat je, vyhodnotit efektivitu a v případě objevení nedostatků navrhnout možná řešení pro zlepšení této situace. Po vyhodnocení výzkumu byly stanoveny tyto hypotézy: Hypotéza I. Interní komunikační nástroje jako jsou ISIS, webové stránky a intranet jsou studenty efektivně využívány a dostávají se studentům díky nim správně a včas veškeré důležité informace, aktuality a podklady ke studiu. Hypotéza II. Osobní přístup učitelů a osobních referentek maximálně pomáhá řešení studijních záležitostí. Hypotéza III. Nejčastějším pomocníkem ve sdílení informací a materiálů je nyní již spíše sociální médium facebook, než oficiální sítě školy.
Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a sociální sítě
Jochmanová, Helena ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Předmětem této diplomové práce je prozkoumat současné i minulé marketingové aktivity firmy Nike a zaměřit se zejména na marketingové kampaně společnosti cílené na ženy (Nike Women). Cílem práce je popsat, jaký vliv má na marketingové aktivity společností internet a sociální sítě, odlišnosti marketingu cíleného na ženy a seznámit čtenáře se součastnou kampaní Nike Women. V závěru práce je vyhodnoceno vlastní dotazníkové šetření, které mělo za úkol zjistit současné postavení společnosti Nike na českém trhu a úspěšnost marketingových kampaní cílených na ženy.
Internetový trh práce (v České republice)
Černý, Vítězslav ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Cihelka, Jiří (oponent)
Předmětem této diplomové práce je internetový trh práce v České republice. Cílem je analýza online trhu práce a nástrojů používaných při hledání zaměstnání vysokoškolsky vzdělanými uchazeči. Cílem je rovněž analýza nástrojů používaných při online získávání a výběru zaměstnanců a jejich zhodnocení, včetně nástinu budoucích trendů. V teoretické části jsou za pomocí odborné literatury vysvětleny pojmy trhu práce, online technologií a fenoménu sociálních sítí s očekávanými trendy do budoucna. V praktické části je pomocí kvalitativní výzkumné sondy analyzováno chování vzorku respondentů na online trhu práce a pracovní procesy personalisty (náboráře) ve velké mediální společnosti. Získané informace od respondentů by měly sloužit jako doporučení zaměstnavatelům pro efektivní získávání a výběr zaměstnanců. V závěru této práce jsou shrnuty hlavní myšlenky, včetně pravděpodobných trendů na online trhu práce, které z analýzy vyplynuly.
Marketingová komunikace malé firmy na internetu
Knápková, Kamila ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
V diplomové práci se zaměřuji na vybrané nástroje internetového marketingu, které jsou vhodné pro malé firmy.V první kapitole jsou vysvětleny pojmy internetová reklama a nástroje podpory prodeje na internetu.Dostatečný prostor jde zde věnován pravidlům tvorby webových stránek a způsobu jejich optimalizace pro vyhledávače (SEO), i možnostem měření jejich návštěvnosti (Google Analytics).Druhá kapitola se již soustřeďuje na koncept obsahového marketingu a zejména pak na jeho praktické využití v podnikání za účelem zlepšení obchodních výsledků firmy. Představím zde rovněž sociální sítě, které jsou pro šíření vytvořeného obsahu vhodné. Poslední kapitola je vyústěním předchozích kapitol. Teoretické poznatky jsou zde aplikovány na konkrétní firmě. Veškerá doporučení vzešlá z analýzy současné marketingové komunikace firmy jsou následně aplikována při tvorbě webové stránky nové značky firmy drevozesveta, s.r.o.-Nábytek ze světa.V závěru práce porovnávám úspěšnost původní a nové stránky na základě vybraných parametrů.
Návrh internetového obchodu s využitím sociálnícj sítí
Brejcha, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Tématem diplomové práce je návrh internetového obchodu s airsoftovými doplňky, ovšem za podmínky, že vytvoření e-shopu bude zdarma. Tento e-shop bude propojen se stejnojmennou stránkou na sociální síti Facebook.com, kde se budou tyto výrobky primárně představovat. K tomuto cíli je nutno zmapovat a prozkoumat možnosti vytvoření internetového obchodu zdarma. Současně s tím zprovoznit a zoptimalizovat na sociální síti Facebook.com stránku zmíněného e-shopu se zaměřením na vylepšené airsoftové díly. Dílčím cílem této práce je využít nástrojů Competitive Intelligence na analýzu již zmíněnou Facebookovou stránku i na Facebookové stránky konkurence k získání důležitých informací pro lepší nebo výhodnější zacházení s Facebookovou stránkou internetového obchodu.
