|
Vliv rozvoje technologií na letecký průmysl
Kovaříková, Petra ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku moderních informačních technologií a jejich přímého vlivu na letecký přepravní proces. Srovnává situaci v leteckém průmyslu před využíváním technologií a nyní, zaměřuje se na změny v chování spotřebitelů, ale i subjektů letecké dopravy, které přineslo primárně používání internetu a mobilních technologií. Poslední kapitola je věnována předpokládaným trendům v této oblasti v budoucnu.
|
|
Užití nových technologií při výuce matematiky na základních a středních školách
BUMBÁLEK, Roman
S moderními informačními technologiemi se setkáváme každý den. Slouží k pomoci v práci, k zábavě, ale mají také velký potenciál pro využití ve vzdělávání. Tato práce se zabývá jejich vhodnou aplikací do výuky matematiky, na tematiku goniometrických funkcí. Cílem je vytvořit konstrukce, které by potenciál moderních technologií co nejlépe využily. Pro řešení problematiky byl vybrán program GeoGebra pro možnost tvorby dynamických konstrukcí a pro další nesporné výhody, zmíněné dále v práci. K vytvořeným konstrukcím jsou přidány podrobné návody, jak je lze sestrojit. Práce je také doplněna řešenými úlohami a pracovními listy, zaměřenými na aplikaci goniometrických funkcí do reálných situací.
|
|
Rezidence Kopečná, Brno
Hlaváček, Radek ; Krupica, Roman (oponent) ; Sátora, Josef (vedoucí práce) ; Hradil, Dušan (vedoucí práce)
Navrhovaný polyfunkční dům mezi ulicemi Kopečná a Studánka je koncipován tak, aby přinesl do okolí přidanou hodnotu. Ta je zajištěna především přesunutím ZUŠ z vedlejšího objektu, který může být zdemolován a na jeho místě vyrůst objekt s více podlažími což je v této části Brna žádáno, dále také přispívá prodejnou zeleniny, která má na střeše vlastní skleník na pěstování čerstvé zeleniny. Fasáda domu je pilovitě zalomena, kvůli maximalizaci proslunění jednotlivých bytů. Dům je koncipován jako nulový a využívá mnoha moderních technologií pro zlepšení komfortu bydlení a snížení stopy CO2 objektu.
|
| |
| |
|
Moderní technologie tváření ve strojírenství
Kalous, Ondřej ; Schwarzer, Emil (oponent) ; Dvořák, Milan (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru B-STI Strojní inženýrství předkládá literární studii moderních technologií tváření ve strojírenství. Práce se zabývá především technologiemi přesného stříhání, tažení nepevným nástrojem a technologiemi vysokorychlostního tváření. Jsou popsány jejich principy, výhody a nevýhody. V poslední části bakalářské práce byla porovnána výroba řetězového kola motocyklu klasickou a moderní technologií výroby.
|
| |
| |
|
Možnosti využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na SŠ
Čejková, Lenka ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Langer, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na středních školách. V teoretické části je rozebrána problematika modernizace výuky, včetně představení dokumentu MŠMT Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. Dále jsou v rámci teoretické části podrobně rozebrány jednotlivé druhy moderních technologií. Poslední kapitola této části diplomové práce se zabývá současnými projekty, které mají za úkol podpořit modernizaci výuky. V rámci empirické části práce jsou provedeny analýzy dotazníkového šetření provedeného u pedagogů ekonomických předmětů na středních školách a dále u žáků také navštěvujících střední školu. Cílem této části je pomocí diagnostického výzkumu zjistit postoje učitelů a žáků k moderním technologiím. A také prověřit možnosti využití nových technologií při výuce ekonomických předmětů.
|
|
Vliv moderních technologií na reakce spotřebitele
Černý, Filip ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na změnu nákupního chování, kterou přinesla nová informační a digitální doba. Mapuje technologický vývoj od poloviny dvacátého století až do dneška a odpovídá na otázku, jaké nové kontaktní body do vztahu marketér-spotřebitel tyto inovace přinesly, jak nové kanály ovlivňují spotřebitele a jak jich mohou značky využít k větší prosperitě. Pro dosažení cílů této práce jsou vybrány nejdůležitější technologie a aplikace, které jsou podrobně popsány a následně demonstrovány na konkrétních příkladech, se kterými jsem se setkal během rok a půl dlouhé praxe v reklamní agentuře Leo Burnett.
|