Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 705 záznamů.  začátekpředchozí689 - 698další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a návrh komunikační strategie
Burian, Karel ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pirožek, Petr (oponent)
Hlavním cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti, tedy Schäfer Boutique, popsat komunikační mix, který je ve firmě používán a navrhnout opravná opatření, která by přispěla k lepší a efektivnější komunikaci se zákazníky.
Prodej potravin prostřednictvím internetu
Žádník, Petr ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Kubš, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá prodejem potravin prostřednictvím internetu. V první části stručně popisuje historii elektronického obchodování a základní způsoby placení a distribuce v případě elektronického obchodu. Následující kapitoly blíže specifikují distribuční procesy, modely kompletace elektronických objednávek a způsoby vlastního doručování koncovým zákazníkům. Poslední část charakterizuje nejvýznamnější online prodejce potravin v zahraničí a přibližuje situaci na českém trhu.
Provozování internetového obchodu v ČR
Soukup, Milan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Bardún, Adam (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje provozování internetového obchodu v České republice. Internetový obchod je fenomén posledních let, který změnil nákupní chování spotřebitelů. Ti tak mohou nakupovat v kteroukoli denní nebo noční hodinu v obchodech po celém světě. V první části své práce uvádím teoretická východiska a základní principy, ze kterých internetové obchodování vychází, jeho přínosy, rizika a možná omezení. Dále pak hodnotím současný stav internetového obchodování v České republice a předpoklady pro jeho další rozvoj. Ve druhé částí své práce se věnuji činnostem, které internetovým obchodováním prostupují a jsou jeho nedílnou součástí. Patří sem reklamní systémy, výběr aplikačního řešení, platební systémy, marketingové kampaně nebo distribuce zboží. Pro každou z těchto oblastí provádím srovnání a doporučení pro daný typ obchodu. Cílem práce je vytvořit s využitím vlastních zkušeností komplexní příručku pro provozování internetového obchodu.
Možnosti platby zboží a služeb pomocí mobilní komunikace
Stehlík, Libor ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Brixí, Radim (oponent)
Předmětem mé práce je analyzovat možnosti, které jsou dnes dostupné pro mobilní platby za zboží a služby. Měla by čtenáři zprostředkovat náhled do budoucna, který je do jisté míry závislý na chování naší společnosti a technickém pokroku. Práce je rozdělena do čtyř částí. V první části je čtenář seznámen s pojmy a je uveden do problematiky. Ve druhém oddíle se dozví, jak jsou mobilní platby kategorizovány, možná řešení a jaký důraz je kladen na bezpečnost. Další část se snaží analyzovat dotazník, který byl vytvořen pro tuto práci. Rozbor by měl dát závěry využitelné pro zavádění nových řešení mobilních plateb v České republice. Poslední část je věnovaná návrhu řešení na konkrétním případu, tedy praktická aplikace získaných vědomostí. Cílem této práce je podat čtenáři ucelený pohled na způsoby plateb pomocí mobilní komunikace. V němž by měl získat povědomí o rozdělení těchto plateb, o terminologii, která tyto platby provází, o problematice spojené se zaváděním, o řešení bezpečnosti a o zkušenostech ze světa.
Využití některých typů SMS v E-commerce
Hřebabecký, Jan ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Bébr, Richard (oponent)
Práce si klade za cíl poskytnout ucelený pohled na problematiku využití SMS zejména v oblasti internetu. Vysvětluje základní pojmy jako jsou e-commerce, SMS, Premium SMS, Mikroplatební SMS, MT Billing a další. Značná část je věnována obchodní stránce využití SMS v oblasti zpoplatnění internetových služeb a obsahů. Zmíněny jsou i některé technické aspekty zavádění SMS Mikroplateb na internetu. Nastíněny jsou rovněž kategorie možného využití SMS Mikroplateb na internetu. Po vymezení základního rámce SMS služeb využitelných pro internetové zpoplatnění se práce dále věnuje důvodům vzniku a uplatnění SMS Mikroplateb v prostředí internetové reality, projektu SMSden.com a jeho konkrétním přínosům v oblasti internetového zpoplatnění obsahů a služeb. V části zaměřené na praktickou stránku zavádění služby SMSden.com je popsán postup zavádění na konkrétním příkladu zpoplatnění článků internetového časopisu. Následuje část věnovaná statistikám využití SMS Mikroplateb na českém internetu, získaným ze systému SMSden.com a jejich zhodnocení. V závěru jsou uvedeny možné směry budoucího vývoje v oblasti SMS zpoplatnění a využití služeb založených na Premium SMS, zhodnoceny přínosy, ale také možné nevýhody postupného zavádění SMS zpoplatnění a SMS služeb zpoplatnění umožňujících.