Nasazení Google+ pro efektivní komunikaci v profesním kolektivu
Peter, Martin ; Böhmová, Lucie (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na elektronické sociální sítě a jejich implementaci do společnosti z oboru informačních technologií. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe systematicky navazují. V teoretické části jsou popsány vybrané online sociální sítě se zvýrazněním výhod pro uplatnění v profesním kolektivu a porovnáno využití těchto sociálních sítí v České republice. Následně jsou uvedeny zásady firemní komunikace a jemně navazuje odůvodnění, proč by měly být sociální sítě ve firmách využity s ohledem na právní stránku věci. Praktická část popisuje zkoumaný pracovní kolektiv a analyzuje problémovou situaci, která je v této práci řešena. Pomocí metody vícekriteriálního rozhodování je vybrána nejvhodnější elektronická sociální síť pro zkoumaný pracovní kolektiv a následně je nasazena, resp. implementována do prostředí tohoto kolektivu. Ze sběru dat z praktického využití kolektivem po implementaci, tedy ze zpětné vazby jeho členů, je vyvozen závěr a porovnána úspěšnost či neúspěšnost implementace, resp. výsledný účinek na efektivitu komunikace pro management týmu i pro členy týmu. Na základě výše zmíněného závěru je do budoucna navíc vytvořena sada dalších doporučených změn a inovací při užívání vybrané elektronické sociální sítě v tomto týmu.
Analýza internetového marketingu v konkrétní organizaci a aplikace nových přístupů.
Sedláček, Martin ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zmonitorovat současný stav a pokročilost internetového marketingu v předem domluvené obchodní společnosti. Z analýzy vyvodit závěry, předložit je vedení, doporučit následný postup, nechat ho schválit a začít implementovat nově navržená řešení. Autor se zabývá jak podrobným průzkumem současného marketingového trhu, tak i analýzou zákaznické firmy z důvodu co možná nejlepšího výběru vhodných marketingových technik. Cílem je zefektivnění práce, ušetření nákladů, růst konverzních poměrů a zvýšení konkurenční výhody zákaznické firmy. Praktické kroky se opírají o teoretické znalosti získané před i v průběhu tvorby této práce. Výsledkem je již naimplementovaná strategie internetového marketingu. Veškeré praktické práce probíhaly v zákaznické firmě na reálných datech, s reálných budgetem na reálném zboží. Praktická část obsahuje zhodnocení nových marketingových technik, komparace s předešlými a následné doporučení do budoucna.
Uvědomování si rizik spojených se sociálními sítěmi u dětí ve volnočasových klubech v Plzni
JANOUŠKOVCOVÁ, Pavla
Hlavním tématem této diplomové práce byla tématika rizik spojených s užíváním sociálních sítí dětmi a mladými lidmi ve volnočasových klubech v Plzni. Teoretická část byla rozčleněna do několika kapitol, které se zabývají problematikou sociálních sítí (jejich vznikem, druhy a riziky), virtuálními vztahy, kyberšikanou, funkcemi sociálních sítí v životech dětí a mladých lidí, sebepojetím a identitou a prevencí bezpečnosti na internetu.
Strategie prezentace hudební skupiny
Kaderková, Aneta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nedvěd, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou trendů v oblasti prezentace hudebních skupin a možností praktické aplikace vhodných vzorců v případě tvorby komunikační strategie hudební skupiny Bek Ofis. Výzkumnou metodou této práce je dotazování.
Sociální sítě ve vzdělávacím procesu
Prosek, Petr ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato práce představí teorii sociálního učení. Definuje vzdělávací proces a vzdělávací teorii konektivismu. Práce dále představí ICT prostředky vzhledem k jejich využitelnosti ve vzdělávacím procesu a dle definovaných kritérií. V empirické části této práce bude představena případová studie, vlastní elektronický dotazník zaměřující se na věkovou kategorii vysokoškolských studentů, který zanalyzuje jaké ICT prostředky tato věková kategorie využívá a porovná se sekundárními daty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,236 záznamů.   začátekpředchozí977 - 986dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.