Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  začátekpředchozí75 - 84další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza obchodní strategie firmy Invia
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Holeček, Jan (oponent)
Práce Analýza obchodní strategie firmy Invia je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na principy trhu cestovního ruchu. Popisuje subjekty, které na tomto trhu vystupují a specifika služeb a produktů cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována prodeji zájezdů přes Internet. Druhá část práce analyzuje obchodní strategii cestovní agentury Invia., největšího prodejce zájezdů online v České republice. Nejdříve je popsána firma základní charakteristikou, poté jsou rozpracovány jednotlivé části obchodní strategie, včetně SWOT analýzy.
Propagace internetové cestovní agentury
Poláková, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce "Propagace internetové cestovní agentury" je analýza komunikačního mixu cestovní agentury Invia.cz a formulace návrhů na jeho zlepšení. Práce je strukturována do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá vymezením internetu jako média a možnostmi propagace na internetu. Druhá kapitola je věnována specifikům marketingu služeb cestovního ruchu a rozšířenému marketingovému mixu. Třetí kapitola analyzuje výsledky dotazníkového šetření o spotřebním chování při výběru a nákupu dovolené. Předmětem čtvrté kapitoly je představení společnosti Invia.cz a rozbor její propagace na internetu i mimo internet. Na základě zjištěných faktů a výsledků průzkumu předkládá práce na závěr zhodnocení a návrhy na úpravu komunikačního mixu.
Podnikatelský plán Golf Chau Au cestovní agentura, s.r.o.
Nguyenová, Petra ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Nosným tématem této diplomové práce bylo založení cestovní agentury, zabývající se golfovou turistikou majetných vietnamských občanů do Evropy, pořádáním turnajů a poskytováním dalších doplňkových služeb výhradně pro tuto cílovou klientelu. V teoretické části jsem se zabývala představením golfu jako celosvětového sportu, který každoročně získává na popularitě, seznámením s Vietnamem především z pohledu jeho speciálního vztahu k České republice a dále vymezením podnikání a podnikatelského plánu. Praktická část potom obsahuje zpracování samotného podnikatelského plánu se všemi náležitostmi. Poskytuje informace o tom co, jak, komu a za kolik chce firma nabízet. Cílem práce bylo právě vypracování tohoto nástroje pro založení firmy a na jeho základě rozhodnutí, zda má smysl projekt realizovat.
Využití segmentace v rámci on-line prodeje vybrané CA
Juhaňáková, Veronika ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Břenek, Roman (oponent)
Cílem této práce je analyzovat on-line prodej cestovní agentury New Travel.cz za uplynulý rok 2010 a pomocí dílčích výsledků analýz následně odhalit a charakterizovat významné tržní segmenty této společnosti. Cestovní agentura získá díky segmentaci trhu přesnější představu o svých zákaznících a o jejich spotřebním chování a efektivněji na ně zaměří své marketingové aktivity. Tuto analýzu lze považovat za pilotní projekt společnosti New Travel.cz, proto se zabývá pouze jejím prodejem za uplynulý rok. Tato analýza bude sloužit jako zdroj potřebných informací pro tvorbu nové generace databáze zájezdů a administrativního rozhraní cestovní agentury New Travel.cz
Prodej zájezdů přes Internet a jeho vliv na cestovní ruch
Štěmenko, Dmitrij ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Práce pojednává o změnách na trhu cestovního ruchu vzniklých v důsledku internetového prodeje zájezdů. V první kapitole práce shrnuje obecné informace o cestovním ruchu na území ČR. V druhé kapitole shrnuje informace o internetu a podnikání na internetu. Třetí kapitola popisuje aktuální problémy na trhu cestovního ruchu a předkládá možná řešení. Čtvrtá kapitola shrnuje informace o globálních distribučních systémech na trhu cestovního ruchu.
Analýza nabídky vybrané cestovní agentury
Kosová, Zuzana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Cílem práce je analyzovat nabídku produktů cestovní agentury STUDENT AGENCY. Teoretická část obsahuje vymezení vybraných pojmů cestovní ruchu, je představen zákon č. 159/1999 Sb., o některých podmínkách podnikání v oblasati cestovního ruchu. Druhá kapitola charakterizuje společnost STUDENT AGENCY, stručně je nastíněna historie firmy i získaná ocenění. V následující části jsou podrobeny nabízené vlastní i zprostředkované produkty detailní analýze. Pozornost je věnována nástrojům pro podporu prodeje a konkurenčním výhodám. Práci uzavírá celkové zhodnocení analýzy.
Implementace nové marketingové strategie v cestovním ruchu - portál dovolena.cz
Lorenzová, Markéta ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá tvorbou a následnou implementací marketingové strategie v cestovním ruchu, konkrétně je tento proces vysvětlen na cestovní agentuře Dovolena.cz. Práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola se věnuje jednak motivům, proč lidé při cestování využívají služeb cestovních kanceláří či agentur a jednak jsou zde rozebrány základní právní pojmy spojené s touto problematikou. Druhá kapitola se zabývá tvorbou marketingové strategie především pak situační a SWOT analýzou, marketingovým a komunikačním mixem a na příkladech jsou vysvětleny vybrané typy marketingových strategií. Třetí kapitola se věnuje internetovému marketingu. Analyzuje využití internetu v Čechách i ve světě, zkoumá jeho význam při prodeji zájezdů a podstatná část této kapitoly popisuje marketingové komunikační nástroje používané na internetu. Poslední praktická kapitola se již věnuje implementaci nové marketingové strategie v podobě online cestovní agentury Dovolena.cz.
Comparison of travel agencies Tip Travel and Globtour
Kocún, Matúš ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
V této bakalářské práci se čtenář dozví o fungování dvou slovenských cestovních kanceláří Tip Travel a Globtour. V teoretické části je popsané co je to cestovní kancelář a jaký rozdíl je mezi ní a cestovní agenturou a je také vysvětlen pojem marketingový mix. V praktické části si rozebereme jednotlivé cestovní kanceláře, jejich produkt a jeho tvorbu, prodej, způsob distribuce a způsob prezentace produktu. Po prezentací výsledků vlastního dotazníku navrhnu nový typ produktu, kterým jsou okružní lodní zájezdy. Na konci praktické části je nastíněn pohled nezávislého provizního prodejce na obě cestovní kanceláře. V závěru jsou shrnuty zpracovány výsledky a autor vyhodnotí obě cestovní kanceláře.
Inovace služeb malých cestovních agentur a jejich srovnání
STEJSKALOVÁ, Eva
Cílem bakalářské práce byl návrh inovací, které povedou k zefektivnění práce v cestovní agentuře a zvýšení konkurenceschopnosti na trhu. Vybrány a analyzovány byly dvě cestovní agentury z Benešova. Při posuzování situace ve vybraných agenturách byl použit rozhovor a komparace. K vyhodnocení situace byla použita SWOT analýza a analýza počtu prodaných zájezdů. Na závěr jsou popsány návrhy na zlepšení situace v agenturách.
Podmínky podnikání cestovních kanceláří a agentur.
Kouba, Matěj ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Koucká, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou cestovního ruchu, zejména cestovních kanceláří a agentur. Práce se také věnuje podmínkám podnikání v ČR, ochraně spotřebitele v oblasti cestovního ruchu a internetovým prodejem cestovních služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   začátekpředchozí75 - 84další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.