Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace nové marketingové strategie v cestovním ruchu - portál dovolena.cz
Lorenzová, Markéta ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá tvorbou a následnou implementací marketingové strategie v cestovním ruchu, konkrétně je tento proces vysvětlen na cestovní agentuře Dovolena.cz. Práce je členěna do čtyř hlavních kapitol. První kapitola se věnuje jednak motivům, proč lidé při cestování využívají služeb cestovních kanceláří či agentur a jednak jsou zde rozebrány základní právní pojmy spojené s touto problematikou. Druhá kapitola se zabývá tvorbou marketingové strategie především pak situační a SWOT analýzou, marketingovým a komunikačním mixem a na příkladech jsou vysvětleny vybrané typy marketingových strategií. Třetí kapitola se věnuje internetovému marketingu. Analyzuje využití internetu v Čechách i ve světě, zkoumá jeho význam při prodeji zájezdů a podstatná část této kapitoly popisuje marketingové komunikační nástroje používané na internetu. Poslední praktická kapitola se již věnuje implementaci nové marketingové strategie v podobě online cestovní agentury Dovolena.cz.
Vývoj irácké ekonomiky od 90. let do současnosti
Lorenzová, Markéta ; Adamcová, Lenka (vedoucí práce) ; Řehořová, Veronika (oponent)
Práce se zabývá hlavními ekonomickými a politickými problémy 90. let a současnosti. Cílem bylo shrnout tyto události, vyvodit z nich jejich dopady na iráckou ekonomiku. Dále nastínit současnou situaci Iráku, rozvojovou pomoc ze strany ostatních států a zhodnotit, před jakými problémy v oblasti ekonomiky Irák ještě stojí.

Viz též: podobná jména autorů
2 Lorenzová, Magdaléna
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.