Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 88 záznamů.  začátekpředchozí68 - 77dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Personal Marketing of the Firm Focused on Graduates
Imrichová, Kristína ; Mráček, Pavel (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with HR marketing of company aimed to students and graduates who will create the future of the company. This work contains the analysis of expectations of students as future employees, analysis of the current state of the company and external factors. The proposal will design activities that the company is about to bring to increase both the amount of quality candidates from a range of graduates and more efficient use of resources of HR department.
Analýza programu Nestlé Kariérní poradenství pro univerzitní studenty a čerstvé absolventy
Netolická, Veronika ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Matoušková, Zdeňka (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je analýza současné situace programu Nestlé Kariérní poradenství a podání návrhů, které povedou ke zlepšení kvality tohoto programu. V práci jsou určeny také vedlejší cíle. Práce je strukturovaná do teoretické a praktické části. Teoretická část práce se zabývá teoretickým podkladem kariérního poradenství. Je rozdělena na dvě kapitoly. První z nich popisuje teoretický rámec kariérního poradenství, kde je zahrnuta historie a současná situace kariérního poradenství. V podkapitole Současná situace je zahrnut i popis Generace Y. Druhá kapitola detailně popisuje institucionální a korporátní kariérní poradenství. Praktická část je take rozdělena na dvě kapitoly. Nejprve je popsána společnost Nestlé. Zde je zahrnut i popis iniciativity Nestlé needs youth. Poslední kapitola se zabývá Nestlé Kariérním poradenství, vývojem programu a jeho analýzou. Dále následuje analýza statistických dat a průzkum mezi studenty. Jako poslední je provedena SWOT analýza programu a jsou podány návrhy pro rok 2016.
Green marketing and its impact on consumer behaviour
Gajdoš, Michal ; Říha, David (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu green marketingu, a jak tento druh marketingu ovlivňuje chování spotřebitelů. Detailně popisuje co je green marketing a jeho součásti, a také popisuje negativní stránku green marketingu - greenwashing. Dále se zabývá tématem společenské odpovědnosti podniků a nakonec spotřebnímu chování lidí. V praktické části práce byl proveden kvantitativní výzkum formou elektronického dotazníku, jehož cílem bylo zjistit povědomí lidí z generace Y o green marketingu. Jak vnímají tito spotřebitelé ekologicky přátelské produkty na trhu a vliv green marketingu na jejich nákupní rozhodování.
Náborový proces v mezinárodním podniku
Giptnerová, Kateřina ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Svobodová, Andrea (oponent)
Cílem diplomové práce na téma Náborový proces v mezinárodním podniku je popsat získávání a výběr zaměstnanců ve společnosti EY, analyzovat data která s těmito personálními činnostmi souvisí a na základě dotazníkového šetření doporučit kroky ke zlepšení těchto činností. Teoretická část diplomové práce se zabývá personalistikou, jejím vývojem, činnostmi a úkoly. Dále vysvětluje teoretické pojmy související se získáváním a výběrem zaměstnanců a popisuje jak klasické, tak moderní metody těchto personálních činností. Teoretická část také zahrnuje problematiku personálního marketingu a Generace Y ve vztahu k náborovému procesu. V praktické části je představena mezinárodní poradenská společnost EY. Tato část se zaměřuje na náborový proces Generace Y a personální marketing této společnosti, včetně analýzy souvisejících dat. V rámci praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření na téma "Spokojenost s náborovým procesem" mezi zaměstnanci Generace Y, kteří nastoupili do společnosti během náborové sezóny 2015. Na základě vyhodnocení tohoto výzkumu došlo ke stanovení třech hlavních doporučení, která by měla pomoci zlepšit náborový proces.
Komparace spotřebního chování generace Y v České republice a v Hongkongu
Bílek, Stanislav ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je porovnat na základě dat z dotazníkového šetření spotřební chování generace Y (lidé narození v období 1982-2002) v České republice a v Hongkongu. Zvláštní pozornost je věnovaná společenské odpovědnosti a vztahu k ochraně životního prostředí, které začínají hrát důležitou roli ve spotřebním chování. Rozdíly mezi národy jsou zkoumány prostřednictvím dotazníkového průzkumu, kterého se zúčastnilo 155 respondentů. Pro hlubší porozumění a zjištění jednotlivých motivů spotřebitelů byly provedeny polostrukturované rozhovory, které se zaměřily na problematiku životního prostředí a společenské odpovědnosti firem. Hongkong a Česká republika se liší mírou individualismu a přístupu k nejistotě, kromě těchto dvou kulturních odlišností nebyly zjištěny zásadní rozdíly mezi těmito národy. U obou národů hraje ochrana životního prostředí ve spotřebním chování generace Y větší roli než společenská odpovědnost firem. U mladých žen má společenská odpovědnost firem významnější vliv na spotřební chování než má u mladých mužů.
Konkurenceschopnost Číny ve 21. století: Analýza čínského lidského kapitálu
Dvořáková, Markéta ; Stuchlíková, Zuzana (vedoucí práce) ; Hnát, Pavel (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat, jak se změnila konkurenceschopnost Číny ve 21. století se zaměřením na lidský kapitál jako jeden z klíčových výrobních faktorů, který rozsáhle podporuje rozvoj konkurenční výhody. První kapitola staví teoretický rámec pro výzkumnou část diplomové práce. Přestavuje koncepty konkurenceschopnosti, diamant Michaela Portera a teorii lidského kapitálu. Druhá kapitola analyzuje trendy a výzvy konkurenční výhody Číny podle modelu diamantu Michaela Portera. Třetí kapitola zhodnocuje vývoj čínského lidského kapitálu, jeho kultivaci, současný stav, a zkoumá postoje generace Y k lidskému kapitálu.
Generation Quoi - rekrutace pro ČT
Buchtík, Martin ; Varvařovská, Lucie
Zpráva shrnuje postup a cíle rekrutace, které CVVM provádělo pro projekt České televize “Generation Quoi”. V rámci tohoto projektu byly natočeny rozhovory s mladými lidmi ve věku 18 až 34 let, mapující jejich názory, postoje, životní styl apod.
Generace Y: Vývoj názorových postojů v období 2007 - 2013
Galík, Pavel ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vlčková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem generace Y v kontextu vývoje životních názorů v průběhu období let 2007 až 2013. Cílem práce je konkrétně popsat trendy na poli životních názorů v průběhu zkoumaného období se zaměřením na Českou republiku. K dosažení tohoto cíle práce analyzuje současný stav marketingových informací týkající se generace Y ve světovém kontextu na základě placených dat společnosti Omnicom Media Group. Pro relevanci výstupu vzhledem k České republice je použita kombinace kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Kvantitativní výzkum analyzuje trendy na základě šesti vln kontinuálního projektu společnosti Median. Kvalitativní výzkum za pomocí metody focus group dodává ke zjištěním kvantitativní části hlubší detaily, a zároveň objevuje nová témata, která přesahují rozsah striktněji definovaných otázek kontinuálních výzkumů.
Očekávání studentů a absolventů od budoucího zaměstnavatele
Lávičková, Romana ; Legnerová, Kateřina (vedoucí práce) ; Quigley, Martin John David (oponent)
Bakalářská práce se zabývá očekáváním studentů a absolventů od budoucího zaměstnavatele. Teoretická část se zaměřuje na zachycení prvků, které ovlivňují charakteristiku studentů a absolventů jako budoucích zaměstnanců. Jsou zde rozebrány otázky nezaměstnanosti, zároveň jsou zmíněny programy na podporu zaměstnanosti studentů. V teoretické části je také představena Generace Y, od jejího názvoslovného a časového vymezení, přes prvky formující tuto generaci až po její charakteristiku v pracovním procesu. Praktická část je následně zaměřena na porovnání teoretických předpokladů s výsledky vlastního provedeného výzkumu, kterého se zúčastnilo 319 respondentů. Pro průzkum byl zvolen způsob kvantitativního dotazování formou polostrukturovaného elektronického dotazníku. Výsledkem tohoto šetření je přehled očekávání studentů a absolventů v oblasti nástupního platu a zaměstnaneckých benefitů, ale také informace o prioritách při volbě zaměstnání a o preferovaném pracovním prostředí.
Nástroje interní komunikace z pohledu generace Y
Bečan, Martin ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Klíma, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou nástrojů interní komunikace z pohledu mladé generace lidí označovaných jako generace Y s důrazem na podnikové sociální sítě. Práce je standardně rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. V teoretické části jsou po úvodní charakteristice interní komunikace a zasazení komunikačního nástroje do procesu komunikace představeny konkrétní nástroje pro interní komunikaci. Dále je představena část podnikových sociálních sítí jako nového trendu v rámci interní komunikace. Výzkumná část navazuje na teoretickou a zkoumá dle stanoveného postupu postoj generace Y k případnému využívání podnikových sociálních sítí v interní komunikaci organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 88 záznamů.   začátekpředchozí68 - 77dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.