Možnosti obchodování na Internetu se zaměřením na malé a střední firmy
Dobrovolskaja, Alexandra ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hřiba, Vít (oponent)
Práce se v teoretické části zabývá definicí a vývojem internetu i elektronického obchodování nejen ve světě, ale také v ČR. V další části se věnuje problematice malých a středních podniků u nás. Posléze jsou poznatky z teoretických kapitol aplikovány na konkrétní případ středního podniku Skleněná bižuterie a.s. Po provedení analýzy využití internetu v dané firmě jsou zde navrženy možnosti, jak tento stav vylepšit pro zvýšení ekonomických přínosů, snížení nákladů a v neposlední řadě pro podporu image firmy.
Porovnání SaaS řešení elektronického obchodu pro malou a střední firmu
Holoubek, Vojtěch ; Burkoň, Lukáš (vedoucí práce) ; Feuerlicht, Jiří (oponent)
Cílem této práce je porovnat nabídky několika provozovatelů řešených elektronických obchodů realizovaných na principu modelu SaaS (Software-as-a-Service) a následně vybrat nejvhodnější projekt pro malou, resp. střední českou firmu uvažující o nasazení e-Commerce. Práce je rozdělena do pěti kapitol, začíná vymezením problému a jeho obecnou charakteristikou. Následující dvě kapitoly se věnují teoretickým aspektům e-Commerce a SaaS, jsou definovány základní rysy a stručně je popsána historie i technologie stojící v pozadí. Další kapitola se již věnuje samotnému porovnávání jednotlivých projektů. Jsou zde stanovena kritéria pro výběr jednotlivých poskytovatelů a definovány metriky pro jejich hodnocení. Výstupem této kapitoly je pořadí nejvhodnějších řešení jak pro malou, tak i pro střední českou firmu. Pátá kapitola je zaměřena na popis praktické implementace tohoto řešení, konkrétně na implementaci pro malou českou firmu zabývající se prodejem zahradnických potřeb. Jsou popsány specifické požadavky firmy a odhadován budoucí dopad na její hospodaření. Závěr se věnuje shrnutí práce a odhadu vývoje modelu SaaS.
Webová analytika v internetovém obchodování
Jašek, Pavel ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Plotěný, Luboš (oponent)
Tato práce se zaměřuje na webovou analytiku a popisuje její nejdůležitější aspekty. Rozebírá základní koncepci zdrojů dat, jejich zpracování i posuzování. Je popsán trh programových nástrojů i webových analytiků. Stěžejní přínos této práce je ve vysvětlení podstaty a účelu klíčových ukazatelů se zaměřením na internetové obchody. Aspekty využití webové analytiky v rámci internetového marketingu a principy geografické lokalizace návštěvníků jsou taktéž podrobně rozepsány.
Internet marketing a ICT ve Vietnamu
Nguyen, Anh Tuan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kratochvil, Milan (oponent)
Práce se zabývá obecnou teorií internetového marketingu, jeho vyústěním a jednotlivými předpoklady fungování, a různými pozitivy i některými riziky, která může internetový marketing přinášet. Důležitou součástí práce je nastínit obraz současné úrovně ICT infrastruktury a stavu aplikování internetového marketingu ve Vietnamu.
Faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronickém podnikání
Prejzková, Helena ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Doucek, Petr (oponent)
Obchod se stává každodenní součástí našeho života. S příchodem informačních technologií a sítí, především internetu, se komunikace s obchodníkem podstatným způsobem změnila. Zákazník již není v přímém kontaktu s prodejcem, proto zůstává otázkou důvěry, zda se transakce uskuteční. Na tom se rovněž zakládá má práce, jež si klade za cíl především identifikovat jednotlivé faktory důvěry a důvěryhodnosti v elektronické podnikání. Mezi její další cíle patří vytvoření postupu, který hodnotí využití zjištěných faktorů v praxi. Takto vytvořená technika byla aplikována na existující obchod a také vedla k sestavení jakési příručky pro vytvoření elektronického obchodu, jenž v zákazníkovi vzbudí co největší důvěru. Práce je rozdělena do třech částí. První z nich, tedy teoretická, popisuje zejména výsledky zahraničních studií uskutečněných v souvislosti s důvěrou na internetu. Ve druhé části je nastíněn stručný pohled na český trh prostřednictvím dostupných podkladů a dotazníkového šetření. Poslední část je praktická, zabývá se využitím jednotlivých faktorů důvěry na existujícím e-shopu a také postupem pro vytvoření nového elektronického obchodu za podpory získaných poznatků. Diplomová práce může v praxi sloužit zákazníkům, kterým pomůže při zjišťování důvěryhodnosti obchodníka. Zároveň v ní mohou začínající obchodníci najít takové skutečnosti, jež jim poskytnou cenné rady k vytvoření a provozu důvěryhodného elektronického obchodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 705 záznamů.   začátekpředchozí689 - 698další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.