Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a sociální sítě
Jochmanová, Helena ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Lhotáková, Markéta (oponent)
Předmětem této diplomové práce je prozkoumat současné i minulé marketingové aktivity firmy Nike a zaměřit se zejména na marketingové kampaně společnosti cílené na ženy (Nike Women). Cílem práce je popsat, jaký vliv má na marketingové aktivity společností internet a sociální sítě, odlišnosti marketingu cíleného na ženy a seznámit čtenáře se součastnou kampaní Nike Women. V závěru práce je vyhodnoceno vlastní dotazníkové šetření, které mělo za úkol zjistit současné postavení společnosti Nike na českém trhu a úspěšnost marketingových kampaní cílených na ženy.
Komerční rizika podniků v mezinárodním obchodě z pohledu banky
Jochmanová, Helena ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Nejedlý, Michal (oponent)
Práce pojednává o problematice komerčních rizik podniků z pohledu obchodní banky při zapojení do mezinárodního obchodu. První kapitola práce je věnována úvodu do problematiky a popisu všech subjektů, kterých se komerční rizika v mezinárodním obchodě mohou dotknout. Druhá kapitola shrnuje teoretické poznatky problematiky komerčních rizik, včetně možných způsobů eliminace rizik. Třetí kapitola práce je věnována případové studii popisující konkrétní obchodní případ a možnosti řešení komerčních rizik obchodní bankou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.