Název: Implementace nové marketingové strategie v cestovním ruchu - portál dovolena.cz
Překlad názvu: Implementation of New Marketing Strategy in Tourism - Case Study Dovolena.cz
Autoři: Lorenzová, Markéta ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní agentura; Dovolena.cz; internetový marketing; komunikační mix; marketingová strategie; Dovolena.cz; internet marketing; marketing strategy; promotion; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/26778

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-73907


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet