Název: Personální marketing firmy orientovaný na absolventy
Překlad názvu: Personal Marketing of the Firm Focused on Graduates
Autoři: Imrichová, Kristína ; Mráček, Pavel (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: generation Y; graduates.; human resources marketing; Marketing; marketing plan

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/36994

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-224896


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet